بازدید 2533

قیمت بلیت هواپیماها افزایش می یابد

قرار است قیمت بلیت هواپیماها متناسب با نرخ تورم افزایش یابد که به طور میانگین 14 درصد خواهد بود.
کد خبر: ۱۷۶۱۵۴
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۰ - ۱۸:۳۱ 10 July 2011
وزیر راه و شهرسازی گفت : افزایش قیمت بلیت هواپیما به منظور ایجاد امکانات بیشتر برای خدمات رسانی بهتر به مردم صورت گرفته که در برخی مسیرها از 3 تا 5 درصد بیشتر نیست.
 
آقای نیکزاد در مصاحبه با خبرنگار واحد مرکزی خبر با اشاره به اینکه حدود چهار ماه از سال گذشته است ، گفت : قرار است قیمت بلیت هواپیماها متناسب با نرخ تورم افزایش یابد که به طور میانگین 14 درصد خواهد بود.

نیکزاد افزود : این افزایش قیمت ها به زودی با هدف جبران هزینه شرکت های هواپیمایی اعمال می شود.

بنابراین گزارش معاون وزیر راه و شهرسازی و عضو ستاد هدفمندی یارانه ها هم گفته است : افزایش قیمت 14 درصدی بلیت هواپیما منوط به تائید شورای عالی هواپیمایی و ابلاغ آن از سوی سازمان هواپیمایی کشوری به شرکت های هواپیمایی است.

آقای افندی زاده افزوده است : در جلسات ستاد هدفمندی یارانه ها این اختیار به شورای عالی هواپیمایی داده شد که برای جبران تفاوت قیمت سوخت و تورم سالانه که به شرکت های هواپیمایی تحمیل می شود؛ قیمت بلیت هواپیما را به طور متوسط 14 درصد افزایش دهد.

وی اضافه کرده است: در پایان سال 1392 بحث آزادسازی قیمت بلیت هواپیما کامل می شود.

افندی زاده با بیان اینکه از مجموع سفرهایی که در کشور انجام می شود 2.5 درصد از طریق هوایی است ؛ گفته است : علاوه بر این حدود 65 درصدسفرهای هوایی ؛ سفر کاری محسوب شده و هزینه آن را شرکت های دولتی یا خصوصی پرداخت می کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی