بازدید 32717

پسر دانشجو، طعمه هوس شد

او لحظاتي بعد، شماره تلفني را به دستم داد و گفت: بيا اين شماره تلفن خانم با کلاسي است. با او تماس بگير و... .
کد خبر: ۱۷۵۴۸۱
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۰ - ۱۱:۱۷ 07 July 2011
خراسان: سرظهر بود و براي فرار از گرماي سوزان هوا، به عنوان مسافر سوار يک خودروي پرايد شدم. راننده اين خودرو که مرد جواني بود با ديدن هر خانم بد پوششي در کنار خيابان، متلکي مي گفت و مي خنديد.

او لحظاتي بعد، شماره تلفني را به دستم داد و گفت: بيا اين شماره تلفن خانم با کلاسي است. با او تماس بگير و... .

پسر جوان در دايره اجتماعي کلانتري ۳۶ مشهد افزود: در آن لحظه به راننده پرايد گفتم من اهل اين حرف ها نيستم و دنبال دردسر هم نمي گردم. اما متأسفانه آن روز بعدازظهر در داخل خانه مشغول کار با رايانه بودم که ناگهان وسوسه شدم و به شماره آن خانم زنگ زدم.

زن ناشناس که خودش را آناهيتا معرفي مي کرد با لحن صدايي که داشت دلم را لرزاند. او مرا دعوت کرد تا به خانه اش بروم و همديگر را ببينيم. نمي دانم چرا در برابر اين پيشنهاد عقلم را باختم و با عجله از خانه بيرون آمدم.

زماني که به مقابل خانه آناهيتا رسيدم او گفت مراقب باش و به داخل خانه بيا. من با قدم هايي لرزان از پله هاي آپارتمان بالا رفتم و بدون آن که فکر آبرويم را بکنم وارد منزل اين زن شيطان صفت شدم.

پسر دانشجو سرش را تکاني داد و افزود: به محض آن که پا به داخل آن خانه لعنتي گذاشتم زن جوان در آپارتمان را قفل کرد و ۲ مرد قوي هيکل نيز که چاقو در دست داشتند به طرفم آمدند و پس از آن که کتکم زدند مبلغ ۴۳ هزار تومان وجه نقد و گوشي تلفن همراهم را با توسل به زور و تهديد گرفتند.

من با عصبانيت به آن ها گفتم که از دست شما شکايت خواهم کرد اما در اين لحظه آناهيتا در حالي که مي خنديد گفت: اصلا بگو براي چه به داخل اين خانه آمده اي دوست داري موضوع را به پليس اطلاع بدهيم؟!

او ادامه داد: آقا پسر، گوش هايت را باز کن تا بفهمي چه مي گويم، فردي که قبل از تو به داخل اين خانه آمد خيلي قوي و پر ادعا بود ولي کتک مفصلي نوش جان کرد و پول هايش را هم گرفتيم و هيچ غلطي هم نتوانست انجام بدهد. بهتر است هر چه زودتر بروي و گور خودت را گم کني.

پسر جوان افزود: آن ها دوباره کتکم زدند و مرا از خانه بيرون کردند. چون به اشتباه خودم پي برده ام و دوست ندارم جوان ديگري مثل من طعمه اين افراد شيطان صفت بشود به اين جا آمده ام تا موضوع را پيگيري کنيد.

در پي اظهارات اين پسر دانشجو، تيم هاي اطلاعات و عمليات کلانتري ۳۶ مشهد بلافاصله وارد عمل شدند و متهمان پرونده را دستگير کردند. تحقيقات از اين افراد هم چنان ادامه دارد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر