بازدید 4612

لغو انحصار اختصاص آگهي‌هاي دولتي به «ايران»

محمدجعفر محمدزاده با بيان اين مطلب اظهار داشت: با ابلاغ ضوابط اجرايي بودجه سال 90، امكان توزيع آگهي‌هاي دولتي در همه مطبوعات كشور فراهم آمده و از اين پس تلاش خواهيم كرد اين آگهي‌ها به نحوي عادلانه و متناسب با ظرفيت‌هاي اطلاع‌رساني مكتوب در بين مطبوعات سراسر كشور توزيع و ساماندهي شود.
کد خبر: ۱۷۳۳۱۸
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۰ - ۲۳:۰۲ 26 June 2011
معاون مطبوعاتي و اطلاع‌رساني وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي از لغو انحصار اختصاص آگهي‌هاي دولتي به روزنامه ايران خبر داد.

به گزارش فارس، محمدجعفر محمدزاده با بيان اين مطلب اظهار داشت: با ابلاغ ضوابط اجرايي بودجه سال 90، امكان توزيع آگهي‌هاي دولتي در همه مطبوعات كشور فراهم آمده و از اين پس تلاش خواهيم كرد اين آگهي‌ها به نحوي عادلانه و متناسب با ظرفيت‌هاي اطلاع‌رساني مكتوب در بين مطبوعات سراسر كشور توزيع و ساماندهي شود.

معاون مطبوعاتي و اطلاع‌رساني وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي طي نشستي با هدف هم‌انديشي و بررسي روند فعاليت‌هاي مطبوعاتي در استان سمنان افزود: اميدواريم با ارائه آگهي‌هاي دولتي بر اساس ضوابط و مقررات موجود، زمينه‌اي براي حمايت بيشتر و جدي‌تر از مطبوعات كشور فراهم آيد و دولت نيز از ظرفيت‌هاي متنوع رسانه‌اي براي عرضه تبليغات خود استفاده كند.

محمدزاده همچنين با تأكيد بر لزوم به‌روز شدن نرخ آگهي‌هاي دولتي تصريح كرد: در گام بعدي تلاش خواهيم كرد نرخ آگهي‌هاي دولتي كه مدت‌هاست افزايش نيافته، واقعي شود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر