بازدید 16838

مرد روستايي خانواده‌ معلولش را قتل عام کرد!

سردار کريم کشوري در خصوص جزييات قتل سه عضو يک خانواده در شهرستان دالاهو گفت: در پي اعلام مرکز فوريت هاي پليسي 110 مبني بر قتل سه عضو خانواده در يکي از روستاهاي شهرستان دالاهو، بلافاصله ماموران پاسگاه دوشميان به همراه ماموران آگاهي انتظامي شهرستان به محل اعزام شدند.
کد خبر: ۱۷۵۵۴۳
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۰ - ۱۴:۴۲ 07 July 2011
فرمانده انتظامي استان کرمانشاه از دستگيري مرد جواني خبر داد که با شليک گلوله دو خواهر و يک برادر معلول خود را به قتل رسانده بود.

به گزارش ايسنا، سردار کريم کشوري در خصوص جزييات قتل سه عضو يک خانواده در شهرستان دالاهو گفت: در پي اعلام مرکز فوريت هاي پليسي 110 مبني بر قتل سه عضو خانواده در يکي از روستاهاي شهرستان دالاهو، بلافاصله ماموران پاسگاه دوشميان به همراه ماموران آگاهي انتظامي شهرستان به محل اعزام شدند.

وي اظهار داشت: با حضور ماموران، مشاهده شد دو خواهر و يک برادر، عضو يک خانواده که تحقيقات نشان مي‌داد معلوليت شديد داشته‌اند، با شليک گلوله به ناحيه سر و گردن به قتل رسيده‌اند.

وي گفت: در بررسيهاي اوليه از صحنه جرم يک قبضه کلت کمري کشف شد و جسد مقتولين نيز به پزشکي قانوني منتقل گرديد.

کشوري گفت: با دستور مقام قضايي تحقيق از اولياء دم در دستور کار قرار گرفت و پس از ساعت‌ها بازجويي، برادر 45 ساله مقتولان سکوت را شکسته و از قتل آنها توسط ديگر برادرشان خبر داد.

وي افزود: پس از مدتي کار اطلاعاتي، متهم که جواني 26 ساله بود در بازجويي‌هاي به عمل آمده به قتل اعضا خانواده‌اش، اعتراف و دليل اين امر را معلوليت آنها و اين‌که سر بار خانواده بوده و مشکلاتي برايشان ايجاد کرده‌ بودند، عنوان کرد.

وي گفت: متهم با دستور مقام قضايي روانه زندان شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار