بازدید 3317

آگهی‌های مرد کلاهبردار برای پول باد‌آورده

در تحقيقات از مالباختگان مشخص شد كه كلاهبردار با دادن آگهي به بهانه برگزاري مناقصه، پول‌هایی را برای ارائه فرم مناقصه از مالباختگان از طريق شماره حساب بانكي دريافت كرده است.
کد خبر: ۱۷۵۰۰۴
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۰ - ۱۱:۲۳ 05 July 2011
وطن امروز: یک مرد با دادن آگهي مناقصه بيش از 700ميليون ريال از مردم كلاهبرداري كرده بود که توسط پليس آگاهي استان اصفهان دستگير شد.

سرهنگ حسين حسين‌زاده، رئیس پليس آگاهي استان اصفهان اظهار داشت: در پي وقوع چند فقره كلاهبرداري به شيوه‌ايي جديد و دادخواهي چند تن از مالباختگان رسيدگي به اين موضوع در دستور كار ماموران اداره مبارزه با جعل و كلاهبرداري اين پليس قرار گرفت.

وي افزود: در تحقيقات از مالباختگان مشخص شد كه كلاهبردار با دادن آگهي به بهانه برگزاري مناقصه، پول‌هایی را برای ارائه فرم مناقصه از مالباختگان از طريق شماره حساب بانكي دريافت كرده است.

اين مقام مسؤول تصريح كرد: تيمي از كارآگاهان مامور رسيدگي به پرونده شدند و در تحقيقات به سرنخ‌هايي از مردی به نام «محمد» دست يافتند كه با هماهنگي مقام قضايي و در يك اقدام غافلگيرانه وي دستگير و به پليس آگاهي انتقال يافت.

رئیس پليس آگاهي استان گفت: در بازجويي‌ها وی به چند كلاهبرداري با اين شيوه اقرار و عنوان كرد بيش از 700 ميليون ريال از اين طريق كسب كرده است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر