بازدید 65333

یک رخداد دلخراش در اطراف اصفهان

برخی از مردم آن منطقه نیز از تجاوز اراذل و اوباش در همان باغ در مقابل همسر آنها خبر دادند که متاسفانه یکی از زنان قربانی در حالی که باردار بوده مورد این تجاوز جنسی قرار گرفته شده است.
کد خبر: ۱۶۹۳۵۱
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۱:۴۷ 08 June 2011
تعدادی از اراذل و اوباش خمینی شهر اصفهان چندی پیش چند زن و دختر را در باغی در اطراف خمینی شهر اصفهان در مقابل دیدگان همسر آنها ربوده و به آنها تجاوز نمودند.

به گزارش حفا نیوز ،چند خانواده در باغی در اطراف شهر خمینی شهر اصفهان برای تفریح آمده که متاسفانه با یوروش تعدادی از اراذل اوباش به داخل باغ به زور در مقابل چشم شوهر آنها ربوده می شوند .

در همین رابطه شنیده ها حاکی از آن دارد که این زنان و دختران خانواده با وضع نا مناسب وضعیت حجاب بوده و داخل باغ نیز اقدام به رقص و پایکوبی می کردند و اراذل نیز با سوء استفاده از این موضوع با ورود به باغ اقدام به ربودن آنها می کنند.

برخی از مردم آن منطقه نیز از تجاوز اراذل و اوباش در همان باغ در مقابل همسر آنها خبر دادند که متاسفانه یکی از زنان قربانی در حالی که باردار بوده مورد این تجاوز جنسی قرار گرفته شده است.

پس از انتشار اخبار این حادثه تعدادی از اهالی شهرستان خمینی شهر ضمن تجمع در برابر دادگستری این شهرستان خواستار برخورد جدی با این افراد شده تا از وقوع دوباره چنین جرایمی جلوگیری گردد. این تجمع که از چند روز قبل و با ارسال پیامک بین مردم بصورت خودجوش تدارک دیده شده بود، هزاران نفر از قشرهای مختلف مردم شرکت کرده بودند.



در این تجمع دادستان عمومی و انقلاب خمینی شهر با حضور در میان تجمع کنندگان، به مردم انقلابی خمینی شهر اطمینان داد دستگاه قضایی عوامل این جنایت را به اشد مجازات قانونی برساند.

حجت الاسلام رضایی با اشاره به دستور ویژه رئیس قوه قضاییه آیت الله لاریجانی در خصوص این پرونده، تصریح کرد: موضوع این پرونده با ریاست قوه قضاییه و دادستان کل کشور و مدیر کل دادگستری استان مطرح شده و دستور ویژه برای رسیدگی این موضوع صادر شده و موضوع با جدیت توسط نیروهای امنیتی و انتظامی در حال پیگیری و رسیدگی است.



وی افزود: 12 متهم این جنایت شناسایی و از این تعداد 4 نفر دستگیر شده اند و بقیه با بسیج نیروهای مسئول، تحت تعقیب هستند.

دادستان تصریح کرد: در صورت خروج قاچاقی این افراد از کشور، موضوع از طریق اینترپل (پلیس بین الملل) پیگیری خواهد شد.

دادستان در ادامه ضمن تشکر از احساس مسؤولیت و غیرت مذهبی مردم خمینی شهر، از مردم خواست برای شناسایی محل اختفای افراد متواری مانند 4 متهم دستگیر شده، همکاری کنند.

وی در خصوص تدابیر مسئولان گفت: از همان زمان وقوع حادثه یعنی نیمه شب تا صبح روز بعد چهار متهم پرونده دستگیر شدند که این خود نشانگر تلاش ماموران است.

دادستان همچنین گفت: در بین این مجرمان، 8 نفر سابقه دار بوده و در بین مردم مشهور به خلافکاری و ... هستند.



وی با بیان اینکه در این پرونده هیچ مماشاتی نخواهد شد تصریح کرد: در این پرونده چند اتهام وجود دارد که تنها مجازات تجاوز به عنف، اعدام است و البته آدم ربایی 15 سال حبس دارد و این افراد سرقت و ایراد ضرب و جرح و اتهامات دیگر هم دارند و ما منتظر دستگیری آنها هستیم و  کلیه اسناد و ادله لازم جمع آوری شده و موجود می باشد و امیدواریم با کمک شما مردم پس از دستگیری و طی مراحل قانونی، در محل جنایت عدالت در مورد آنها اجرا شود.

در حاشیه:

- قشرهای مختلف مردم اعم از کارگر، کسبه، زنان، جوانان، فعالان سیاسی مذهبی شهر و ... در این تجمع شرکت کردند.

- مردم پس از سخنان دادستان خواستار انتشار عکسهای متهمین فراری جهت شناسایی شدند.

- سخنان دادستان مبنی بر سابقه دار بودن 8 نفر از متهمین، صحت سخنان مردم محلاتی که متهمان در آنها سکونت دارند را ثابت نمود.

- شعارهای فراوانی در این تجمع سر داده شد که حاکی از اعتراض مردم نسبت به کوتاهی در برخورد با اراذل و اوباش و از جمله کوتاهی های صورت گرفته در جرائم قبلی این افراد بود. از جمله این شعارها می توان به این موارد اشاره کرد: عاملین جنایت اعدام باید گردند، شهر شهیدان ما جای اراذل نیست ...


آخرین اخبار اجتماعی و حوادث ایران و جهان را در تابناک اجتماعی بخوانید.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۴۰
سلام
كاش 20:30 شبكه 2 و رسانه ملي بجاي كنكاش در ديگر كشور ها نگاهي بخودمان بكند همين بس
البته که باید این افراد اعدام شوند ولی خداوکیلی اگه این خانم ها محجبه بودند باز هم مورد سوء استفاده قرار می گرفتند؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۸
آقاي محترم
هر كس عقايد شخصي خودش رو داره .قرار نيست تا يكي حجابش رو رعايت نكرد مورد تجاوز قرار بگيره.اونم زنان شوهر دار.
تمومش كنيد اين تنگ نظري ها رو.
ناصح
| - |
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۸
خواهشمندم کمی عاقل باش
بدی حجاب دلیل بر منکری چنین فجیع و قبیح نمی باشد. به قبح عمل دقت کن!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۸
اقای محترم
درسته حجاب در اسلام از اهمیت بسیاری برخوردار است،اما در منزل شخصی یا حتی باغ شخصی و در حضور محارم الزامی در رعایت حجاب نیست.
تصور این موضوع بسیار سخته.
تابناک این حرفت خجالت داره این خانوما با خانواده و شوهرشون در حریم خصوصی خودشان بودند
"در همین رابطه شنیده ها حاکی از آن دارد که این زنان و دختران خانواده با وضع نا مناسب وضعیت حجاب بوده و داخل باغ نیز اقدام به رقص و پایکوبی می کردند و اراذل نیز با سوء استفاده از این موضوع با ورود به باغ اقدام به ربودن آنها می کنند"
باید اونا رو قطعه قطعه کنند
قطعا رعایت حجاب وعفاف می توانست حریمی برای این بانوان ایجاد نماید که شاهد چنین حوادث غیر اخلاقی و وحشیانه ای از سوی عده ای هوسران تحریک شده نباشند .
پاسخ ها
خشن
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۸
چطور یک شرور، با سوء استفاده از عدم حضور پلیس و هزار و یک مورد دیگر در همین خیابان‌های شهر حتی یک محجبه را می‌دزد ولی کسی صدایش در نمی‌آید. این موضوع هزار و یک دلیل دارد فقر و نیاز مالی و ... و البته بی مبالاتی و ولنگاری اخلاقی در جامعه ای که از درون در حال تهی شدن از همه چیز به خصوص همین اخلاقیات است
آقا جان يك زن باردار جلوي همسرش ربوده و بهش تجاوز شده آخه به شما چه ربطي داره كه سر و وضعش چطور بوده؟عزيزتو بزار جاي اون زن بي گناه ببينم بازم از اين حرفا ميزني يا نه!!!!
بايد اعدامشون كرد تا بقيه حساب كار دستشون بياد
البته لازم به ذکر است که هموظنان اقلیت مذهبی ما متاسفانه تحت چنین عمل قبیحانه و پست قرار گرفتن و هموطنان ارامنه ی ما بودند. البته آن 17 نفر متجاوز به یک دختر 12 ساله هم رحم نکرده و به دو پسر نوجوان نیز تجاوز کردند
در اینجا هم تلویحا علت تجاوز به یک زن را پوشش نامناسب زن دانسته شده و با این حساب زن مورد تجاوز قرار گرفته ، شریک جرم محسوب می شود . سوال من این است که آیا آن زن باردار نیز با پوشش بد بوده یا پایکوبی می کرده است ؟ سایر زنانی که به آنها تجاوز شده چطور ؟ آیا شریک دانستن قربانی تجاوز ، همان چیزی نیست که در قبایل افغانستان و پاکستان جریان دارد ؟ پس در دیگر کشورها که زنان پوششی به مراتب کمتر از ایران دارند باید روزی هزار تجاوز اتفاق بیفتد ؟
کسی که باوضع نا مناسب تو ملاعام ظاهر بشه خودش داره دعوت می کنه که آی مردم من آماده ام بیاین به من تجاوز کنیین !!! این که دیگه ناراحتی نداره دوستان !!
چه حجاب داشتن چه نداشن بازم این حیوانها بهشون حمله میکردن. چرا اخبار تلویزیون چیزی در این رابطه نگفتن؟
واقعاخجالت داره اصل قضیه رو ول کردندچسبیدن به حجاب این دوزن
واقعاً كار آنها مورد نكوهش است ولي اين خانم ها هم بايد به گونه اي رفتار نمي‌كردند كه جلب توچه كند................
با توجه به اینکه قربانیان از اقلیت های مذهبی بوده اند برای جلو گیری از هر گونه سواستفاده احتمالی توسط ایادی غرب هر چه زودتر عاملین عمل دهشتناک اعدام باید شوند
من موندم چرا اعدام می کنن باید از طناب به مدت 4 روز وارونه کنندشون و آب داغ رو صورتشون بپاشن بعدااعدامشون کنن تا بقبه هم یاد نگیرند
پوشش ربطی به تجاوز نداره اونها به دختر 12 ساله و به اون پسرها رحم نکردند پس باید اعدام شوند
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر