بازدید 2744

تکذیب حضور آیت​الله جنتی در کمیته اصولگرایان

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی حضور آیت​الله جنتی در جمع انتخاباتی آیات مهدوی​کنی و یزدی را شایعه دانست و گفت: این شایعات برای جلوگیری اصولگرایان از موفقیت برای وحدت حداکثری طراحی می​شود.
کد خبر: ۱۷۵۹۵۹
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۰ - ۰۹:۲۷ 10 July 2011
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: اصولگرایان پیشنهادات خود برای انتخابات را درون تشکیلاتی مطرح کنند نه رسانه​ای.

حمیدرضا ترقی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفت​وگو با خبرآنلاین با اشاره به گمانه زنی رسانه​ای راجع به فرمول اجماعی اصولگرایان تحت عنوان 2+6+4+3 تاکید کرد: چنانچه اصولگرایان به این فرمول برسند، دلیلی ندارد کسی راجع به ضعف یا نقاط قوت آن سخنی بگوید. چرا که این فرمول بعد از توافق نهایی از سوی همه اصولگرایان مورد پذیرش قرار می​گیرد.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی حضور آیت​الله جنتی در جمع انتخاباتی آیات مهدوی​کنی و یزدی را شایعه دانست و گفت: این شایعات برای جلوگیری اصولگرایان از موفقیت برای وحدت حداکثری طراحی می​شود.

وی ادامه داد: باید دید چه کسانی این شایعات را طراحی کرده و به دنبال چه اهدافی هستند. این دست شایعات برای زیر سوال بردن ترکیب وحدت اصولگرایان و مشروعیت آن است.

ترقی همچنین در پاسخ به این سوال که فرمول پیشنهادی شما برای اجماع اصولگرایان چیست گفت: اولا اصولگرایان برای وحدت محوریت جامعتین را پذیرفته​اند. ثانیا بر اساس نظر کمیته سه نفره که مورد تایید جامعتین است انسجام در حال شکل​گیری و سامان​دهی پیدا کردن است. بنابراین وقتی اصولگرایان این روند را پذیرفته​اند اگر امروز کسی بیاید پیشنهاد ارائه دهد خلاف انسجام و وحدت است. اگر هر کس حرف و نظری دارد باید درون تشکیلات و مجاری خود بزند و از رسانه​ای کردن آن خودداری کند.

عضو شورای مرکزی موتلفه خاطرنشان کرد: فعلا در خصوص انسجام اصولگرایان برای انتخابات مجلس نهم سازوکار 8+7 طراحی شده است که هفت نفر یعنی سه نفر کمیته سه نفره و چهار نفر اعضای محترم جامعتین هستند که سخنگوی جامعه روحانیت مبارز مفصل ماموریت این هفت نفر را مشخص کرده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر