بازدید 2521
رقابت‌هاي كوپا آمه‌ريكا - 2011 /

آرژانتين باز هم متوقف شد

تيم پرستاره و مدعي آرژانتين در دومين گام خود بار ديگر به تساوي تن داد.
کد خبر: ۱۷۵۴۵۴
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۰ - ۱۰:۱۵ 07 July 2011
به گزارش فارس، تيم ملي فوتبال آرژانتين بامداد امروز به مصاف كلمبيا رفت و با تساوي بدون گل متوقف شد.

مردان آلبي سلسته متشكل از سابالتا، ميليتو، زانتي، گاگو، ماسكرانو، ايگواين، آخرو، مسي و ته‌وز نتوانستند دروازه تيمي را باز كنند كه سايت‌هاي خبري عكس نيمي از بازيكنانش را هم در اختيار نداشتند تا در اطلاعات آماري خود آنها را حك كنند.

برآيند حملات كنايه آميز سايت‌هاي مادريدي به ليونل مسي در تيتر آس اسپانيا خلاصه مي‌شد كه نوشت: "تعطيلات خوش بگذرد ليونل! "

اين دومين تساوي آرژانتين در كوپا آمه‌ريكا است و كلمبيا به لطف پيروزي برابر كاستاريكا در صدر گروهي قرار دارد كه دو تيم بوليوي و كاستاريكا نيز در آن براي آرژانتين خط و نشان مي‌كشند و داعيه صعود دارند. آرژانتين در بازي اول برابر بوليوي يك بر يك متوقف شده بود.
در ديگر ديدار اين گروه بوليوي و كاستاريكا بامداد فردا برابر هم به مي‌روند.

آرژانتين در اين ديدار با آرايش 4-3-3 وارد ميدان شد و برابر تاكتيك نيمه دفاعي كلمبيا به صورت 4-1-4-1 حرفي براي گفتن نداشت.
4 هافبك كلمبيا عملا به 4 مدفع جلو زن تبديل شده بودند و در 65 درصد دقايق بازي هر 4 مهاجم كلمبيا نقش هافبك تدافعي را بازي مي‌كردند.

به اين ترتيب تايتانيك پر ستاره و البته پرهزينه باتيستا كه براي سرپوش گذاشتن بر ناكامي‌هاي مربيان پيشين در كوپا آمه‌ريكا لنگر انداخته به كوه يخي كوبيده شد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر