بازدید 3799

درگيري ناموسي منجر به قتل شد

وي افزود: خواهر مظنون اصلي پرونده در بازجويي گفت مقتول که خود را مجرد عنوان کرده بود از مدتي پيش با من رابطه داشته و قرار ازدواج گذاشته بود و چند روز پيش که من در خانه تنها بودم به منزلمان آمدو مرا مورد تجاوز قرار داد.
کد خبر: ۱۷۶۰۷۶
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۰ - ۱۴:۲۳ 10 July 2011
رئيس پليس آگاهي استان آذربايجان شرقي از وقوع يک درگيري ناموسي منجر به قتل در تبريز و دستگيري قاتل خبر داد.

به گزارش خبرگزاري آريا از تبريز، سرهنگ مداحي در تشريح خبر فوق گفت: برابر اعلام مرکز فوريت هاي پليس 110 مبني بر يک مورد مصدوم چاقو خورده در بيمارستان امام رضا(ع) تبريز مامورين کلانتري 18 به محل اعزام شدند که در آنجا به علت وخامت حال مصدوم 32 ساله به هويت علي.ب. موفق به بازجويي از وي نشدند.

وي افزود: متعاقباً پدر و مادر مصدوم با مراجعه به کلانتري اعلام داشتند مصدوم در بيمارستان بعلت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده است.

سرهنگ مداحي گفت: با انجام تحقيقات مقدماتي پليس، مشخص شد که درگيري در جلوي بيمارستان شهيد محلاتي تبريز رخ داده و مشخصاتي از ضارب به دست آمد.

وي ادامه داد: با انجام تحقيقات بيشتر  فردي با هويت" الف.د" به عنوان مظنون اصلي پرونده تحت تعقيب پليس قرار گرفت و مادر و خواهر وي براي تحقيقات بيشتر احضار شدند.

وي افزود: خواهر مظنون اصلي پرونده در بازجويي گفت مقتول که خود را مجرد عنوان کرده بود از مدتي پيش با من رابطه داشته و قرار ازدواج گذاشته بود و چند روز پيش که من در خانه تنها بودم به منزلمان آمدو مرا مورد تجاوز قرار داد.

خواهر مظنون ادامه داده که در اين روز مادر و برادرم به خانه رجعت مي کنند و وي را داخل خانه مي بينند که برادرم با وي درگير شده و با کتک از منزل بيرون انداخته است.

سرهنگ مداحي ادامه داد: با انجام مراقبت هاي بيشتر پليس موفق به دستگيري مظنون اصلي قتل شده و وي را مورد بازجويي قرار داد که وي نيز وقايعي را که خواهرش تعريف کرده بود را تصديق کرد و در ادامه اعترافاتش افزود: بعد از اينکه وي را از خانه بيرون انداختم با مشاهده شرايط منزل متوجه شدم که وي به زور خواهرم را مورد تجاوز قرار داده به شدت عصباني شدم و از خانه خارج شدم.

قاتل در اعترافات خود ادامه داد: به دنبال فرد مذکور به طرف بيمارستان رفتم و وي نيز براي انجام مداوا به بيمارستان رفته بود و در جلوي بيمارستان دوباره با وي درگير شدم و با چاقويي که با خود برده بودم وي را از ناحيه گردن مجروح کردم و بعد از محل متواري شدم.

رئيس پليس آگاهي استان در خاتمه اظهار کرد: با دستگيري فرد مظنون و اعترافات وي مبني بر انجام قتل، پرونده مورد تکميل گشته و مجرم به همراه پرونده تحويل مقامات قضائي گرديد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر