بازدید 1817

روند فعالیت کارگروه وحدت اصولگرایان برای انتخابات

نماینده لنجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ‌در مرحله دوم قرار است افرادی از گروه‌ها و سلایق مختلف جریان اصولگرا معرفی شوند تا بر اساس چارچوب و مکانیزمی با محوریت روحانیت وحدت بین اصولگرایان را پیگیری کنند.
کد خبر: ۱۷۶۰۸۹
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۰ - ۱۵:۰۱ 10 July 2011
عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی درباره روند فعالیت کارگروه وحدت اصولگرایان برای انتخابات مجلس نهم، یادآور شد: کارگروه وحدت اصولگرایان برای سراسر کشور مصداق تعیین نمی‌کند.

"محسن کوهکن‌ریزی" در گفت‌و‌گو با خبرنگار خانه ملت درباره وحدت اصولگرایان گفت: کمیته سه نفره (حبیب الله عسگراولادی، علی اکبر ولایتی و غلامعلی حدادعادل) به همراه چهار نفر از نمایندگان جامعه روحانیت مبارز تهران و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برای اتحاد اصولگرایان در انتخابات دوره نهم مجلس تلاش می‌کنند.

نماینده لنجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ‌در مرحله دوم قرار است افرادی از گروه‌ها و سلایق مختلف جریان اصولگرا معرفی شوند تا بر اساس چارچوب و مکانیزمی با محوریت روحانیت وحدت بین اصولگرایان را پیگیری کنند.

وی افزود: ترکیب مجموعه‌ای که با محوریت جامعتین اتحاد و وفاق میان نیروهای اصولگرا را دنبال می‌کند، بهترین است و وقتی کامل شد زمان شروع جلسات آن اعلام می‌شود.

این نماینده جبهه پیروان خط امام و رهبری در کمیته وحدت اصولگرایان، اظهار کرد: نمایندگان گروه‌ها بر مبنای حوزه فعالیت و نوع نگرشی که دارند در جلسات یاد شده حاضر می‌شوند و مطالبات، ‌ انتظارات و نقطه نظرات خود را بیان می‌کنند.

وی ادامه داد: کارگروه پیگیری کننده وحدت، قرار ندارد در تهران بنشیند و برای سراسر کشور نامزد اصولگرا تعیین کند، بلکه حوزه‌های انتخابیه و شهرستان‌ها مختار هستند تا با توجه به شرایط هر منطقه در این رابطه تصمیم گیری کنند، البته این کارگروه برای ایجاد اخوت و رفع اختلاف جمعی بین نیروهای اصولگرا در جایی که نیاز باشد ورود خواهد کرد.

دبیر کل جامعه اسلامی نمایندگان ادوار درباره اظهارات حدادعادل مبنی بر تعریف دایره اصولگرایی در سه ضلع "جبهه پیروان خط امام و رهبری"، "جمعیت رهپویان و ایثارگران انقلاب اسلامی" و "حامیان دولت، تاکید کرد: در آخرین نشستی که کمیته سه نفره داشتند قرار شد دایره اصولگرایی فرا‌تر از این مرز‌ها تعریف شود.

"کمال سجادی" سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری روز شنبه-۱۸ تیرماه- از معرفی "منوچهر متکی"، "محمدرضا باهنر"، "محسن‌ کوهکن" و "محمدنبی حبیبی" نمایندگان این تشکل سیاسی به جامعتین برای عضویت در کمیته ۱۵ نفره وحدت خبر داد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار