بازدید 2985

پل کابلی جزیره مینو آبان ماه به بهره‌برداری می‌رسد

کد خبر: ۱۷۵۲۳۸
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۰ - ۱۰:۵۰ 06 July 2011
نماینده مردم آبادان در مجلس با بیان این که پل کابلی جزیره مینو در آبان ماه سال ۹۰ به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: بهره‌برداری از این طرح باعث افزایش رفاه مردم منطقه می‌شود.

به گزارش خانه ملت، "عبدالله کعبی"  با بیان این که منطقه جزیره مینو در گذشته از نبود یک پل ارتباطی مناسب رنج می‌کشید، افزود: بهره‌برداری از پل کابلی جزیره مینو رفاه هرچه بیشتر مردم منطقه را در پی دارد.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی، با بیان این که پل کابلی جزیره مینو تنها پل کابلی شهرستان‌های خرمشهر و آبادان است، تصریح کرد: این پروژه در آبان ماه در سال‌روز شکست حصر آبادان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان این که اعتبار اختصاص یافته به پروژه پل کابلی جزیره مینو حدود یازده میلیارد تومان است، گفت: این پل به طول ۱۵۰ متر و عرض ۱۸ متر و با ارتفاع ۱۱ متر از سطح آب در حال ساخت است.

وی ادامه داد: به منظور جلوگیری از ایجاد خلل در تردد خودروها در مسیر جزیره مینو دو مسیر دسترسی در کنار این پل احداث شده است که در زمان احداث پل کابلی این دو مسیر مورد استفاده قرار گرفته‌اند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس، با بیان این که بهره‌برداری از پروژه پل کابلی جزیره مینو فواید فراوانی را به همراه دارد،  تاکید کرد: با راه اندازی این پل ارتباط بین بلوار فرودگاه آبادان و جزیره مینو برقرار می‌گردد که موجب سهولت در تردد خودروها خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل