بازدید 2328

کمک مالی به انجمن هاي دانشگاه علمي کاربردي

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری همچنین حمایت از طرح های کاربردی و نوآورانه با قابلیت تجاری سازی و اشتغال آفرینی انجمن های علمی این دانشگاه را در اولویت کاری خود قرار داده است.
کد خبر: ۱۷۶۰۰۶
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۰ - ۱۱:۳۰ 10 July 2011
معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری سه میلیارد ریال برای حمایت از انجمن های علمی دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی اختصاص داد .
 
به گزارش واحد مرکزی خبر  معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه جامع علمی کاربردی  با اعلام این خبر افزود:‌ این اعتبار با امضای تفاهم نامه ای با هماهنگی وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری اختصاص یافت .
 
شایان فرگفت:‌ این اعتبار برای اجرای طرح‌های پژوهشی کاربردی ، برنامه های آموزشی و ترویجی ، مسابقات علمی و مهارتی ، بازدیدها و اردوهای علمی ، ایجاد وب سایت علمی ، انتشار نشریه علمی دانشجویی ، برگزاری کارگاه های آموزشی و مهارت افزایی و همایش های کاربردی و دیگر فعالیت های علمی دانشجویان صرف خواهد شد .
 
 وی افزود: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری همچنین حمایت از طرح های کاربردی و نوآورانه با قابلیت تجاری سازی و اشتغال آفرینی انجمن های علمی این دانشگاه را در اولویت کاری خود قرار داده است.
 
معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه جامع علمی کاربردی با اشاره به فعالیت950 انجمن علمی در این دانشگاه ، اعتبار اختصاص یافته را ناکافی دانست و گفت:‌ از محل اعتبارات جاری مدیریت فرهنگی این دانشگاه نیز مبالغ مناسبی برای تقویت و حمایت از برنامه های سازنده انجمن های علمی در حوزه مهارتی اختصاص یافت. شایان فر افزود: معاونت علمی ریاست جمهوری پارسال یک میلیارد و870 میلیون ریال برای حمایت از انجمن های علمی دانشگاه اختصاص داد .

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل