بازدید 3882

روئينگ سواران ايران در فينال E دوم شدند

قايقرانان كشورمان براي حضور در مسابقات كاپ 3 جهاني روئينگ قايقرانان كشورمان بامداد 13 تیر ماه راهي سوئيس شدند. در حالي مسابقات كاپ 3 جهاني روئينگ در كشور سوئيس برگزار شود كه 2 نماينده از كشورمان در اين دوره از مسابقات حضور یافتند ،‌به اين ترتيب عاقل جيبيان و حسن جهانيان در رشته 2 نفره سبك وزن در اين دوره از مسابقات به مصاف حريفان خود رفتند و در حاليكه در اين مسابقات محسن شادي تيم ملي را همراهي نکرد.
کد خبر: ۱۷۶۱۱۵
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۰ - ۲۳:۲۸ 10 July 2011
روئينگ سواران ايران كه در مسابقات كاپ 3 جهاني در سوئيس به مصاف حريفان خود رفته بودند روز گذشته در فينال E اين رقابتها در رده دوم جاي گرفتند.
  
به گزارش فدراسيون قايقراني، مسابقات كاپ 3 جهاني از 17 تير ماه با حضور 901 ورزشكار از 50 كشور جهان در كشور سوئيس برگزار و با قرار گرفتن حسن جهانيان و عاقل حبيبيان در ماده دو نفره سبك وزن در رده دوم فينال E به كار خود پايان داد.

قايقرانان كشورمان روز گذشته در فينال E اين رقابتها با 'ماتز مالسيك' و 'جوره سي وت' از اسلواني، 'هاكبئوم لي' و 'كانگئون جانگ' از كره جنوبي، 'فرانسيسكو روئيز' و 'كريستين يانتاني' از شيلي و 'احمد سلمان' و 'آناس ياور' از عراق مسابقه دادند.

در پايان اين مسابقه 'ماتز مالسيك' و 'جوره سي وت' از اسلواني با زمان 6:44.63 دقيقه اول، حسن جهانيان و عاقل حبيبيان از ايران با زمان 6:50.96 دقيقه دوم و 'لي' و 'كانگئون جانگ' از كره جنوبي با زمان 6:51.58 دقيقه سوم شدند.

شايان ذكر است، ملي پوشان كشورمان در اين رقابتها موفق شدند با ثبت ركوردهاي مناسب ضمن پشت سرگذاشتن تيم هاي با سابقه از جمله كره جنوبي و عراق فاصله خود را با قدرت هاي برتر آسيا كم كنند.

روئينگ يكي از قديمي ترين رشته هاي است كه هم اكنون بعد از دو و ميداني بيشترين شركت كننده را در المپيك دارد.

نفرات اعزامي به مسابقات روئينگ كاپ 3 جهاني سوئيس ساعت 4:10 بامداد سه شنبه 21 تيرماه به كشورمان باز مي گردند.

گفتنی ست قايقرانان كشورمان براي حضور در مسابقات كاپ 3 جهاني روئينگ قايقرانان كشورمان بامداد 13 تیر ماه راهي سوئيس شدند.  
در حالي مسابقات كاپ 3 جهاني روئينگ در كشور سوئيس برگزار شود كه 2 نماينده از كشورمان در اين دوره از مسابقات حضور یافتند ،‌به اين ترتيب عاقل جيبيان و حسن جهانيان در رشته 2 نفره سبك وزن در اين دوره از مسابقات به مصاف حريفان خود رفتند  و در حاليكه در اين مسابقات محسن شادي تيم ملي را همراهي  نکرد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر
آخرین اخبار