بازدید 2782

حمله دزدان مسلح به ساختمان تاریخی

کد خبر: ۱۷۵۷۸۰
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۰ - ۱۲:۲۸ 09 July 2011
سرپرست یگان حفاظت اداره‏کل میراث‏ فرهنگی استان زنجان از به سرقت رفتن اشیای تاریخی پنهان شده توسط کارکنان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، ابراز تاسف کرد.هاشم نهامین، گفت: ساعت 7 صبح 15 تیرماه، گروهی مسلح وارد این خانه تاریخی شدند و تعدادی ظرف سفالی شکسته را به سرقت بردند.

وی با اشاره به اینکه خانه سهروردی اکنون در اختیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است، اظهار داشت: این ظروف سفالی به هنگام پی‏کنی این ساختمان به دست آمده بود که مـتاسفانه کارکنان این مرکز آنها را مخفی کرده بودند و میراث فرهنگی از این کشف مطلع نشده بود.

سرپرست یگان حفاظت اداره‏ کل میراث‏فرهنگی استان زنجان افزود: در این سرقت مسلحانه، دزدان با بستن دست و پای کارکنان، آنها را وادار به سکوت کرده‌اند.

به گفته این مقام مسؤول، پلیس آگاهی پس از مطلع شدن از این سرقت اقدام به بازجویی از کارکنان کرده و پیگیری‏ها برای دستگیری سارقان ادامه دارد.نهامین، با اشاره به اینکه کارکنان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان مستقر در این خانه تاریخی، از متهمان پرونده به شمار می‏آیند، یادآور شد: هیچ اطلاعاتی درباره قدمت اشیای سرقت شده در دسترس نیست.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی