بازدید 7010

15 ميليون تومان براي كشتن دو خواهر

کد خبر: ۱۷۵۷۷۳
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۰ - ۱۲:۱۹ 09 July 2011
عامل قتل 2 خواهر در جنگل‌هاي سي‌سنگان مدعي شد از سوي مردي براي كشتن دو زن جوان اجير شده بود.

به گزارش خبرنگار ایران، مسعود مرد سه‌زنه كه روز سه‌شنبه – 14 تير – يك هفته پس از قتل هنگام ملاقات با همسر سومش در بزرگراه تهران - كرج دستگير شده بود سرانجام در بازجويي‌هاي فني – پليسي لب به اعتراف گشود و به قتل دو خواهر در نوشهر اعتراف كرد. وي همچنين مدعي شد از سوي مرد جواني و در ازاي دريافت 15 ميليون تومان براي كشتن دو خواهر اجير شده بود.
عامل جنايت در تشريح جزئيات جنايت گفت: نسترن و نرگس از آشنايان خانوادگي ما بودند. به همين خاطر مي‌دانستم يكي از خواهرها با مرد جواني كه از دوستانم است آشناست و ارتباط دوستي دارد. دو هفته قبل از قتل، دوستم با من تماس گرفت و گفت: تمايلي به ادامه اين ارتباط ندارد اما زن جوان دست‌بردار نيست. بعد هم از من خواست با دريافت 15 ميليون تومان هر دو خواهر را بكشم. وقتي پرسيدم چرا هر دو را بايد بكشم، گفت: هر دو از اين ماجرا خبر دارند و ممكن است موضوع لو برود. من هم با شنيدن اين پيشنهاد وسوسه‌انگيز قبول كردم. البته اسلحه را از قبل داشتم. بنابراين از آنجا كه هر دو خواهر را مي‌شناختم عصر سه‌شنبه – 7 تير – با آنها تماس گرفته و به بهانه‌اي با آنها قرار گذاشتم. حدود ساعت 7 عصر به مجتمع تجاري در چالوس – محل كار دو خواهر – رفتم. در بين راه دو آبميوه حاوي قرص‌هاي خواب‌آور به آنها دادم. پس از نوشيدن آبميوه‌ها كم‌كم بي‌حال شده و حدود ساعت 11 شب به طور كامل بيهوش شدند. براي آنكه كسي به موضوع شك نكند به طرف جاده سي‌سنگان رفته و كنار جاده خودرو را نگه داشتم ابتدا طلاهاي آنها را برداشتم و سپس از پشت سر يك گلوله به سرشان شليك كردم. بعد هم نيمه شب اجساد را از خودرو بيرون آورده و پشت بوته‌هاي وحشي رها كردم سپس به شهر برگشتم. مدتي بي‌هدف پرسه زدم تا حالم كمي بهتر شد. سپس به خانه‌ام در يكي از روستاهاي اطراف نوشهر رفتم. اسلحه را نيز در باغي اطراف خانه مخفي كردم. حدود ساعت 9 صبح از خانه خارج شدم و در پمپ بنزين نوشهر بنزين زده و راهي تهران شدم. طلاها را همان روز حدود 15 ميليون تومان فروختم. بعد هم با همسر سومم تماس گرفته و موضوع قتل و سرقت طلاها را به او گفتم. قرار گذاشتيم با هم به محل نامعلومي فرار كنيم اما در محل قرار دستگير شديم!در حال حاضر با توجه به اعترافات متهم، اكيپي از كارآگاهان پليس آگاهي نوشهر به سرپرستي سروان جعفرنژاد – رئيس پليس آگاهي – تحقيقات ويژه براي شناسايي و دستگيري صادركننده فرمان قتل ادامه دارد. سرهنگ محمد عظيمي – رئيس پليس استان مازندران – نيز با اشاره به كشف ردپاي مژگان – دختر ناپديد شده تهراني – در پرونده مسعود گفت: با توجه به اعترافات متهم و وقوع قتل‌هاي مشابه در اين منطقه و احتمال ارتكاب جنايت‌هاي ديگري از سوي متهم در حال بررسي است.


گفت‌وگو با عامل جنايت

آيا تصور مي‌كردي به اين زودي دستگير شوي؟
نه به هيچ عنوان. حتي فكر نمي‌كردم به من مشكوك شوند. من قتل‌ها را حرفه‌اي و حساب‌شده انجام دادم اما هرگز فكر نمي‌كردم دستگير شوم.

آيا آن روز دو خواهر به رفتارت مشكوك نشده بودند؟
من آدم خونسردي هستم. با آنها نيز عادي برخورد كردم تا مشكوك نشوند.

در اين چند روز كجا مخفي شده بودي؟
در خانه پدرم در غرب تهران. روزها در شهر پرسه مي‌زدم و شب‌ها براي خواب به آنجا مي‌رفتم. البته فقط همسر سومم از اين موضوع خبر داشت.

آيا دستمزد 15 ميليون تومان براي قتل‌ها را گرفتي؟
نه، مي‌خواستم چند روزي از اين ماجرا بگذرد بعد به سراغش بروم كه نشد.

سابقه‌داري؟
بله تا به حال چند بار به اتهام سرقت دستگير شده‌ام.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان