بازدید 7020
خیانتی که تو به فوتبال کردی را هیچکس نکرد!

حمله شدید دادکان به علی آبادی

محمد دادکان در برنامه ورزش از نگاه 5به صورت تلفنی روی خط آمد وحرفهای تندی را بر زبان آورد.
کد خبر: ۱۷۲۸۳۶
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۰ - ۰۹:۰۶ 25 June 2011
 او که در خصوص حذف تیم ملی امیدحرف می زدگفت:« من متاسفم که می گویند مهدی تاج خاک خورده فوتبال است. او کدام خاک را در کدام فوتبال خورده؟ خاک خورده فوتبال امثال مناجاتی ها هستند.اتفاقا" در این فدراسیون ،کفاشیان از خیلی از همکارانش جلوتر است.

سایت گل- او را آوردند وگرنه نمی خواست به فوتبال بیاید. آقای علی آبادی باید بیاید جواب مردم را بدهد. خیانتی که او به فوتبال کرد را هیچکس نکرد!می خواست خودش رییس فدراسیون شود فیفا نگذاشت، رفت کفاشیان را آورد تا خودش همه کاره باشد!»

او ادامه داد:«از پادشاهی که دوره صدارت کوتاهی داشت علت مستعجل بودن دولت را پرسیدند گفت:آدم های کوچک را بر سر کارهای بزرگ گذاشتم.ما نباید دنبال مقصر باشیم. مقصر سیاسیونی هستند که وجاهت ورزشی ندارند.بگذارید مردم حرف بزنند.البته اینها سیاسی نیستند سیاهکارهستند!» 

دادکان به مدیریت باشگاهها هم ایراداتی وارد دانست وگفت:«بروید ببینید مدیر باشگاهایمان چه کسانی هستند. هر کس به ما رای داد پست می گیرد. این که نمی شود. بروید یک قهرمان را بیاورید که تخصص داشته باشد.» 

رییس سابق فدراسیون افزود:« مشکل از آنجاست که یک نفر در فدراسیون 4شغل دارد وبه کارهایش نمی رسد. من البته با احترام به منصوریان وحاجیلو می گویم که می رفتید بازی را یک برصفر می بردید بعد این ادعا را می کردید.به نظر من اینها هم دارند بهانه می آورند.» 
او درپایان گفت:« عقابی راز ماندگاری وطول عمر کلاغ را پرسید وجواب شنید مثل من مردار وپس مانده های گندیده بخور تا طول عمر بیابی.عقاب گفت ایستاده مردن وطول عمر کوتاه را به مردار خوری ترجیح می دهم.»

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر