بازدید 4805
هدایتی :حاضرم توپ جمع‌کن پرسپولیس شوم

پرسپولیس هر بازیکنی که بخواهد می‌دهم!

مالک باشگاه استیل آذین گفت: حاضرم هر بازیکنی که مسئولان باشگاه پرسپولیس بخواهند را در اختیار این تیم بگذارم.
کد خبر: ۱۷۵۳۴۰
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۰ - ۱۶:۴۵ 06 July 2011
حسین هدایتی مالک باشگاه استیل آذین در پایان نشست امروز کانون پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس با بیان این مطلب در جمع خبرنگاران افزود: من امروز میهمان بزرگواران باشگاه پرسپولیس شده ام نه میزبان آنها.

به گزارش خبرنگار مهر،  وی در ادامه افزود: در تمام دنیا اسطوره ها و پیشکسوتان یک باشگاه ورزشی شناسنامه آن باشگاه به شمار می آیند. از میان پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس امروز خیلی ها در کارشان موفق هستند و برخی ها مشکلاتی دارند. نیت ما این است که همه آنها دور هم جمع شوند به مانند آنچه که در دنیا مرسوم است و قدیمی های یک باشگاه دور هم جمع می شوند تا به یکدیگر کمک کنند.

وی با تاکید بر اینکه پیشکسوتان پرسپولیس می توانند به خود و مجموعه این باشگاه کمک کنند، گفت: پیشکسوتان باشگاه یک حرف اساسی دارند و آن هم این است که اگر قرار است باشگاه به بخش خصوصی واگذار شود پیشکسوتان باشگاه از توانمندی اقتصادی برخوردارند که بخشی از سهام باشگاه را خریداری کنند.

"چه بهتر که باشگاه پرسپولیس به دست خاک خورده هایش برسد ". هدایتی با بیان این جمله افزود: اگر پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس به صورت قانونی سهام باشگاه را بخرند می توانند در مدیریت باشگاه نقش داشته و به مجموعه کمک کنند.

وی با اشاره به واگذاری امتیاز دو باشگاه نفت تهران و راه آهن شهرری به بخش خصوصی گفت: دولت جمهوری اسلامی مصمم شده است با واگذاری تیم ها به بخش خصوصی ورزش حرفه ای را به این بخش واگذار کند.

هدایتی ضمن تاکید بر اینکه هواداران و پیشکسوتان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس این حق را دارند که سهام باشگاههای محبوب خود را خریداری کنند و افزود: عده ای می توانند با حضور در کانون پیشکسوتان باشگاه بخشی از سهام باشگاه را خریداری کنند و عده ای دیگر که همان مردم هستند با بورس و فرابورس می توانند به سهام باشگاه دست یابند.

وی در ادامه مدعی شد هیچ موضعی علیه مدیریت باشگاه پرسپولیس ندارد و افزود: پیشکسوتان پرسپولیس اگر هم اختلاف سلیقه ای دارند سعی می کنند با همفکری به گونه ای عمل کنند که به باشگاه لطمه ای وارد نشود. آنها اگر با مدیریت باشگاه اختلافاتی هم داشته باشند آن را بیرون می گذارند چرا که هدف آنها بالاتر از این ها و موفقیت پرسپولیس است.

هدایتی ضمن تاکید دوباره بر اینکه متولی گردهمایی پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس نبوده است، گفت: حمید استیلی ، محمد زادمهر و دیگر عوامل مجموعه پرسپولیس به جلسه امروز دعوت شده بودند اصلا دیواری بین آنها و افرادی که در جلسه امروز حضور داشتند نبوده و نیست ما امروز از جمع کثیری از پیشکسوتان پرسپولیس برای شرکت در جلسه دعوت کرده بودیم اما آنها به دلیل مشغله ای که داشتند نتوانستند در نشست ما حضور یابند.

وی با اشاره به اینکه علی دایی وحمید درخشان نیز جزو مدعوین گردهمایی پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس بودند، خاطر نشان کرد: آقای دایی هم اظهار تمایل کرده بود در جلسه امروز حضور یابد اما به دلیل مشکلات و مشغله شخصی که داشت عذرخواهی کرد و در جلسه حضور پیدا نکرد. قطعا از جلسات بعد آقای دایی هم کنار ما حضور خواهند داشت.

هدایتی با ابراز امیدواری از اینکه خانواده بزرگ پرسپولیس دور هم جمع شوند، گفت: همه ما هدفمان این است که به عزت و اعتلای باشگاه پرسپولیس کمک کنیم و در این راه گام برخواهیم داشت.

وی از برگزاری جشن قهرمانی پرسپولیس در جام حذفی در روز 26 تیرماه خبر داد و گفت: در این جلسه از اسطوره و پیشکسوت باشگاه پرسپولیس آقای علی دایی قدردانی خواهیم کرد. قدردانی ما از علی دایی به خاطر قهرمانی تیم در جام حذفی است و قطعا اگر سال آینده هم پرسپولیس قهرمان شود کانون پیشکسوتان باشگاه از حمید استیلی تقدیر خواهد کرد.

هدایتی در ادامه تاکید کرد: استیلی هم برای ما عزیز است چرا که او هم به مانند دیگر پیشکسوتان برای پرسپولیس زحمت کشیده و موجبات شادی مردم را فراهم آورده امیدوارم در کارش موفق شود.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگار مهر که آیا حاضرید به مانند آقای عابدینی که برای حضور مهدی مهدوی کیا در تیم پرسپولیس اعلام آمادگی کرده شرایط انتقال بازیکنان استیل آذین به این تیم را فراهم آورید؟ که وی گفت: هر کدام از بازیکنان استیل آذین را که بخواهند ما در اختیارشان قرار می دهیم . همکاری از این بیشتر؟ امیدواریم فقط ما را متهم به دخالت کردن نکنند من خودم را از علاقه مندان به پرسپولیس می دانم و حاضرم توپ جمع کن این باشگاه شوم.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل