بازدید 2757
مورينيو، رونالدو و بقيه مشتريان ؛

پرنفوذترين دلال بازار اروپا

ژرژ مندس به عنوان پرنفوذترين و بهترين مدير برنامه قاره اروپا به شمار مي رود.
کد خبر: ۱۷۵۶۸۹
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۰ - ۰۰:۲۶ 09 July 2011
شهرت او طي 7 سال اخير به شکل قابل توجهي و به موازات ژوزه مورينيو پرتغالي در سراسر جهان افزايش يافته است.

مندس درسال 2004 مقدمات انتقال آقاي خاص از پورتو به چلسي را فراهم کرد و اين دو درکنارهم زوج موفقي را شکل دادند که شماره يک بودن خود را درعرصه فوتبال باشگاهي تثبيت کردند. حالا مندس و مورينيو نبض بازار انتقال ها تيمي همچون رئال مادريد را در اختيار گرفته اند. در اردوي کهکشاني ها، خورخه مندس 6 مشتري دارد.


مورينيو و دستياران او، کريس رونالدو، ريکاردو کارواليو، پپه، دي ماريا و از روز سه شنبه کوئنترائو 6 نفري هستند که مندس مديربرنامه هاي آنهاست. يک سوم پول پرداختي براي آنها معادل 30 ميليون يورو براي آنها رقم قابل توجهي است. هر 6 نفربه لطف مندس به مادريد آمده اند. اين 6 نفر در مجموع 210 ميليون يورو براي تيم مادريدي علاوه بر دستمزدهاي شان هزينه در بر داشتند. 96 ميليون براي رونالدو، 36 ميليون براي دي ماريا، 30 ميليون براي پپه و کوئنترائو، 10 ميليون براي مورينيو و 9 ميليون براي کارواليو. رونالدو و کوئنترائو قراردادهايي به مدت 6 فصل امضا کرده اند.

دي ماريا خواهان افزايش دستمزد خود شده و پپه بايد به زودي قراردادش را تمديد کند. او قراردادي معمولي امضا کرده و شايد دليل اين امر اين بوده که در آن زمان مندس قدرت خريد امروز را نداشت. گفته شده که تمديد قرارداد او با 5 ميليون يورو دستمزد در سال انجام مي شود و چلسي ويلاس بواس به عنوان رقيبي جدي براي به چنگ درآوردن او تبديل شده است. در اينتر، شرايط براي مندس به دليل اينکه اولين معامله او براي اين تيم که کار شما بود با ناکامي محض مواجه شد، خيلي بروفق مراد پيش نرفتند.

اينتر براي اين بازيکن 23 ميليون يورو هزينه کرد که اين معامله در واقع به معناي دور ريختن پول باشگاه نراتزروي بود. اما مورينيو 3 گانه معروف را به اينتر هديه کرد و کار شما هم به ترکيه رفت و همه خوشحال وراضي به ادامه زندگي مشغول شدند.

مندس در چلسي هم موفق بود. او به محض ورود به استمفورد بريج از آبراموويچ 2 مدافع به نامهاي ريکاردو کاروالين و پائولو فريرا شد. اين دوبازيکن تقريبا 50 ميليون يورو براي تيم لندني هزينه دربرداشتند ولي بازدهي آنها مقبول بود. در حالي که مانيش و تياگو نتوانستند آن طور که بايد وشايد انتظارهاي يووه و اتلتيکو را برآورده کنند. اين روزها در مادريد ديگر مديربرنامه موفق فوتبال اروپا رضا فاضلي است. او سال گذشته اوزيل و خديرا را به مادريد آورد وامسال شاهين و آلتنينتاپ را به اين جمع اضافه کرده است.

شخصي که رضا فاضلي را وارد بيزينس رئال مادريد کرده، ژرم مندس بود. اين 2 بازيکن در مجموع مدير برنامه يک مربي و 9 بازيکن رئال مادريد هستند که تقريبا همه اين بازيکنان درترکيب ثابت رئال حضوردارند. قدرت ژرژمندس به حدي است که او مي تواند در آينده اي نزديک مديران برنامه هاي جديدي را با تيمي همچون رئال مادريد که خيلي راحت روي بازيکنان گران قيمت دنيا سرمايه گذاري مي کند، پيوند دهد.

گل
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر