بازدید 1809

فراخوان مشمولان ديپلم و زيرديپلم

کد خبر: ۱۷۴۹۴۹
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۰ - ۰۰:۱۹ 05 July 2011
سازمان نظام وظيفه عمومي ناجا در اطلاعيه‌اي زمان اعزام به خدمت مشمولان ديپلم و زير ديپلم را در تير ماه سال 1390 اعلام كرد.

سازمان نظام وظيفه عمومي ناجا در اطلاعيه‌اي به كليه مشمولان ديپلم و زير ديپلم (غايب و غيرغايب) و متولدان سال‌هاي 1355 تا پايان سال 1371 كه برگ اعزام به خدمت از سازمان وظيفه عمومي ناجا به تاريخ‌هاي 18و 19 تيرماه 1390 دريافت كرده‌اند اعلام كرد كه براي اعزام به خدمت ‌بايد به شرح ذيل اقدام كنند.

براين اساس، كليه مشمولان ديپلم غائب و غيرغائب ساكن تهران بزرگ كه زمان اعزام آنان در برگ اعزام به خدمت صادره از سازمان وظيفه عمومي ناجا تيرماه سال 1390 قيد شده است بايد در ساعت 6 صبح روز شنبه به تاريخ 18 تيرماه سالجاري و كليه مشمولان عادي (زيرديپلم) غايب و غيرغايب در ساعت 6 صبح روز يكشنبه مورخ 19 تيرماه سال90 به محل و مراكزي كه توسط سازمان وظيفه عمومي ناجا در قالب برگ محل مراجعه ابلاغ شده است حضور يابند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

همچنين براساس اين اطلاعيه كليه مشمولان ديپلم غائب و غيرغائب ساكن شهرستان‌ها كه زمان اعزام آنان در برگ‌هاي اعزام به خدمت صادره از سازمان وظيفه عمومي ناجا تير ماه سال 1390 قيد شده است در ساعت 7 صبح روز شنبه 18تيرماه سالجاري و كليه مشمولان عادي(زيرديپلم) غايب و غيرغايب در ساعت 7 صبح روز يك‌شنبه 19 تيرماه سال 90 به معاونت وظيفه عمومي استان محل سكونت مراجعه تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

در اين اطلاعيه آمده است كه آن دسته از مشمولاني كه به هر دليل تاكنون نتوانستند برگ اعلام محل مراجعه را دريافت كنند؛ مي‌توانند به نزديكترين دفاتر خدمات الكترونيك انتظامي (پليس+10) مراجعه و نسبت به دريافت اين برگ اقدام و براساس اطلاعات مندرج در آن رفتار كنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل