بازدید 1982
عنايت:

بعد از من كميته داوران بهتر شد!

اين موضوع به من ارتباطي ندارد. تنها چيزي كه مي‌توانم بگويم اين است كه در زمان حضورم در كميته داوران با كفاشيان هيچ مشكلي نداشتم.
کد خبر: ۱۷۵۰۰۷
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۰ - ۱۱:۳۲ 05 July 2011
مسعود عنايت مي‌گويد پس از رفتن از كميته داوران هم خودش و هم خانواده‌اش راحت شده‌اند.

ایسنا: رييس پيشين كميته داوران در حاشيه نخستين جشن قهرماني فوتبال تهران كه به همت هيات فوتبال اين شهر برگزار شده بود، درباره رفتن خود از كميته داوران اظهار كرد: اصلا ناراحت نيستم، هم خودم راحت شدم و هم خانواده‌ام .

وي در پاسخ به اين سوال كه وضعيت كميته داوران پس از رفتن شما چگونه شد، گفت: كميته داوران بعد از رفتن من بهتر شده است و اشتباهات داوران هم كمتر شد.

وي در پاسخ به اين سوال كه ناكامي تيم ملي اميد و چگونه ارزيابي كرد؟ چه توصيه‌اي به كفاشيان داريد؟ گفت: اين موضوع به من ارتباطي ندارد. تنها چيزي كه مي‌توانم بگويم اين است كه در زمان حضورم در كميته داوران با كفاشيان هيچ مشكلي نداشتم.

عنايت درباره وضعيت كنوني داوران ايران گفت: وضعيت داوران ما بسيار خوب است. در مقدماتي المپيك و ليگ قهرمانان آسيا نماينده داريم. در حال حاضر سخندان در تورنمنت جوانان جهان در مكزيك در حال قضاوت است. به احتمال فراوان در جام جهاني دو كمك داور خواهيم داشت و سهميه كامراني و سخندان از الان تقريبا قطعي است.

وي درباره احتمال قضاوت داوران ايران در مرحله بعدي ليگ قهرمانان آسيا هم گفت: از آنجا كه در اين مرحله سپاهان و ذوب آهن حضور دارند، احتمالا از داوران ايراني استفاده نمي‌كنند، اما احتمال دارد در مراحل بعد اين كار انجام شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل