بازدید 1742
میرخلیلی خبر داد:

گازرسانی به رودان و میناب تا پایان ۹۰

کد خبر: ۱۷۶۰۹۵
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۰ - ۱۵:۴۰ 10 July 2011
نماینده مردم میناب، رودان و جاسک در مجلس با بیان این که نبود گاز شهری یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مردم حوزه انتخابیه است، گفت: خوشبختانه تا اواخر سال ۹۰ شهرستان‌های میناب و رودان گازکشی می‌شوند.

به گزارش خانه ملت، "سیدعلی میرخلیلی" با بیان این که نبود گاز شهری یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مردم حوزه انتخابیه به شمار می‌آید، افزود: هم‌اکنون مردم شرق استان هرمزگان از کپسول‌های گاز مایع استفاده می‌کنند که این امر موجب شده است تا برای تهیه کپسول‌های گاز با مشکل روبه‌رو شوند.

نماینده مردم میناب، رودان و جاسک در مجلس شورای اسلامی، با بیان این که تمام گاز استان هرمزگان به کشور‌های خارجی صادر می‌شود، تصریح کرد: مردم از مسئولان استانی و کشوری توقع دارند که به جای صادرات گاز استان خود به مناطق دیگر، مشکل گازرسانی شهرستان‌های شرق هرمزگان برطرف کنند.

میرخلیلی با بیان این که هم اکنون وزارت نیرو برای گاز‌کشی شهرستان‌های حوزه انتخابیه، اقدام‌هایی کرده است، افزود: هم‌‌اکنون پروژه گاز‌کشی به شهرستان‌های شرق استان هرمزگان در مرحله مطالعه قرار دارد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، با بیان این که طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده از سوی وزارت نیرو، قرار است که تا اواخر سال ۹۰ پروژه گازکشی به شهرستان‌های میناب و رودان عملیاتی شود، یادآور شد: بهره‌برداری از پروژه گازرسانی به شهرستان‌های استان هرمزگان باعث رفاه هرچه بیشتر مردم منطقه می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل