بازدید 4639

9 كشته و زخمي حاصل يك خودكشي ناكام

زن 50 ساله در اثر انفجار در دم فوت كرد و پسرش نيز که قصد خودکشي داشت به شدت مصدوم شد.
کد خبر: ۱۷۵۲۳۵
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۰ - ۱۰:۳۹ 06 July 2011
تهران امروز: پسري كه قصد داشت با استنشاق گاز خودكشي كند نه تنها خانه را به آتش كشيد و مادرش را كشت بلكه 8 نفر از همسايگان را نيز راهي بيمارستان كرد.

سرهنگ صمد فرامرزي، در تشريح اين خبر گفت: در پي تماس‌هاي انجام شده با مرکز فوريت‌هاي پليس 110 مبني بر بروز آتش‌سوزي در يک آپارتمان مسکوني در خيابان فلسطين جنوبي مراغه ماموران انتظامي کلانتري 11 به محل اعزام شدند.

 وي ادامه داد: ماموران انتظامي با حضور در محل متوجه بروز انفجار و آتش‌سوزي ناشي از نشت گاز در اين ساختمان شدند که موجب مرگ يک زن 50 ساله و مصدوميت شديد يک جوان شده بود.

فرامزي اضافه کرد: با انجام تحقيقات و بررسي‌هاي بيشتر مشخص شد که اين آتش‌سوزي عمدي بوده است به اين شرح که صاحب‌خانه به‌علت اختلافات خانوادگي تصميم به خودکشي گرفته است.

وي تصريح کرد: اين فرد قصد داشت با استفاده از گاز شهري خود را خفه کند که مادر وي با روشن کردن يک لامپ داخل منزل موجب ايجاد جرقه و انفجار گاز مي‌شود.

فرامرزي اظهارداشت: زن 50 ساله در اثر انفجار در دم فوت كرد و پسرش نيز که قصد خودکشي داشت به شدت مصدوم شد.

معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي آذربايجان شرقي در خاتمه افزود: در اثر شدت انفجار و تخريب ساختمان، 8 نفر از ساکنان مجاور نيز مصدوم و به بيمارستان منتقل شدند و تحت مداوا قرار گرفتند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل