بازدید 1750

معلمان اول ابتدایی آموزش مي بينند

امسال تمام آموزگاران پایه اول ابتدایی با توجه به تغییر 4 کتاب فارسی، ریاضی، ادبیات و قرآن این پایه برای برنامه درس ملی در ایام تابستان آموزش می بینند.
کد خبر: ۱۷۶۱۷۶
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۰ - ۱۹:۵۳ 10 July 2011
معاون آموزش‌های کوتاه مدت مرکزبرنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی وزارت آموزش و پرورش گفت: دوره آموزشی برای معلمان پایه اول ایتدایی با توجه به تغییر 4 کتاب اصلی این پایه در تابستان 90 برگزار می شود.

"مهدی جلالی" در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی ایلنا، با بیان اینکه 70 هزار آموزگار پایه اول ابتدایی در سراسر کشور وجود دارد افزود: امسال تمام آموزگاران پایه اول ابتدایی با توجه به تغییر 4 کتاب فارسی، ریاضی، ادبیات و قرآن این پایه برای برنامه درس ملی در ایام تابستان آموزش می بینند.
وی در خصوص برگزاری دوره های آموزش ضمن خدمت تابستان 90 گفت: دوره های وسیعی برای معلمان در تابستان برگزار می‌شود که دوره آموزش تغییر کتب درسی و نظام آموزشی از جمله این دوره ها است.
جلالی ادامه داد: با توجه به همزمانی ماه مبارک رمضان با تابستان، بخشی از دوره های آموزشی قبل از ماه مبارک و بخشی بعد از این ماه برگزار می شود همچنین استان ها می توانند دوره های خود را در این ماه برگزار کنند.

جلالی از برگزاری دوره های تامین مدرس برای دوره های آموزشی خبر داد و تصریح کرد: حدود هزار و 500 مدرس با همکاری سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش برای دوره های آموزشی به آموزگاران آموزش های لازم را می بینند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار