بازدید 2030

آخرین وضع راه ها

کد خبر: ۱۷۵۶۳۹
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۰ - ۱۵:۳۳ 08 July 2011
وزارت راه و شهرسازی آخرین وضع راه های کشور را اعلام کرد.

به گزارش واحد مرکزی خبر به نقل از پایگاه اینترنتی وزارت راه و شهرسازی به نشانی www.iran141.ir آخرین وضع راه های کشور به این شرح است:

تردد وسایل نقلیه در محور قدیم قزوین – تاکستان در استان قزوین به علت اجرای عملیات احداث زیرگذر شیداصفهان کیلومتر8 ،‌ از فردا به مدت سه ماه، از طریق مسیر برگشت تاکستان به طرف قزوین به صورت دو طرفه انجام می شود.

محور اندیمشک – خرم آباد در استان خوزستان به علت تعمیرات پل بالارود شمالی درکیلومتر 10 ،‌ از فردا تا چهارشنبه 22 تیر به مدت پنج روز تردد وسایل نقلیه بین ساعت 8 الی 20 از طریق کنارگذر پل انجام می شود.

تونل رخ در محور شهرکرد – اصفهان واقع در استان چهار محال و بختیاری به علت اجرای عملیات نصب سیستم هوشمند روشنایی از فردا به مدت 20 روز از ساعت 8 تا 17 بسته است.

در زمان انسداد تونل، عبور وسایل نقلیه به سمت اصفهان از طریق تونل فجر و عبور وسایل نقلیه از اصفهان به سمت شهرکرد ازطریق گردنه رخ انجام می شود.

محورآشخانه –جنگل گلستان در استان خراسان شمالی به علت اجرای عملیات ایمن سازی تقاطع های همسطح از ابتدا تا کیلومتر 80 ، به مدت یک ماه به غیر از روزهای تعطیل تردد وسایل نقلیه از ساعت 7 تا 19 با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می شود.

محور سرخنکلاته – امیرآباد در استان گلستان به علت اجرای عملیات احداث زیرگذر روستای سلطان آباد کیلومتر 8 محدوده کمربندی جدید گرگان به مدت سه ماه تردد وسایل نقلیه با محدودیت و رعایت احتیاط از مسیر کنارگذر انجام می شود.

محور مشهد- باغچه در استان خراسان رضوی به علت اجرای عملیات پاکسازی اطراف گارد ریلها از ابتدا تا کیلومتر تا چهارم مرداد از ساعت 7 تا 18 به غیر از روزهای تعطیل تردد وسایل نقلیه با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می شود. بزرگراه تالش – پونل در استان گیلان به علت اجرای عملیات ارتقاء ایمنی پروژه تقاطع همسطح خروجی کنارگذر اسالم حدفاصل پل قدیم اسالم در منطقه خاله سرای 57 تا بیست و هشتم تیر تردد وسایل نقلیه با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می شود.

تونل و پل بزرگ ورسک در محور قائمشهر - گدوک واقع دراستان مازندران به علت اجرای عملیات ترمیم دال ،آسفالت و درزهای انبساط تا ساعت 13 روز چهارشنبه 22 تیر بسته است؛ در زمان انسداد، تردد وسایل نقلیه از طریق جاده کنارگذر به صورت نوبتی یکطرفه انجام می شود.

محورمشهد- تربت حیدریه در استان خراسان رضوی به علت اجرای عملیات لکه گیری آسفالت حدفاصل کیلومتر 125 الی 145 به مدت دو ماه به غیر از روزهای تعطیل تردد وسایل نقلیه از ساعت 6 تا 19 با محدودیت انجام می شود .

محور لیکک – بهبهان در استان کهگیلویه و بویر احمد به علت اجرای عملیات لکه گیری حدفاصل کیلومتر 4 تا 10 تا 19 تیر به غیر از روزهای تعطیل، از ساعت 8 تا 19 تردد وسایل نقلیه با محدودیت انجام می شود.

محور هراز حدفاصل امام زاده هاشم به سمت آمل در استان مازندران به علت اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت به مدت دو ماه در طول هفته از یکشنبه تا سه شنبه بین ساعت 7 الی 18و روزهای چهارشنبه بین ساعت 7 الی 13 به غیر از روزهای تعطیل تردد وسایل نقلیه با محدودیت انجام می شود.

محورگالیکش – بجنورد در استان گلستان به علت اجرای عملیات کوله پل شماره 4 حدفاصل کیلومتر 50 الی 51 بسته است، در زمان انسداد تردد وسایل نقلیه از مسیرانحرافی تنگه گل انجام می شود.

بزرگراه شهید کلانتری ( مسیر رفت ارومیه به سمت تبریز) در استان آذربایجان غربی به علت اجرای عملیات راهداری و بهسازی آسفالت حد فاصل کیلومتر4 الی 9 بسته است ، در زمان انسداد تردد وسایل نقلیه با رعایت جوانب احتیاط از مسیر برگشت بزرگراه به صورت دوطرفه انجام می شود .

بزرگراه اردبیل – نیر در استان اردبیل به علت اجرای عملیات تعمیر و تعریض پل ورودی نیر در کیلومتر 32 تا 26 تیر تردد وسایل نقلیه با محدودیت از طریق باند مجاور و به صورت رفت و برگشت انجام می شود.

سه راهی مهنه – تربت حیدریه در استان خراسان رضوی به علت اجرای عملیات زیرسازی باند دوم و احداث پل روگذر تقاطع غیرهمسطح از ابتدا و به طول 500 متر، تردد وسایل نقلیه بین ساعت 7 الی 18 با محدودیت انجام می شود.

محور ثلاث – شیخ صله در استان کرمانشاه به علت اجرای عملیات تعریض و روکش آسفالت حد فاصل کیلومتر30 الی 42 تردد وسایل نقلیه به غیراز روزهای تعطیل، با محدودیت انجام می شود.

بزرگراه کرمانشاه – اسلام آباد در استان کرمانشاه به علت اجرای عملیات روکش آسفالت حد فاصل کیلومتر33 الی 42 و مسیر برگشت از کیلومتر 25 الی 32 ، تردد وسایل نقلیه به غیر از روزهای تعطیل با محدودیت انجام می شود.

کمربندی قصرشیرین – خسروی در استان کرمانشاه به علت اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت ابتدا تاکیلومتر 5 ، تردد وسایل نقلیه به غیر از روزهای تعطیل با محدودیت انجام می شود.

مسیر رفت آزاد راه زنجان به سمت قزوین در استان زنجان به علت اجرای عملیات روکش آسفالت حد فاصل کیلومتر 40 الی 61 به غیر از روزهای (تعطیل )، بین ساعت 6الی 19، تردد وسایل نقلیه با محدودیت انجام می شود.

مسیر رفت بزرگراه کرمانشاه – بیستون در استان کرمانشاه کیلومتر 13 الی 20 و مسیر برگشت کیلومتر 10 الی 17 به علت ادامه اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت، تردد وسایل نقلیه با محدودیت انجام می شود.

تردد وسایل نقلیه در محور اسلام آباد غرب – پلدختر در استان کرمانشاه حد فاصل کیلومتر 25 الی 40 به علت ادامه اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت، با محدودیت انجام می شود.

محور روانسر-پاوه در استان کرمانشاه به علت ادامه اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت کیلومتر 11 الی 25، تردد وسایل نقلیه با محدودیت انجام می شود.

آزاد راه اصفهان –کاشان – قم در استان اصفهان به علت اجرای عملیات لکه گیری محدوده مشکات ابتدای عوارضی مورچه خورت، تردد وسایل نقلیه بین ساعت 7 الی 19 با محدودیت انجام می شود.

محور کمربندی شهرضا در استان اصفهان به علت اجرای عملیات احداث تقاطع غیرهمسطح حدفاصل کیلومتر6 الی 8 بسته است و محور جایگزین جاده انحرافی در مجاورت مسیر اصلی است.

محور بردسکن – سبزوار در استان خراسان رضوی به علت ادامه اجرای عملیات تخلیه قنوها و حمل مصالح در کیلومتر 15 الی 37 تردد وسایل نقلیه تا 27 تیر بین ساعت 7:30 الی 18 با محدودیت انجام می شود.

محور آستانه – کیاشهر در استان گیلان به علت اجرای عملیات راهداری و تعریض ( ابتدا تا کیلومتر 6) به غیر از (روزهای تعطیل) تردد وسایل نقلیه بین ساعت 8 الی 18 با محدودیت انجام می شود.

باند جنوبی کاهک – سبزوار در استان خراسان رضوی به علت اجرای عملیات بهسازی و روکش آسفالت حد فاصل کیلومتر 55 الی 60 تا بیست و یک مرداد به غیر از (روزهای تعطیل ) تردد وسایل نقلیه بین ساعت 6 الی 19 با محدودیت ورعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

محورگالیکش – بجنورد در استان گلستان به علت اجرای عملیات تعریض در کیلومتر 50 محدوده تنگه گل بسته است، در زمان انسداد تردد وسایل نقلیه از طریق جاده کنارگذر انجام می شود.

محور اردکان – نایین در استان یزد به علت اجرای عملیات راهداری حدفاصل کیلومتر 5 الی 11، تردد وسایل نقلیه در محدوده مورد نظر، از طریق جاده کنارگذر انجام می شود.

محور سبزوار – سلطان آباد واقع در استان خراسان رضوی ( ابتدا تا کیلومتر 5 ) به علت اجرای عملیات راهداری، تردد وسایل نقلیه از ساعت 7 الی 19 با محدودیت انجام می شود.

بزرگراه سبزوار – قوچان در استان خراسان رضوی به علت اجرای عملیات راهداری ( ابتدا تا کیلومتر 15 )، (به جز روزهای تعطیل ) تردد وسایل نقلیه از ساعت 7 تا 19 با محدودیت انجام می شود.

محور یاسوج – سپیدان در استان کهگیلویه و بویر احمد به علت اجرای عملیات احداث پایه میانی پل در کیلومتر 4 از روز شنبه، تردد وسایل نقلیه ( به جز روزهای تعطیل ) از ساعت 7 تا 19 با محدودیت انجام می شود.

باند جنوبی قوچان – فاروج در استان خراسان رضوی به علت اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت ( ابتدا تا کیلومتر 23 )، تردد وسایل نقلیه با محدودیت انجام می شود.

محور یاسوج – اقلید در استان کهگیلویه و بویراحمد به علت اجرای عملیات راهداری کیلومتر 15 الی 20 ، تردد وسایل نقلیه با محدودیت انجام می شود.

تونل رباط سنگ واقع در محورمشهد – تربت حیدریه در استان خراسان رضوی به علت اجرای عملیات تعمیر سیستم روشنایی، از شنبه تا چهارشنبه به جز روزهای تعطیل از ساعت 7 تا 18 بسته است، در زمان انسداد تونل تردد وسایل نقلیه با احتیاط کامل از طریق کنارگذر انجام می شود.

محور خرم آباد – بروجرد در استان لرستان به علت اجرای عملیات تعریض حدفاصل کیلومتر 25 تا 35 حدفاصل طالقان تا زاغه و کیلومتر 55 الی 65 حدفاصل آبکت تا پلیس راه از ساعت 8 تا 17 ( به جز روزهای تعطیل ) تردد وسایل نقلیه با محدودیت انجام می شود.

محور خرم آباد – پلدختر در استان لرستان به علت اجرای عملیات روکش آسفالت حدفاصل کیلومتر 5 الی 7 از ساعت 8 تا 17 (به جز روزهای تعطیل ) تردد وسایل نقلیه با محدودیت انجام می شود.

محور بروجرد – اراک در استان لرستان به علت اجرای عملیات تعریض حدفاصل کبوترلان – پل سفید کیلومتر 15 الی 28 از ساعت 8 تا 17 ( به جز روزهای تعطیل ) تردد وسایل نقلیه با محدودیت انجام می شود.

محور گنبد- مینودشت واقع در استان گلستان به علت اجرای عملیات احداث دور برگردان و تعریض یکدستگاه پل در محدوده کیلومتر 2 از ساعت 9 تا 18 (به جز روزهای پنجشنبه ) تردد وسایل نقلیه با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

محور سرخنکلاته – امیرآباد واقع در استان گلستان به علت اجرای عملیات احداث زیرگذر روستاهای آلو کلاته – رستم آباد در محدوده کیلومتر 10 ، تردد وسایل نقلیه با محدودیت انجام می شود.

در 24 ساعت گذشته ،‌ مجموع کل تردد ثبت شده 4206615 وسیله بوده که نسبت به روز گذشته 12 درصد افزایش داشته است.

میانگین سرعت تردد در شبکه 81 کیلومتر در ساعت بوده که نشانگر روان بودن ترافیک در سطح شبکه راههای کشور است.

محورهای دارای بیشترین تردد وسایل نقلیه در 24 ساعت گذشته : 1- آزادراه کرج – تهران به میزان 99904 وسیله 2- آزادراه تهران – کرج به میزان 95798 وسیله 3- آزادراه کرج – قزوین به میزان 74628 وسیله 4- آزاد راه قزوین – کرج به میزان 40936 وسیله 5- آزادراه تبریز- زنجان (هشترود- میانه ) به میزان 35287 وسیله 6- محور چناران –مشهد به میزان 33011 وسیله 7- بزرگراه شیراز – مرودشت به میزان 32549 وسیله 8- آزاد راه تهران – قم به میزان 31865 وسیله 9- بزرگراه مرودشت – شیراز به میزان 29747 وسیله 10- محور مشهد – چناران به میزان 28366 وسیله.

هموطنان می توانند برای آگاهی بیشتر با مراجعه به وب سایت این مرکز به نشانی www.iran141.ir و همچنین تماس با شماره تلفن های 88926668 و 84498666 و شماره پیامک 1000141 از آخرین وضع راههای کشور مطلع شوند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل