بازدید 2153

پيشرفت فاز 19 پارس جنوبي کمتر از 50 درصد

هم اکنون مشکلی در زمینه تسطیح زمین این فاز وجود ندارد و پیمانکاران اجرایی واحدهای پالایشگاهی این طرح نیز یکی پس از دیگری در سایت حضور یافته و فعالیت های ساخت واحدهای پالایشی را آغاز کرده اند.
کد خبر: ۱۷۶۰۰۹
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۰ - ۱۱:۳۵ 10 July 2011
سرپرست فاز 19 میدان گازی پارس جنوبی از پیشرفت 14 درصدی این فاز خبر داد و گفت: تا پایان سال میزان پیشرفت به 56 درصد می رسد.
 
به گزارش شبکه اطلاع رسانی وزارت نفت ، آقای حیدری با بیان این که پالایشگاه گاز فاز 19 میدان گازی پارس جنوبی در زمینی به وسعت 218 هکتار ساخته خواهد شد ، گفت: برای احداث این پالایشگاه با محدویت فضا روبه رو بودیم که خوشبختانه با کمک واحد مهندسی و ساختمان شرکت نفت و گاز پارس، جانمایی واحدهای پالایشگاهی طوری صورت گرفت که این محدودیت برطرف شد.
 
حیدری افزود : بیش از 90 سفارش کالا در بخش های مختلف فاز 19 میدان گازی پارس جنوبی انجام شده که شامل 22 سفارش با زمان تحویل طولانی به ارزش حدود 630 میلیون دلار است.
 
وی تصریح کرد: تامین بقیه اقلام مورد نیاز و نهایی کردن سفارش های یادشده نیز در حال پیگیری است.
 
 سرپرست فاز 19 میدان گازی پارس جنوبی گفت : هم اکنون مشکلی در زمینه تسطیح زمین این فاز وجود ندارد و پیمانکاران اجرایی واحدهای پالایشگاهی این طرح نیز یکی پس از دیگری در سایت حضور یافته و فعالیت های ساخت واحدهای پالایشی را آغاز کرده اند.
 
حیدری با تاکید بر اینکه تاکنون ساخت فاز 19 پارس جنوبی با مشکل مالی روبه رو نبوده است، گفت: تلاش می شود در آینده نیز مشکلی در این زمینه پیش نیاید. هم اکنون کنسرسیومی متشکل از شرکت های پتروپارس، پتروپارس ایران و شرکت تاسیسات دریایی ایران به رهبری شرکت پتروپارس، مسئولیت توسعه فاز 19 میدان گازی پارس جنوبی را به عهده دارد.
 
 هدف از توسعه این فاز، تولید روزانه دو میلیارد فوت مکعب گاز ترش از طریق چهار سکو و انتقال آن از طریق لوله به خشکی و تبدیل آن به روزانه یک میلیارد و 800 میلیون فوت مکعب گاز شیرین، دو هزار و 500 تن اتان، دو هزار تن پروپان، هزار و 200 تن بوتان، 80 هزار بشکه میعانات گازی و 400 تن گوگرد است. 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی