بازدید 2109

رفيق كشي با چاقو به بهانه سرقت پيكان

کد خبر: ۱۷۴۹۰۲
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۰ - ۱۷:۵۳ 04 July 2011
فردي كه به خاطر سرقت خودرو پيكان، نقشه قتل دوست‌اش را طراحي و با همدستي يكي ديگر از دوستانش او را به قتل رسانده بود، دستگير شد.

به گزارش ايسنا، سرهنگ حميدرضا گل صباحي، رييس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان تهران و البرز با اعلام اين خبر گفت: در پي دريافت گزارش وقوع يك فقره قتل در منطقه «آق تپه» شهرستان كرج، كارآگاهان دايره جنايي پليس آگاهي در محل حاضر و مشاهده كردند جسد فردي حدود 50 ساله كه با ضربات متعدد چاقو به گردنش از پا درآمده در منزلش بر روي زمين افتاده است.

وي تصريح كرد: با تحقيقات به عمل آمده مشخص شد كه مقتول «نعمت» به خاطر اختلاف با همسرش به صورت مجردي زندگي مي‌كرده و به تازگي به منزل مجردي‌اش نقل مكان كرده بود.

گل‌صباحي افزود: در حين تحقيقات و جمع‌آوري اطلاعات از همسايگان مشخص شد كه مقتول در شب حادثه اسم فردي به نام «محمد» را براي چندين بار و با صداي بلند صدا كرده است بنابراين با دعوت از خانواده مقتول و انجام تحقيقات تكميلي مشخصات كليه افراد و دوستاني كه مقتول با آنان در ارتباط بود را اخذ و تحقيقات اوليه براي شناسايي متهم به قتل از بين آنان آغاز شد.

رييس پليس آگاهي استان تهران و البرز گفت: پس از بررسي و انجام اقدامات اطلاعاتي مشخص شد كه «محمد – ر» بعد از قتل «نعمت» بدون اين كه فردي مطلع شود، ناپديد شده است. بنابراين احتمال اين كه محمد در قتل دست داشته است قوت گرفت و چندين اكيپ از ماموران شناسايي و دستگيري او را در دستور كار خود قرار دادند.

وي اظهارداشت: سرانجام پس از 48 ساعت تحقيقات، تعقيب و مراقبت‌هاي ويژه محل اختفاي «محمد» شناسايي و در يك عمليات غافلگيرانه دستگير شد.

گل صباحي افزود: متهم دستگيرشده در اعترافات به پليس گفت كه با مقتول چندين سالي رابطه دوستي داشتم و به يكديگر اعتماد كامل داشتيم اما چون به موادمخدر اعتياد دارم و براي خريد موادمخدر هيچ پولي در اختيار نداشتم تصميم گرفتم كه با همدستي يكي ديگر از دوستانم به نام «رامين» نقشه قتل نعمت را بكشيم و با سرقت خودرو پيكان و وجوه نقد او مقداري پول براي مصرف موادمخدر به دست آوريم

وي گفت: بر اساس اعتراف محمد در شب حادثه وي در منزل مقتول در حال مصرف مواد بود كه «رامين» در يك فرصت مناسب از پشت سر با ضربات متعدد چاقو به گردن نعمت، او را به قتل رساند پس از آن خودرو پيكان را به سرقت برد.

گل‌صباحي در تکميل اعترافات متهم دستگيرشده گفت: برابر اظهارات و اعتراف متهم شناسايي مخفيگاه رامين در دستور كار مأموران قرار گرفت تا اين كه پس از انجام اقدامات اطلاعاتي مشخص شد كه رامين پس از ارتكاب قتل به يزد فرار كرده است بنابراين با هماهنگي مراجع قضايي اكيپي از مأموران دايره جنايي پليس آگاهي به يزد اعزام و با همكاري مأموران پليس آگاهي اين شهرستان «رامين» را دستگير كردند.

وي افزود: رامين در ابتدا منكر هرگونه ارتكاب قتل بود اما پس از آن كه با مستندات پليس روبرو شد چاره‌اي جز اعتراف نداشت و به قتل «نعمت» و سرقت خودر پيكان وي اعتراف كرد.

رييس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان تهران و البرز افزود: متهمان دستگيرشده براي سير مراحل قانوني، تحويل مراجع قضايي و از آنجا روانه زندان شدند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی