بازدید 1793
یوسفیان‌ملا:

مسایل ورزش بدون معرفی وزیر حل نمی‌شود

کد خبر: ۱۷۶۱۸۵
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۰ - ۱۹:۵۸ 10 July 2011
نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی گفت: به لحاظ ساخت و ساز اماکن ورزشی در استان مازندران در سال‌های اخیر بدترین شرایط را داشته‌ایم.

"عزت‌الله یوسفیان‌ملا" در گفت و گو با نشریه وارش مازندران با اشاره به توقف بسیاری از پروژه‌های این استان در بخش ورزش گفت: متأسفانه در سال‌های اخیر کار ویژه‌ای برای ورزش نشده است، به‌طوری که بسیاری از پروژه‌ها به کلی متوقف شده‌اند و شرایط بدی را در ساخت‌و‌ساز پروژه‌های ورزش داریم.

وی با بیان این‌که وزیر قدرتمند می‌تواند وضعیت ورزش و جوانان را در کشور بهبود ببخشد گفت: "حمید سجادی" سمت بالایی در ورزش کشور داشته است، به‌همین دلیل بسیاری از نمایندگان بخشی از مشکلات فعلی ورزش کشور را ناشی از مدیریت او می‌دیدند. به همین دلیل معتقد بودند با انتخاب وی به‌عنوان وزیر، سیاستی که اکنون در ورزش حاکم است، تداوم می‌یافت.

وی توضیح داد: به هر حال آقای سجادی به‌دلیل جایگاهشان در تربیت‌بدنی بر وضعیت بحرانی ورزش تاثیر داشته‌اند.

نماینده مردم آمل با اشاره به انتخاب سرپرست ورزش گفت: "محمد عباسی" فردی است که ورزش را می‌شناسد، اما بدون معرفی وزیر مسائل ما در ورزش کشور حل نخواهد شد.

یوسفیان افزود: اکنون سازمان تربیت بدنی منحل شده است و باید تمامی پست‌ها و سمت‌ها از نو تعریف و تشکیل شود. این امر نیازمند به وزیری است که قدرتمند و دائمی باشد.

وی در پایان گفت: با شرایط فعلی سردرگمی در ورزش همچنان ادامه خواهد یافت که یکی از آنها پروژه‌های ناتمام و دیگری عدم‌ عدالت میان تیم‌ها در استان‌های مختلف کشور است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار