بازدید 5241

طنز در سیره و سنت امام خمینی(ره)

کتاب «تبسم آفتاب» درباره زیبایی گفتار، کردار، پیام‌ها و سنت و سیره امام راحل است که با تبسم و شادمانی و خوشی در آمیخته است. این کتاب به قلم محمد باقر نجف‌زاده به عبارتی درباره طنز در سیره و سنت امام خمینی(ره) است.
کد خبر: ۱۷۶۳۱۵
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۰ - ۱۱:۵۶ 11 July 2011
محمدباقر نجف‌زاده در حال نگارش کتابی درباره بررسی رگه‌های طنز در مجموعه گفتار‌ها، کردار، پیام‌ها و سنت و سیره امام خمینی(ره) با عنوان «تبسم آفتاب» است.

به گزارش خبرآنلاین، کتاب «تبسم آفتاب» درباره زیبایی گفتار، کردار، پیام‌ها و سنت و سیره امام راحل است که با تبسم و شادمانی و خوشی در آمیخته است. این کتاب به قلم محمد باقر نجف‌زاده به عبارتی درباره طنز در سیره و سنت امام خمینی(ره) است.

نویسنده در این کتاب پیام‌ها، سروده‌ها، گفتارهای معمولی و سخنرانی‌های و رفتارهای امام(ره) در گستره ادبیات و فرهنگ طنز را با توجه به تعاریف گسترده طنز در جلد سوم کتاب «طنزسرایان ایران از مشروطه تا انقلاب» گردآوری کرده است.

نویسنده تلاش کرده تا در این کتاب نشان دهد رهبر کبیر انقلاب، با همه جدی بودنشان، به گونه‌ای زیبا به ادبیات طنز نیز نگاهی زیبا و فقیهانه داشتند و حتی در برخی سروده‌های عرفانی امام‌(ره) نیز رگه‌هایی از طنز دیده می‌شود.

این کتاب از سوی انتشارات سوره مهر منتشر می‌شود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر