بازدید 22303

جزیيات تازه از بازداشت مقیمی و پرهیزکار

خيري با اشاره به خبر بازداشت عليرضا مقيمي و علي‌اصغر پرهيزكار مديران عامل مناطق آزاد ارس و اروند، تأكيد كرد: دستگيري اين مديران ارشد مناطق آزاد، مربوط به مواردي است كه پیشتر مطرح بود؛ بازداشت آنها مربوط به مواردي درباره سازمان ميراث فرهنگي بود.
کد خبر: ۱۷۲۹۶۱
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۰ - ۱۴:۵۲ 25 June 2011
رئيس هيأت‌ تحقيق و تفحص از مناطق آزاد، جزیيات جديدي از بازداشت رؤساي مناطق آزاد ارس و اروند ارایه كرد.

احد خيري نماينده مردم بستان‌آباد و رئيس هيأت‌ تحقيق و تفحص از مناطق آزاد در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به اتمام زمان قانوني تهيه گزارش تحقيق و تفحص گفت: هرچند زمان قانوني تحقيق و تفحص از مناطق آزاد پايان يافته، اما ‌هيأت تحقيق و تفحص در حال جمع‌بندي تحقيقات و بررسي‌هاست.

وي در اين ‌باره افزود: ما تا پايان خرداد ماه سال جاري زمان داشتيم تا گزارش نهايي تحقيق و تفحص را به مجلس ارایه دهيم، اما خرداد به پايان رسيده و ما هنوز براي جمع‌بندي گزارش نيازمند به دو ماه زمان هستيم.

رئيس هيأت‌ تحقيق و تفحص از مناطق آزاد تصريح كرد: تمديد دو ماهه تحقيق و تفحص از مناطق آزاد را به تازگی از علي لاريجاني رئيس مجلس درخواست كرده‌ايم و همكاران مشغول پيگيري موضوع هستند.

خيري با اشاره به خبر بازداشت عليرضا مقيمي و علي‌اصغر پرهيزكار مديران عامل مناطق آزاد ارس و اروند، تأكيد كرد: دستگيري اين مديران ارشد مناطق آزاد مربوط به مواردي است كه قبلا مطرح بود؛ بازداشت آنها مربوط به مواردي درباره سازمان ميراث فرهنگي بود.

وي خاطرنشان كرد: مقيمي رئيس منطقه آزاد ارس را ظاهرا يك هفته قبل دستگير كرده‌اند و اين بازداشت مربوط به مسائل پيراموني سازمان ميراث فرهنگي مي‌شود، البته اين اخبار مربوط به شنيده‌هاي بنده است.

رئيس هيأت‌ تحقيق و تفحص از مناطق آزاد اظهار داشت: گزارش نهايي هيأت تحقيق و تفحص از مناطق آزاد تا دو ماه آينده نهايي خواهد شد و تخلفات احتمالي رؤساي مناطق آزادي كه بازداشت شده‌اند هم در گزارش نهايي ذكر خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل