بازدید 3849

زمان نقل و انتقال دانشجويان علمي ـ كاربردي

کد خبر: ۱۷۵۴۳۷
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۰ - ۰۷:۱۸ 07 July 2011
زمان مهمان شدن، انتقالي و تغيير رشته دانشجويان دانشگاه جامع علمي ـ کاربردي در نيمسال اول تحصيلي 91 ـ90 اعلام شد.

به گزارش ايسنا، علي صدر، معاون سنجش و خدمات آموزشي دانشگاه جامع علمي ـ کاربردي با اعلام اين خبر اظهار كرد: دانشجويان دور‌ه‌هاي ترمي جهت انتقال به شهر تهران مي‌بايست فرم تکميل شده مربوط را تا 13مرداد‌ماه به شوراي آموزشي مرکز مبدا و دانشجويان دوره‌هاي ترمي و پودماني متقاضي مهماني و انتقالي از شهرستان‌ها به يکديگر مي‌بايست فرم تکميل شده مربوط را تا 20 مردادماه به شوراي آموزشي مرکز مبدا تحويل دهند.

وي اضافه كرد: مراکز آموزشي موظفند پس از بررسي تقاضاهاي ارائه شده در شوراي آموزشي مرکز، نتايج بررسي تقاضاي انتقالي و مهماني را حداکثر تا پايان زمان ثبت‌نام نيمسال اول تحصيلي90 به دانشجويان و مراکز ذي‌ربط اعلام كنند.

صدر افزود: جمع‌آوري و ارسال فرم‌ها و مدارک توسط مرکز آموزشي مقصد به دبيرخانه شوراي آموزشي و کميسيون موارد‌ خاص استان تا اول شهريور‌ماه و اعلام نتايج توسط شوراي آموزشي و کميسيون موارد‌ خاص استان تا 24 شهريور‌ماه انجام مي‌شود.

معاون سنجش و خدمات آموزشي دانشگاه جامع علمي ـ کاربردي تصريح كرد: مهماني در دوره‌هاي ترمي در ترم اول تحصيلي و نيز انتقالي در دور‌ه‌هاي پودماني در پودمان اول تحصيل دانشجو امکان‌پذير نيست.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان