بازدید 2077
محسنی بندپی اعلام کرد:

آغاز برآورد خسارات سیل کلاردشت

کد خبر: ۱۷۵۷۸۱
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۰ - ۱۲:۲۹ 09 July 2011
نماینده مردم چالوس و نوشهر در مجلس با اشاره به دیدار -۱۳ تیرماه- خود با معاون اول و معاون برنامه ریزی رئیس جمهوری، از مأمور شدن نیروهای استانی برای برآورد خسارت سیل در کلاردشت خبر داد.

به گزارش خانه ملت، "انوشیروان محسنی بندپی" از بازدید خود و مدیران کل آب و فاضلاب، راه و بنیاد مسکن استان مازندران و همچنین برخی از مسئولان اجرایی شهرستان چالوس از مناطق سیل زده خبر داد.

نماینده مردم چالوس و نوشهر در مجلس شورای اسلامی، از وضعیت نابه‌سامان بخش کلاردشت گفت و افزود: ۹ کیلومتر جاده روستایی و بیش از پنج کیلومتر جاده شهری به طور کامل تخریب و هفت کیلومتر از لوله آب‌رسانی به شهر نابود شده‌اند.

وی ادامه داد: در این بازدیدها مشخص شد، دهانه دو تصفیه‌خانه شهری و روستایی تخریب شده و ۱۵ دهنه پل در شهر کلاردشت آسیب دیده است.

محسنی بندپی از مسافرت‌های درون شهری و درون استانی سیل زده‌ها گفت و اظهار کرد: با اعلام وضعیت هشدار از سوی مسئولان شهری برخی از خانه‌ها خالی از سکنه شده است و ساکنان آن به منازل اقوام خود در بیرون از شهر رفته‌اند.

وی افزود: روز ۱۳ تیرماه جاری در سفری به تهران به همراه شهردار چالوس و رئیس شورای شهر چالوس به دیدار "محمدرضا رحیمی" معاون اول رئیس جمهوری و "عزیزی" معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهوری رفتند که در این دیدار قول‌های مساعدی برای بهبود وضعیت کلاردشتی‌ها داده شد.

نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس یادآور شد: مدیریت و چگونگی هزینه‌ها برای جبران خسارت وارده بر عهده رئیس بنیاد مسکن کشور "علیرضا تابش" گذاشته شده است و وی از نیروهای استانی برای برآورد هزینه‌های سیل استفاده می‌کند.

خسارت وارده سیل روز سوم تیرماه در منطقه کلاردشت، حدود ۵۰ میلیارد تومان برآورد شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار