بازدید 7324

گرانی در چین رکورد زد

افزایش قیمت ها در چین در ماه ژوئن رقم 6،4% درصد را نشان داد که در طول سه سال اخیر رقمی بی سابقه در این کشور بوده است.نرخ بالای تورم در ماه ژوئن خبر بدی برای مقامات چینی بود که همواره اولویت مهم خود را مبارزه با افزایش بی رویه قیمت ها اعلام کرده بودند.
کد خبر: ۱۷۵۹۰۷
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۰ - ۱۹:۳۴ 09 July 2011
افزایش قیمت ها در چین در ماه ژوئن رقم 6،4% درصد را نشان داد که در طول سه سال اخیر رقمی بی سابقه در این کشور بوده است.

به گزارش خبرآنلاین افزایش قیمت ها در چین در ماه ژوئن رقم 6،4% درصد را نشان داد که در طول سه سال اخیر رقمی بی سابقه در این کشور بوده است.نرخ بالای تورم در ماه ژوئن خبر بدی برای مقامات چینی بود که همواره اولویت مهم خود را مبارزه با افزایش بی رویه قیمت ها اعلام کرده بودند.

افزایش قیمت مواد غذایی در چین نگران کننده است به طوری که آمار ماه ژوئن رشد 14،4% را برای اقلام مختلف مصرفی اعلام کرده است . گوشت خوک که اولین گوشت مورد مصرف خانوارهای چینی است افزایش 57،1% را نشان می دهد.

ون جیابائو، نخست وزیر چین ماه گذشته اعلام کرد که دولت با مشکلات فراونی برای مهار تورم روبروست اما امیدوار است که رقم تورم را به 5% برساند.دولت تاکنون راهکارهای زیادی را برای مهار تورم در پیش گرفته است اما تأثیر محسوسی تاکنون نداشته است.

بانک مرکزی چین در همین راستا 5 برابر نرخ بهره را افزایش داده که این مسئله می تواند بر رشد اقتصادی چین تأثیرگذار باشد. این هفته آمار مربوط به تولید ناخالص داخلی چین در سه ماهه دوم سال جاری اعلام خواهد شد و می توان تأثیر گرانی را بر این روند مشاهد کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی