بازدید 12479

تاسيس دانشگاه دخترانه در تمام استان‌ها

دانشجو همچنين خبرداد كه دولت در نظر دارد در تمام استان‌ها يك دانشگاه دخترانه تاسيس كند و همچنين در نظر دارد در طرح گسترش آموزش عالي، پرديس دختران و پرديس پسران ايجاد كند.
کد خبر: ۱۷۶۲۰۲
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۰ - ۲۳:۰۶ 10 July 2011
كامران دانشجو وزير علوم، تحقيقات و فناوري در حاشيه جلسه هيات دولت درباره موضوع تفكيك جنسيتي گفت: چيزي به نام تفكيك جنسيتي در برنامه‌هاي دولت وجود نداشته است و اين واژه اصلا مال ما نيست. در نامه رييس‌جمهور هم به اين موضوع با اين عنوان اشاره نشده است.
رييس‌جمهور تنها در نامه‌ي خود عنوان كرده است كه در برخي دانشگاه‌ها كه رشته و يا كلاس تك‌جنسيتي قرار است برپا شود، اين كار سطحي است و انجام ندهيد.

به گزارش ایسنا وي در ادامه اعلام كرد كه دولت در اين زمينه مصوبه شوراي عالي انقلاب فرهنگي را اجرا خواهد كرد.

دانشجو همچنين خبرداد كه دولت در نظر دارد در تمام استان‌ها يك دانشگاه دخترانه تاسيس كند و همچنين در نظر دارد در طرح گسترش آموزش عالي، پرديس دختران و پرديس پسران ايجاد كند.

ويزر علوم در ادامه گفت‌وگوي خود با خبرنگاران اعلام كرد: با توافق وزارت مسكن و وزارت علوم مقرر شده است كه به همه‌ي دانشجويان متاهل دانشگاه‌هاي دولتي در مرحله اول بدون نوبت مسكن مهر اختصاص يابد.

وي گفت: دانشجويان متاهل مي‌توانند به دانشگاه خود اين درخواست را بدهند و با اولويت دانشجويان دكترا و در مرحله بعد فوق‌ليسانس و پس از آن ليسانس به اين دانشجويان مسكن مهر اختصاص خواهد يافت.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۶
ای بابا به وضع لباس پوشیدن به جامعه برسید حالا چسبیدید به دانشگاه>؟؟؟؟؟؟؟
یعنی‌ قراره سهمیه ورودی دختر‌ها بیشتر از پسر‌ها بشه؟ حتا بیشتر از اینی که هست؟؟؟؟ پس تساوی حقوق زن و مرد چی‌ می‌شه؟؟؟ چرا دختر‌ها رو سربازی نمیفرستید؟؟؟ چرا حالا که زن‌ها بازار کار و درس رو دارن تصاحب می‌کنن ، مهریه رو حذف نمیکنید؟؟؟؟؟
عالیه. خدا کند هرچه زودتر بصورت ضرب الاجلی اجرا شود تا محیط علم وادب بافضای اسلامی عجین گردد.
در خبرها آمده که امسال تعداد متقاضیان در مقطع کارشناسی کمتر از تعداد ظرفیت های موجود بوده است. به عبارت ساده تر یعنی اینکه تعدادی از صندلی ها خالی خواهد ماند . چه تضمینی هست که با توجه به کاهش جمعیت جوان افراد از دانشگاههای جدید تک جنسیتی استقبال کنند؟ این احتمال وجود دارد که هزینه سنگینی بشود و صندلی ها خالی بماند .
مشكل اصلي جامعه ما اين نيست كه دانشجويان پسر و دختر در يك كلاس درس بخوانند يا نخوانند. مشكل ما بي كاري جوانان است تورم لگام گسيخته است. مشكلات عديده بر سر راه جوانان است كه نمي توانند ازدواج كنند و سن ازدواج همينطور بالا مي رود مشكل مسكن است و هزاران مشكل ديگر مثل فقر مادي و فرهنگي است. اين مشكلات را چاره انديشي كنيد من قول مي دهم كه محيط دانشگاه خود به خود اسلامي شود.
تا آنجا که ما اطلاع داریم تعداد دانشجویان دختر از تعداد دانشجویان پسر بیشتر است!پس محبت کنید دانشگاه های موجود را به دختران تخصیص دهید و برای پسران دانشگاه جدید بسازید! تا باورمان شود دختران از دید شما در مرحله دوم اولویت قرار ندارند!!!!
خب اين كه شد همون
به کجا میرویم ؟
پس ما دانشجویان دانشگاه آزاد چی؟؟؟
تمامی امکانات برای دولتی هاست؟؟؟؟؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر