بازدید 64824

پروژه ميلياردی سالن اجلاس كيش با ترك تشريفات + اسناد جدید

پروژه چهارصد ميليارد توماني مجتمع تالارهاي بين‌الملي ايران ـ كيش بنا به توافقي با حضور اسفنديار رحيم‎مشایي و حميد بقايي در تاريخ سوم تير ماه سال 89 به صورت ترك تشريفات به شركت فياك كيش با مديريت يحيي فيوضي واگذار شد كه بر پایه قانون ترك تشريفات اين اقدام روال قانوني را نگذرانده است...
کد خبر: ۱۶۶۴۴۵
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۶:۰۲ 23 May 2011
پس از آنکه «تابناک» در تاریخ 21 اردیبهشت ماه در مطلبی پرده از یکی از تخلفات اقتصادی بزرگ از سوی عوامل جریان انحرافی برداشت، این موضوع در دیگر رسانه ها نیز پیگیری و منجر به اعلام موضع سازمان بازرسی کل کشور در این باره شد.

به گزارش «تابناک»، همان هنگام، روابط عمومی سازمان مناطق آزاد با انتشار به اصطلاح جوابیه هایی عجولانه، تلاش کرد بر این رسوایی سرپوشی گذاشته و رسانه های افشا کننده را به انواع و اقسام اتهامات متهم کند؛ افزون بر اینکه مدعی شد این رسانه ها و از جمله «تابناک»، اگر مستندی داشتند، حتما رو می کردند! که البته به فاصله چند روز، بخشی از اسناد مربوطه در «تابناک» و برخی دیگر از رسانه ها منتشر شد.

در ادامه پیگیری مصرانه رسانه ای این تخلف اقتصادی، امروز خبرگزاری فارس بخشی دیگر از این اسناد را منتشر کرده است:

در حالي پروژه چهارصد ميليارد توماني تالارهاي بين المللي ايران ـ كيش به ‎صورت ترك تشريفات مناقصه به شركت خانوادگي يحيي فيوضي واگذار شده كه بنا بر بند «و» ماده 28 قانون برگزاري مناقصات، ترك تشريفات مناقصه، بسته به تأييد شوراي اقتصاد، معاون برنامه‌ريزي و وزير اقتصاد است.

 پروژه چهارصد ميليارد توماني مجتمع تالارهاي بين‌الملي ايران ـ كيش بنا بر توافقي با حضور اسفنديار رحيم‎مشایي و حميد بقايي در تاريخ سوم تير ماه سال 89 به صورت ترك تشريفات به شركت فياك كيش با مديريت يحيي فيوضي واگذار شد كه بنا بر قانون ترك تشريفات اين اقدام روال قانوني را نگذرانده است.

بنا بر بند «و» ماده 28 قانون برگزاري مناقصات، رئيس جمهور نيز به تنهايي حق صدور دستور ترك تشريفات مناقصه را ندارد و ترك تشريفات مناقصه «منوط به تأييد شوراي اقتصاد و پس از آن منوط به تأييد هيأتي مركب از رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي كشور (دبير هيأت)، وزير امور اقتصادي و دارایي و بالاترين مقام مذكور در بند (ه) خواهد بود».

در اين موافقتنامه اصولي تصريح شده است كه همزمان با مبادله اين موافقتنامه، مبلغ پنج ميليارد تومان به شركت طرف قرارداد پرداخت شود. اين در حالي است كه در اين زمان، هنوز پروژه مراحل قانوني از راه ترك تشريفات را پشت سر نگذاشته است.

شركت فياك كيش با مديريت خانواده فيوضي يوسفي (يحيي رييس هيأت مديره و پانته آ دختر یحیی، نايب رييس هيأت مديره) در تاريخ اول تير 1389 به ثبت مي رسد و موافقت اصولي مذكور دقيقاً دو روز بعد به ارزش چهارصد ميليارد تومان به اين شركت امضا مي شود.

در متن موافقتنامه اصولي واگذاري اين پروژه آمده است: با توجه به تصميم نمايندگان ويژه رئيس جمهور آقايان اسفنديار رحيم مشايي و حميد بقايي در خصوص اجراي پروژه‌هاي مجتمع تالارهاي بين‌الملي ايران ـ كيش و جزيره كيش و با عنايت به صورتجلسه‌ها و توافقات انجام شده در تاريخ‌هاي 1389/2/18 تا 1389/3/9 با حضور افراد ياد شده به صورت ترك تشريفات مطابق قانون برگزاري مناقصات و واگذاري مسئوليت اجراي پروژه مذكور به سازمان منطقه آزاد كيش، موافقتنامه حاضر در محل مركز امور مناطق آزاد تجاري ـ صنعتي و ويژه اقتصادي ميان سازمان منطقه آزاد كيش و نمايندگي آقايان محمدعلي محبي، فريدون انتظاري و حسين فاضلي به نشاني كيش سازمان منطقه آزاد به عنوان كارفرما و شركت FIAC كيش به شماره ثبت 8385 به نمايندگي آقاي يحيي فيوضي يوسفي رئيس هيأت مديره و به نشاني: كيش ـ برج صدف، طبقه سوم، واحد 301 صندوق پستي شماره 3، به عنوان پيمانكار EPC منعقد گرديده است.

بندهاي اين موافقتنامه اصولي به شرح زير است:

1. توافق گرديد فضاهاي مورد نياز پروژه اجلاس به شرح جدول پيوست از سوي FIAC به صورت طراحي، مهندسي، مديريت، تأمين تجهيزات، مازومات و مصالح و ساخت به صورت (EPC) اجرا گردد. (پيوست شماره يك)

تبصره 1: برنامه فيزيكي پروژه، فضاها و احجام و سايت پلان كلي پروژه بر اساس جدول كلا به تأييد كارفرما رسيده و به عنوان مصوبه اين توافقنامه تلقي مي‌گردد (پيوست دو)

تبصره 2: كليه قيمت هاي مندرج در جدول پيوست شماره 3 پايه انعقاد قرارداد به صورت كليد در دست (turn key) بوده و پيمانكار EPC متعهد مي‌گردد، پيش‌نويس قرارداد كامل و پيوست‌هاي آن را طبق استانداردهاي بين‌المللي ظرف مدت سی روز براي مبادله ارایه نمايد. مفاد قرارداد با توافق طرفين نهايي خواهد شد. (پيوست سه)

تبصره 3: نظر به اينكه اسناد اجرايي اين پروژه در حال تكميل مي‌باشد، مشخصات و نقش‌هاي تفصيلي و اجرايي و برآورد آن در انطباق با كاربري‌ها به موازات عمليات اجرايي تهيه و ارایه خواهد شد.

2. مدت زمان اجراي پروژه 25 ماه از زمان پرداخت پيش پرداخت موضوع بند 5 تعيين شده و پيمانكاران EPC با علم به شرايط جغرافيايي و محيطي كيش متعهد مي‌گردد، پروژه را ظرف مدت مقرر قابل تحويل نمايد. در صورت تأخير، تأخيرات حاصله موجب پرداخت خسارت به ازاي هر روز معادل 1.000.000.000ريال از سوي پيمانكار EPC به كارفرما خواهد بود و متقابلا كارفرما متعهد مي‌گردد به ازاي هر روز تسريع در تحويل پروژه مبلغ 1.000.000.000 ريال به عنوان پاداش به پيمانكار EPC پرداخت نمايد.

3. پيمانكار EPC مكلف به تسليم تضمين‌هاي مورد نظر كارفرما مي‌باشد. نوع و ميزان اين تضمين‌ها در قرارداد اصلي تعيين خواهد شد.
تبصره: كليه پرداخت‌هاي پروژه بر اساس پيشرفت فيزيكي خواهد بود و تأخيرات پيش آمده در پرداخت از طرف كارفرما به پيمانكار EPC عينا موجب افزايش در مدت زمان تحويل پروژه خواهد بود.

4. كنترل پيشرفت برنامه فيزيكي جهت پرداخت ها به پيمانكار EPC و نظارت بر عمليات موضوع موافقتنامه به عهده مدير پروژه تأييد شده از سوي كارفرما خواهد بود كه مكلف به تصميم‌گيري است.

5. مقرر شد به منظور راه‌اندازي پروژه و سفارش ساخت كمپ استقرار كارگران و پرسنل پروژه و نيز استقرار قسمتي از تجهيزات در كارگاه و تسطيح سايت يكصد هكتاري، مبلغ پنج ميليارد تومان همزمان با مبادله موافقتنامه حاضر در مقابل اخذ تضمين معتبر پرداخت گردد. تضمين مذكور پس از اجراي كامل تعهدات و تأييد اسناد هزينه تا سقف مبلغ مذكور مسترد مي‌گردد. در صورتي كه به هر علتي قرارداد اصلي منعقد نگردد، هزينه‌هاي انجام گرفته توسط پيمانكار تسويه و نامبرده مكلف به استرداد وجوه باقي مانده مي‌باشد.

6. مقرر شد كارفرما در چهارچوب قوانين و مقررات منطقه آزاد كيش اقدامات لازم براي اخذ رواديد و مجوزهاي كار براي كاركنان خارجي و نيز تسهيلات براي ترخيص از گمرك و ساير مواردي كه پيمانكار به كارفرما اعلام مي‌نمايد را فراهم نمايد.

7. در صورت بروز اختلاف در تفسير يا اجراي اين موافقتنامه، با رعايت اصل 139 قانون اساسي نظر داور منتخب دبير شوراي هماهنگي آزاد تجاري - صنعتي ويژه اقتصادي به عنوان داور مرضي‌الطرفين مورد قبول طرفين خواهد بود.

8. نشاني‌هاي مندرج در صدر قرارداد اقامتگاه قانوني طرفين تلقي و ارسال هر گونه اوراق از طريق پست يا مرجع قضايي يا فاكس و يا ايميل به منزله ابلاغ به طرفين تلقي مي‌گردد. تاريخ ابلاغ از طريق پست يا مرجع قضايي تاريخ تاييد شده توسط مراجع مذكور و تاريخ ابلاغ از طريق فاكس يا ايميل اولين روز غير تعطيل بعد از تاريخ ارسال فاكس يا ايميل خواهد بود.

9. جزیيات اجراي پروژه و تعهدات و اختيارات طرفين و ساير روابط قراردادي متعاقبا و در قرارداد EPC تعيين خواهد گرديد. ضمنا هر گونه قرارداد قبلي تنظيم شده بين پيمانكار و وزارت مسكن يا ساير دستگاه‌هاي ذيربط تعهدي براي كارفرماي حاضر ايجاد نمي‌كند.










 در پيوست هاي اين موافقتنامه اصولي جزیيات پروژه و برآورد هزينه آن به شرح زير آمده است:

ـــ ساختمان اجلاس به مساحت 36 هزار متر مربع و هزينه 107 ميليارد و 586 ميليون تومان
ـــ هتل 5 ستاره و مبلمان به مساحت 25 هزار متر مربع و هزينه 53 ميليارد و 47 ميليون تومان
ـــ رستوران و مركز خريد (به همراه تجهيزات و مبلمان) به مساحت 5850 متر مربع و هزينه 17 ميليارد و 482 ميليون تومان
ـــ كلوپ ساحلي مارينا و مبلمان به مساحت 900 متر مربع و هزينه 2 ميليارد و 429 ميليون تومان
ـــ مجموعه دفاتر اداري و تجاري و هتل ( فقط سازه و پوسته بيروني) به مساحت 100 هزار متر مربع و هزينه 51 ميليارد و 91 ميليون تومان
ـــمجموعه ويلايي و مبلمان ( 200 ويلا، مساحت متوسط 320 متر مربع) به مساحت 64 هزار متر مربع با هزينه 101 ميليارد و 798 ميليون تومان
ـــ ساختمانهاي جانبي ( ساختمان هاي وابسته، انتظامات، نمازخانه، نگهباني، پزشكي، آتش نشاني و خدمات) به مساحت 3500 متر مربع و هزينه 3 ميليارد و 711 ميليون تومان
ـــ پاركينگ ( براي 300 اتومبيل) به مساحت 13 هزار متر مربع با هزينه 7 ميليارد و 519 ميليون تومان
ـــ مارينا با هزينه 5 ميليارد و 784 ميليون تومان
ـــ باغ ايراني، محوطه سازي و پاركينگ محوطه به مساحت 140 هزار متر مربع و با هزينه 14 ميليارد و 845 ميليون تومان
ـــ عمليات زيربنايي و مولدهاي برق و آب شيرين كن با هزينه 34 ميليارد و 704 ميليون تومان



بنا بر این گزارش، آگهي تأسيس شركت فياک کيش (با مسئوليت محدود) ثبت شده به شماره 8385 شماره 1197/41/89/ک.ح به شرح زير در روزنامه رسمي كشور درج شده است:

خلاصه اساسنامه و شرکتنامه شركت فوق که در تاريخ 1/4/1389 تحت شماره 8385 در اين اداره به ثبت رسيده، جهت اطلاع عموم به شرح ذيل در روزنامه‌ رسمي و کثيرالانتشار آگهي مي‌شود.

1 ـ موضوع شركت: ارایه خدمات مشاوره، مهندسي، طراحي، نقشه‌برداري، مطالعات ژئوتکنيک و مطالعات ساخت و ساز، تأسيسات زيربنايي توسعه پايدار، راه و بنادر و فرودگاه ب) مديريت قراردادها و مديريت اجرا و ساخت پ) نظارت و ساخت و ساز اماکن مسکوني، اداري و تجاري، سياحتي و ساخت بنادر، اسکله، فرودگاه و ساخت تأسيسات زيربنايي از جمله تالارها و هتل ها و معماري، باغ‌سازي و مناظر و مرايا و غيره ث) طراحي داخلي و اجرا و امور گرافيکي س) طراحي و اجراي امور تأسيساتي مربوط به ساختمان از قبيل مکانيکي و برق ج) مطالعات و طراحي سامانه مديريت هوشمند ساختمان (BMS) و انرژي‌هاي تجديدپذير (CCHP) و انرژي هاي نو چ) خريد و فروش، واردات و صادرات و توزيع مصالح ساختماني، ماشين‌آلات، تجهيزات و غيره د) خريد و فروش سهام ساير شرکت ها و به طور کلي مشارکت و انعقاد قرارداد با اشخاص حقيقي و حقوقي داخلي و خارجي ر) شرکت در مناقصات و مزايدات ز) انجام کليه امور خدماتي و رايانه‌اي و خدمات شبکه و IT ص) ترخيص کالا از گمرکات داخلي و خارجي ض) اخذ وام و تسهيلات از بانک ها و موسسات مالي و اعتباري و گشايش اعتبارات اسنادي ط) به طور کلي انجام کليه امور بازرگاني و خدماتي که به نحوي با موضوع شرکت مرتبط بوده و باعث سوددهي خواهد شد.

2 ـ مركز اصلي شركت: جزيره کيش ‌ـ برج صدف ‌ـ طبقه سوم ‌ـ واحد 301ـ صندوق پستي شماره 3

3 ـ ميزان سرمايه شرکت: مبلغ 000/000/10 ريال.

4 ـ مدت اعتبار شرکت: از تاريخ ثبت به مدت نامحدود.

5 ـ مديران شركت: آقاي سيد احمد موسوي‌ بجنوردي (خارج از شرکا) به سمت مديرعامل، آقاي يحيي فيوضي‌يوسفي به سمت رئيس و عضو هيأت‌ مديره، خانم پانته‌آ فيوضي‌يوسفي به سمت نايب رئيس و عضو هيأت‌مديره براي مدت نامحدود انتخاب شدند.

6 ـ دارندگان حق امضا: کليه اسناد و اوراق بهادار و تعهدآور شرکت از قبيل چک، سفته، بروات و قرارداد عقود اسلامي و نامه‌هاي عادي و اداري با امضاي رئيس هيأت ‌مديره به تنهايي (با حق توکيل به غير) همراه با مهر شرکت معتبر است.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷۹
ریش نبین ریز ریزه
تهش ببین چه شیطون
هر چیز که بگندد نمکش میزنیم *** وای به روزی که بگندد نمک

** این بند 2 موافقت نامه از همش باحالتره , روزی 100,000,000 پاداش (!) از کجا ؟ - از همین پول مالیات ها و آبونمانی که ماها داریم میدیم , از همین « پول نفت » که به ادعای آقایون برای مسائل « بلند مدت » داره سرمایه گذاری میشه ...
همه میدونیم که راس این هرم مشایی نیست , حامی مشاییه .
حال جالب است که شرکت ما وقتی میخواد یک قرارداد ببینده اینقدر ازمون مدارک و ضمانت نامه این چیزها میخوان که قید کار کردن رو به عنوان یک مدیر زده ام.
وقتی میری بانک ازشون ضمانت نامه میخواهی برای شرکتی که شش سال است با گردش مالی و کوچکترین مشکل مالی جزو مشتریهای خوش حساب بانک بوده و حدود 30 نفر کار مند هم داره بانک یا سند ملکی میخواد یا میگه عین پول رو بریز به حساب تا بلوکه کنیم تا بهت ضمانت نامه بدیم.
این است نشانه عدالت ، این است نشانه ایجاد اشتغال ، این است نشانه حمایت از شرکت ها و صنایع .
تو این مملکت فقط باید رانت داشت تا کار جلو بره وگرنه باید قیدکار کردن صادقانه و حلال رو بزنی .
این سرمایه شرکتش که ثبت شده منو کشته
راستی پژو رئیس جمهور را کی خریده؟؟؟؟؟؟
بدون شرح ......
جون ..هلو ....برو تو گلو
چه پروژه قشنگی رو دارین خراب می کنین

بذارین تو این کشور یه کاری انجام بشه
تابناک منافق، شماها خائن به اسلام و نظام و ما مردم هستید. حالا دو نفر هم پیدا شدند دارند کار می کنند اگه گذاشتید. بدبختا از همون روزی که تو انتخابات باختید به این روز افتادید.
به نظر من خودتان را خسته نکنید و برای خود دشمن نتراشید چون آنقدر دم کلفت هستند که با هر دزدی و آبروریزی به دنبال اختلاس های بیشتری هستند
جالبه، شركتي مسئوليت محدود و تنها با 1 ميليون تومان سرمايه قراردادي 400 ميليار توماني را مي گيرد.
مبارکه.....مبارکه.....!
تورو خدا پچ پچ اون در گوش این، بو و شکل تقوی و غصه الهی در خرج از بیت المال میدهد؟! یا گویای این است که از این پروژه بیت المال هم چقدر حاصل مفت چنگمون شد؟!
خوب حالا تکلیف چیه؟؟ چکار باید کرد؟؟
باسلام
تباناک واقعا دستت درد نکنه ولی ما خرمشهری ها ازت گله داریم چرا راجع به تخلفات این آقایان در منطقه آزاد اروند نمی نویسی حداقل به مناسبت 3خرداد که همه به یاد خرمشهر می افتند شما هم برای شادی روح شهدا از خیانت های این آقایان در این منطقه پرده برداری کن ما می دونیم که به اندازه کافی مطلب داری پس به روح شهدا تو را قسم میدهیم ساکت نشو!حق یارت باد.
روسای قوای مقننه ، مجریه ، قضاییه و نمایندگان مجلس یا خواب تشریف دارند و یا خودشان را به خواب زده اند بنابراین اگر دومی درست باشد نمی توان بیدارشان کرد!!
هیچ نظری ندارم فقط خداوند همه یهودی صفت هارا هدایت و در غیر این صورت لعنت کند.
مردم باید در سفرهای استانی یکدل و یکصدارئیس جمهور را در جریان درک خود از عدم موافقت آنها در مورد حضور مشایی در تمام سطوح دولت بگذارند تا حلقه گم شده اسلام و نظام و مردم کامل شود.
نوبت پس دادن لفت و لیسها هم خواهد رسید . شما خائنین به اسلام هستید .
تو شهر ما نوکنده از توابع استان گلستان با جمعیتی حدود بیست هزار نفر جمعیت هنوز مردم فاقد کوچه های آسفالته و جوی آب فاضلاب هستند شهری که مردمش در زمان جنگ با وجود جمعتی بالغ بر پنج هزار نفر 50 شهید والامقام را نثار کشور کرده اند آنوقت این همه هزینه برای ساخت مکانی می شود که سالی یکی دو بار بیشتر استفاده نمی شود
فقط خدا میدونه از تخریب کردن این ها چه هدفی دارید
وگرنه در این مملکت اینقدر فساد هست که شما آن را بیان نمیکنید
با سلام
هر چه بگندد نمكش ميزنند
واي به روزي كه بگنند نمك
مملكت ...ر تو ...ر ديده بوديم ولي مملكت جن تو جن نديده بوديم
حالا اونم ديديم
از ماست كه بر ماست
پيگيري اين تخلف حضرات جاي خود، تكليف محل اجلاس سران چه مي شود؟!
زمان باقيمانده تا موعد اجلاس بسيار كوتاه است. اينهم يك افتضاح و آبرو ريزي ديگر در سطح جهاني.(مديريت جهاني)
من میخواستم یه وام 5 میلیونی بگیرم خیلی هم احتیاج داشتم ... 2 تا ضامن معتبر ،25 میلیون سفته و هزار تا کوفت و زهر مار دیگه واسه وثیقه دادم تازه تو 4 ماه میانگین حسابم باید 5 میلیون میشد که آقایون وام بدن...!!! التماس دعا .
ببخشید مگه برج ساختن بده و اینکه حداقل بزاریم توی کیش این برج ها رو بسازن به جای اونکه برن دوبی از این گونه برجها بسازن
خدا اين مشائي وبقائي را به زمين گرم بزند
كه هرچه گرفتاري داريم زير سر اين دو نفر است
مطابق مفاد قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت اگر مبلغ ارزش سرمایه گذاری کل پروژه بالاتر از 8 میلیاردریال باشد قبل از هرگونه خرج میبایست پروژه مربوطه به تائید شورای محترم اقتصاد برسد.
این حرفها رو ول کن تابناک برو تیتر صفحه اول امروز دوشنبه 2 خرداد 90 روزنامه ایران رو بخون. شما ها دارید کفاره گناها نتان رو میدهید و لا غیر.
میدونین نمی دونم چرا وقتی این مطالب رو می خونم بی اختیار یاد اون مناظره میوفتم که آقای دکتر احمدی نژاد میگفت :بچه های آقای هاشمی چی کار میکنن؟
می دونم که نظرمو حذف میکنین ولی حداقل خودتون بخونین .
اقای رئیس جمهور از اینهااعلام برائت کن و گرنه حمایت خود را قطع میکنیم ما بر سر انقلاب و ایران با کسی عقد اخوت نبسته ایم
کاش با این همه مدارک مراجع قضایی هرچه زود تر اقدامات لازم را اعمال کنند تا دست خیلی های دیگه هم رو شود.
خوابندوكيل ان وخرابندوزيران بردن به سرقت همه سيم وزرايران يارب بستان دادفقيران زاميران .....
چه کردید در نظام مقدس جمهوری اسلامی-اسلامی!!!!!
این ها همه توطیه غرب و آمریکای جنایتکار است که با تسخیر جن و پری این مدارک و درست کردن.
شرکت با دونفر تاسیس شده؟ پدر و دختر. وای چقدر بد شانسم که ایرانی هستم! دولتی که خودش را پاکترین میدونست چه کارهایی که سر این مملکت و بیت المال نمیاره.با این وضع خسات این دولت از کل دوران قاجار بیشتر خواهدبود
دوستان تابناکی لطفاً توضیح بدهید مشکل کجاست؟ نه پیش پرداخت آنهم چنین مبلغ کمی نسبت به حجم قرارداد و نه واگذاری از طریق ترک مناقصه عمل عجیب و غریبی است. تابناک که عادت به پاسخگویی به خوانندگانش را ندارد. بالاغیرتاً هر کدام از خوانندگان که می فهمن من را هم روشن کنند.
اب و برق را گران کنید یکشبه جبران شود خوب. این چیزا که عادیه تو ایران!
اینا همه به میلیارد تومنه ! ! ! !؟ چقدر زیاد ما که ندیدیم تا حالا
راستی جایی رو سراغ ندارین 400-500 هزار تومن وام بدن؟ میخوام شهریه ی دانشگاهم رو بدم. البته جایی باشه که 4-5 تا ضامن از من دانشجو واسه این مبلغ نخوان
عجب سناریویی دارید به خدا ! خوب به سلامتی بقایی کله پا شد ! نفر بعدی کیه ؟ هر وقت یکی تاریخ مصرفش تموم می شه همین بساطه . ای بسوزه پدر این سیاست ...
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل