بازدید 8095

سلامت روان قاتل مهسا

چون دانشگاه‌ها تعطیل بود بارها جلوی دانشگاه علامه طباطبایی کمین کردم تا وقتی مهسا، برای دیدن نمراتش به آنجا می‌آید او را به قتل برسانم تا اینکه روز چهارشنبه او را دیدم و تا روی پل مکانیزه دنبالش کردم.
کد خبر: ۱۷۶۲۸۷
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۰ - ۱۰:۴۶ 11 July 2011
وطن امروز: کارشناسان پزشکی‌قانونی پس از بررسی‌های تخصصی عامل جنایت پل مدیریت را سالم دانستند.

 
این دانشجوی 22 ساله وقتی در علاقه به دختر هم‌دانشگاهی‌اش سرخورده شد به یک کینه‌جویی جنجالی دست زد.

ساعت 14:30 بعد‌ازظهر چهارشنبه 15 تیرماه سال‌جاری بود که مهسا امین فروغی، روی پل عابرپیاده مدیریت و در برابر دیدگان رهگذران و دوستش با ضربات چاقوی پسر نقابدار به قتل رسید.

قاتل در صحنه چنایت دستگیر شد و تحقیقات نشان داد وی دانشجویی به نام «کوشا پارسا» است و علاقه زیادی به مهسا داشته است. این پسر در بازجویی‌ها ادعا کرد مهسا نه‌تنها وی را دوست نداشته بلکه مسخره‌اش می‌کرد و همین باعث شد تا تصمیم بگیرد وی و خودش را از بین ببرد.

کوشا گفت: هیچ امیدی برای آینده‌ام نداشتم. مرگ بهترین انتخاب برای من بود به‌خاطر همین می‌خواستم مهسا را که عشق من را به نفرت تبدیل کرده بود کشته سپس خودم را از بین ببرم.

وی افزود: چون دانشگاه‌ها تعطیل بود بارها جلوی دانشگاه علامه طباطبایی کمین کردم تا وقتی مهسا، برای دیدن نمراتش به آنجا می‌آید او را به قتل برسانم تا اینکه روز چهارشنبه او را دیدم و تا روی پل مکانیزه دنبالش کردم.

پس از اعترافات تکان‌دهنده کوشا، به جزئیات قتل مهسا، وی با دستور بازپرس رسولی از شعبه 5 دادسرای امور جنایی تهران در اختیار متخصصان پزشکی‌قانونی قرار گرفت. روانشناسان نیز در خارج از نوبت به تشکیل کمیسیون پرداخته و پس از معاینه عامل جنایت، وی را از لحاظ روانی سالم تشخیص دادند.

 بزودی کوشا، روی پل مدیریت به بازسازی صحنه قتل مهسا خواهد پرداخت.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر