بازدید 5224

عملکرد استقلال در بازار نقل و انتقالات

معاون باشگاه استقلال گفت: قرارداد رحمتي و تيموريان سه‌شنبه در هيأت فوتبال ثبت مي‌شود.
کد خبر: ۱۷۵۷۰۹
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۰ - ۰۹:۱۵ 09 July 2011
سايت باشگاه استقلال با علي‌ اميري در رابطه با وضعيت نقل و انتقالات اين تيم گفت‌وگويي انجام داده است كه در ادامه مي‌آيد:

*روند مذاکرات استقلال به چه شکل‌ است؟

همه‌چيز به خوبي دنبال مي‌شود و مشکلي نيست.

*اما در اين چند روز برخي از رسانه‌ها به دنبال کمرنگ كردن خريدهاي استقلال بودند و حتي از توافق کرار با تيم‌هاي اماراتي هم صحبت کردند.

نه اصلا چنين چيزي نيست. کرار را بازيکن استقلال بدانيد. وي هفته آينده به تهران مي‌آيد و قراردادش را با ما ثبت مي‌کند.

*حضور سيدجلال حسيني هم در استقلال منتفي شد.

همان خبرهايي که شما در مورد اين بازيکن شنيديد را ما هم شنيديم اما به شخصه با وي صحبتي نداشتم. سيدجلال قبل از سفر به اتريش به ما قول داد که به استقلال بيايد، حالا اينکه او زيرقولش زده يا نه بي‌اطلاع هستم. او با تيم‌ملي تمرين مي‌کند و امکان عقد قرارداد، نه با ما و نه با هيچ تيم ديگري نداشته. سيدجلال، به ما خبر خاصي هم نداده است. ما روي او، الان هم همان قدر حساب مي‌کنيم که در آخرين ملاقات‌مان حساب باز کرديم.

*خسرو حيدري استقلالي مي‌شود؟

همان‌طور که آقاي فتح‌اله‌زاده اعلام کردند خسرو در صورت دريافت رضايتنامه‌اش از باشگاه سپاهان مي‌تواند به عضويت استقلال دربيايد. اگر وي رضايتنامه‌اش را گرفت بدون ترديد بازيکن استقلال مي‌شود.

*رحمتي و تيموريان چه زماني قرارداد خود را با استقلال ثبت مي‌کنند؟

قرارداد اين دو بازيکن قطعا سه‌شنبه در هيأت فوتبال ثبت مي‌شود، ضمن اينکه ما مذاکرات خود را با کريم انصاري‌فر‌ همچنان ادامه مي‌دهيم تا در صورت توافقات نهايي وي به عضويت استقلال دربيايد.

*جذب مدافع براي استقلال در اولويت نيست؟

ما دو مدافع خيلي خوب با نام‌هاي منتظري و عمران‌زاده داريم و در حال‌حاضر به دنبال جذب يک مدافع خارجي ديگر هم هستيم. ضمن اينکه، سيدجلال حسيني هم هنوز يکي از گزينه‌هاي ماست. روي خبرهاي اين روزها، حساب قطعي باز نکنيد.

*فرصت کافي براي جذب مدافع خارجي داريد؟

ما خيلي وقت است که به فکر جذب مدافع خارجي هستيم. به خاطر همين چند گزينه را مدنظر قرار داده‌ايم تا اگر لازم شد، به زودي يکي از آنها به عضويت استقلال دربيايد.

*در کل عملکرد استقلال را در بازار نقل و انتقالات چطور ارزيابي مي‌کنيد؟

ما در حال‌حاضر 3 بازيکن ملي‌پوش را با نام‌هاي رحمتي، تيموريان و کرار جاسم جذب کرده‌ايم و از بين حيدري و انصاري‌فر‌ يکي را استقلالي مي‌کنيم. علي حمودي را گرفته‌ايم، حيدري هم وضعيت ويژه‌اي دارد. با اين حساب من فکر مي‌کنم عملکرد خوبي در نقل و انتقالات داشتيم.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل