بازدید 11535
۲
حرف و حدیث ها پیرامون اپراتور سوم؛

بالاخره «تأمین تله کام» سیم کارت واگذار می کند یا...؟!

با توجه به حرف و حدیث های یکی دو هفته اخیر، پیرامون راه اندازی یا تأخیر اپراتور سوم تلفن همراه و نگرانی موجود در این باره، پیگیر ماجرا شدیم که یک مقام مسئول در شرکت «تأمین تله کام» از تلاش آن شرکت برای انجام همه تعهدات خبر داد و.../ وی گفت: بخشی از مشکلات راه اندازی این شبکه، وابسته به مسائل فاینانس بوده است که...
کد خبر: ۱۷۵۰۷۸
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۰ - ۱۴:۳۸ 05 July 2011
سرویس اجتماعی «تابناک» ـ با توجه به حرف و حدیث های یکی دو هفته اخیر، پیرامون راه اندازی یا تأخیر اپراتور سوم تلفن همراه و نگرانی موجود در این باره، پیگیر ماجرا شدیم که یک مقام مسئول در شرکت «تأمین تله کام» از تلاش آن شرکت برای انجام همه تعهدات خبر داد و به «تابناک» گفت: شبکه آزمایشی راه اندازی شده و در حال تست است و انشاءالله پس از تست های نهایی، عرضه سیم کارت آغاز خواهد شد.

شاهین آرپناهی، مدیرکل برند و ارتباطات تأمین تله کام در گفت وگو با «تابناک» در تشریح آخرین برنامه های تأمین تله کام برای واگذاری سیم کارت در کشور و اخبار گوناگون پیرامون راه اندازی این شبکه اظهار داشت: به طور قطع، همه تلاش صورت می گیرد تا به کلیه تعهدات به نحو مطلوبی عمل شود. هم اکنون کارهای بسیار خوبی در حال انجام است و این نوید را می دهد که پس از تست های نهایی و گرفتن مجوزهای لازم، سیم کارت های تأمین تله کام با پوشش کیفی و کمی مورد تعهد پخش شود.

وی به مشکلات موجود در راه اندازی این شبکه اشاره کرد و با بیان اینکه در بحث فاینانس با مشکلاتی روبه رو بوده ایم، ادامه داد: بخشی از مشکلات راه اندازی این شبکه، وابسته به مسائل فاینانس بوده که با کمک نهادهای مربوطه، این مشکلات بحمدالله در حال مرتفع شدن است و سازندگان تجهیزات نیز به تعهدات خود رفتار کرده اند و شبکه در حال گسترش است.

آرپناهی همچنین از کمک های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در راستای حل مشکلات تشکر کرد.

وی با تأکید بر این که هم اکنون و در این مقطع، با رفع برخی مشکلات مدیریتی گام های بسیار خوبی در این پروژه برداشته شده و بسیاری از مشکلات در حال حل شدن است، خواستار تحمل و بردباری بیشتر اهالی مطبوعات و ذینفعان در این پروژه ملی شد و خاطرنشان کرد: در ماه های آینده، خبرهای خوشی در این بخش اعلام خواهد شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ماه هاي آينده !!!
يعني چند ماه ?!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر