بازدید 7147

سفارش می‌دهند پایان نامه می‌گیرند!

خیلی از افرادی که برای تحصیل در مقطع دکتری به مالزی می روند نتوانسته اند در داخل کشور در مقطع دکتری قبول شوند بنابراین در آنجا فقط با پرداخت پول دکتری می گیرند.
کد خبر: ۱۷۵۸۶۸
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۰ - ۱۷:۴۵ 09 July 2011
عضو کمیسیون آموزش مجلس اقدام وزارت علوم برای ارزیابی مجدد فهرست دانشگاههای مالزی را مفید به حال داوطلبان تحصیل در مالزی دانست و گفت: خواسته عمومی است که وزارت علوم به طور مستمر دانشگاههای خارجی را ارزیابی کند.

حجت الاسلام علیرضا سلیمی در گفتگو با مهر در این باره افزود: خیلی از افرادی که برای تحصیل در مقطع دکتری به مالزی می روند نتوانسته اند در داخل کشور در مقطع دکتری قبول شوند بنابراین در آنجا فقط با پرداخت پول دکتری می گیرند.

وی از دانشگاههایی در کشورهای آذربایجان، ارمنستان و تاجیکستان خبر داد که متقاضیان آنها با پرداخت پول و تنها با حضور یک یا دو هفته ای در سال در این دانشگاهها می توانند مدرک دکتری بگیرند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با یادآوری اینکه اعتبارسنجی دانشگاهها بر عهده وزارت علوم است گفت: تعداد زیادی سراغ دارم که از این دانشگاههای کم کیفیت مدرک گرفته اند لذا خواسته عمومی شده که وزارت علوم به طور مستمر دانشگاههای مورد تأیید را ارزیابی مجدد کند.

سلیمی بدون اینکه از کشور خاصی نام ببرد گفت: در برخی کشورها دانشجویان پایان نامه را سفارش می دهند و خود دانشگاه برایشان انجام می دهد!
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل