بازدید 5863
تیم امید 5-0 به عراق باخت نه 1-2

نامه AFC در فدراسیون گم شد!

یک اتفاق باورنکردنی باعث شکست تیم امید ایران برابر عراق با نتیجه پنج بر صفر شد.
کد خبر: ۱۷۲۷۰۰
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۰ - ۲۳:۲۲ 23 June 2011
سرمربی تیم ملی امید در نشست خبری پس از بازی این تیم با تیم عراق این گونه این اتفاق را شرح می‌دهد: «متاسفانه امروز ساعت 11:30 در اردوی ما اتفاقی افتاد که همه بازیکنان پس از شنیدن آن تا 4 ساعت فقط گریه می‌کردند.»

ایسنا نوشت: وی افزود: «این اتفاق برای فوتبال ما یک فاجعه است. 4 ماه پیش یعنی در اوایل اسفند به فدراسیون اعلام کردند که کمال کامیابی‌نیا دو اخطاره است و در بازی بعدی ایران نمی‌تواند بازی کند اما امروز در اردوی ما تازه به ما گفته‌اند که در بازی قبل نباید از کامیابی‌نیا استفاده می‌کردیم به همین خاطر بازی رفت سه بر صفر به سود عراق اعلام شده است.»

منصوریان ادامه داد: «پس از آن همه بازیکنان را قسم دادم که این موضوع را به هیچ کس و حتی به خانواده‌های خود نگویند. تنها راهی که به ذهنم رسید این بود که کاری کنیم که حماسه ملبورن تکرار شود. به همین خاطر به کریم باقری زنگ زدم و گفتم الان به تجربه و روحیه‌ای که به ما می‌دهی نیاز داریم. تا ساعت 3 بعد از ظهر هنوز تردید داشتم این موضوع را به کی‌روش بگویم یا نه اما بالاخره این موضوع را به او گفتم چرا که او سوپروایز تیم ماست. وقتی کی‌روش این موضوع را فهمید یک ربع مات و مبهوت به من نگاه می‌کرد. تنها کاری که ما در این بازی می‌توانستیم بکنیم این بود که با هم همقسم شده و چهار گل به عراق بزنیم.»

وی با بیان اینکه نمی‌خواهم بار این شکست را از روی دوش خود بردارم، گفت: «من سرمربی تیم هستم و مسوولیت باخت دو بر صفر را می‌پذیرم اما به من بگویید در کجای دنیا چنین اتفاقی می‌افتد که یک فدراسیون به کادر فنی تیمش نگوید کدام بازیکنان نمی‌توانند بازی کنند. شاید شما و تماشاگران در این بازی فکر کرده باشید که کادر فنی دیوانه است از اول بازی به فکر گل زدن به عراق است در حالی که ما برای صعود تنها یک مساوی می‌خواستیم.»

منصوریان گفت: «این اتفاق باید در کتاب گینس ثبت شود. نمی‌خواهم اسم کسی را بیاورم و برای اینکه از حقانیت از بازیکن خودم دفاع کنم آبروی فرد دیگری ریخته شود.»
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل