بازدید 1710
زماني:

تندروي‌ها، قدرت تشخيص مردم را كاهش مي‌دهد

وي ادامه داد: جلوي تندروي را با قانون نمي‌توان گرفت؛ چرا كه آنها خود را معيار مي‌دانند و اعمال خود را با افكار خودشان مي‌سنجند.
کد خبر: ۱۷۶۲۶۵
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۰ - ۱۰:۲۵ 11 July 2011
نماينده مردم كنگاور و صحنه در مجلس گفت: در هر گروه و جناحي افراد تندرويي وجود دارد كه هزينه‌هايي را براي آنها ايجاد كرده است.

به گزارش ایسنا، سيدجواد زماني تصريح كرد: سابقه‌ي تندروي به صدر اسلام بازمي‌گردد، در آن زماني كه عده‌اي به نام خوارج در عبادت تندروي مي‌كردند و به دليل خودبزرگ‌بيني در تشخيص حق دچار اشتباه شدند.

وي ادامه داد: جلوي تندروي را با قانون نمي‌توان گرفت؛ چرا كه آنها خود را معيار مي‌دانند و اعمال خود را با افكار خودشان مي‌سنجند.

وي تاكيد كرد: همه‌ي جريان‌ها و جناح‌هاي سياسي بدانند كه اگر بخواهند به جريان‌هاي انحرافي و تندرو اهميت بدهند محكوم به شكست هستند.

عضو كميسيون اجتماعي مجلس تصريح كرد: معيار، قانون و خطوط اصلي نظام است، و فطرت تشخيص و برتري‌جويانه نبايد جايگاهي در عرصه‌ي سياسي و اجتماعي كشور داشته باشد.

زماني افزود: افراد تندرو با تغيير مسير خود از راه تعادل و نظم آسيب فراواني را به جامعه وارد مي‌كنند.

نماينده‌ي مردم كنگاور و صحنه با اشاره به آثار تندروي در سطح جامعه گفت: وقتي با تندروي‌ها جامعه از حالت تعادل و چارچوب شناخته شده‌ي قانوني خارج شود قدرت تشخيص مردم كاهش مي‌يابد و افكار مردم دچار تزلزل مي‌شود و اين موضوع يكي از زيانبارترين آثار تندروي است.

عضو كميسيون اجتماعي مجلس در پايان اظهار كرد: بعد از به سامان رسيدن طرح‌هاي ادغام در مجلس شوراي اسلامي فعاليت كميسيون اجتماعي به روال عادي خود بازمي‌گردد و موضوع حمايت بيمه‌اي براي افراد بيكار و اجرايي شدن اصل 29 قانون اساسي كه بيمه همگاني است و هم‌چنين طرح ناظر بر سازمان‌هاي مردم‌نهاد از اصلي‌ترين برنامه‌هاي كميسيون خواهد بود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل