بازدید 24375

«الاحوازی» در فکر تجزیه طلبی و جنایت

تجزیه طلبان وهابی الحوازی که مقر اصلیشان در انگلستان و در شهر لندن است در تشکیلات رهبری کننده آنها انجمن دوستی ایران و انگلیس وجود دارد و با سناریوی انگلستان درصدد هستند که بخشهایی از خوزستان را تجزیه کنند و در همین رابطه، تحرکاتی را در جنوب ایران آغاز و درگیری های مسلحانه ای را ایجاد کرده اند.
کد خبر: ۱۵۹۶۳۰
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۵:۰۵ 19 April 2011
بولتن نیوز نوشت:

بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دولتهای استکباری همچون امریکا و انگلیس که دستهایشان از دزدی منابع ایران قطع و نفوذشان در کشور ایران از بین رفته بود و عامل اصلیشان  یعنی رژیم پهلوی را از دست داده بودند ،برای سرنگونی حکومت نوپای جمهوری اسلامی در نقاط  مختلف ایران توسط عواملشان علم تجزیه طلبی بلند کردند و در این میان یکی از مناطق حساس و استراتژیک ایران که عمده منافع نفتی ایران در آن منطقه وجود داشت دستخوش خیانت و آشوب گروههای قدرت طلب وابسته به کشورهای وهابی حوزه خلیج فارس گردید.

در این میان  گروهی از عوامل وهابی تحت عنوان جبهه خلق عرب با بمب گذاری و ترور و اقدامات تروریستی تحت رهبری فردی به نام «شیخ شبیر خاقانی» در منطقه خرمشهر به کشتار مردم بی گناه دست زدند تا اینکه توسط نیروهای مردمی و انقلابی عرب سرکوب و گروهی یا مخفی و تعدادی از آنها نیز به عراق متواری شدند.

 بعد از حمله ارتش بعث به ایران این گروه به عوامل ستون پنجم عراق در مناطق مختلف خوزستان تبدیل شدند  و با وطن فروشی خائنانه  در نفوذ و کشتار مردم مقاومت کننده در برابر تجاوز ارتش بعث نقش بسیار استراتژیکی را برای ارتش بعث بازی کردند به حدی که این گروه تجزیه طلب وابسته به امریکا و انگلیس  بشدت مورد نفرت و کینه مردم انقلابی خوزستان و عربهای ایرانی واقع شدند. 

در طول 32 سال گذشته در همه بحرانهایی که در مناطق مختلف عرب نشین ایران بوقوع پیوست، ریشه های این گروه وجود داشته و نقش آفرینی کرده اند.

حتی در انفجار و عملیاتهای تروریستی سالهای اخیر در اهواز، نقش «گروه الحوازیه»  که همان «جبهه خلق عرب» می باشد که نام خود را از جبهه خلق عرب به الحوازیه تغییر داده کاملا آشکار است.

بعد از حمله ناتو به عراق و حضور ارتش انگلیس در بصره نقش این گروه در جنوب ایران پررنگ تر شد و سازماندهی آنها توسط انگلیس کاملا مشهود است و مستندات زیادی در این رابطه وجود دارد .

تجزیه طلبان وهابی الحوازی که مقر اصلیشان در انگلستان و در شهر لندن است در تشکیلات رهبری کننده آنها انجمن دوستی ایران و انگلیس وجود دارد  و با سناریوی انگلستان درصدد هستند که بخشهایی از خوزستان را  تجزیه کنند و در همین رابطه،  تحرکاتی را در جنوب ایران آغاز و درگیری های مسلحانه ای را ایجاد کرده اند.

این تجزیه طلبان که خود را بنام "الاحوازی" معرفی کرده اند با تمسک به قوم گرایی عربی که امروزه توسط انگلستان و امریکا برای ایجاد تفرقه در کشورهای مخالف استکبار رواج داده شده است اعتقاد دارند که از سال 1925 میلادی، فارس ها منطقه الاحواز را اشغال کرده و اکنون فارسها بایستی به اشغال اهواز پایان دهند.

این گروه جدایی طلب که مرکزیت فعالیت خود را در شهر لندن قرار داده اند شهرهای خوزستان را به نام اختصاری جدایی طلبانه مانند شهر آبادن را "عبادان" و خرمشهر را "محمره" و شهر شادگان را "فلیحه" نامیده اند.

«خالد عبدیان» که از عناصر شناخته شده تشکیلات دوستی اهواز و انگلیس است در ادعایی دروغین می گوید، دولت ایران اقدام به جداسازی عرب های خوزستان از خاک و آشیانه شان می کند و زمینهای آنها را به زور تصاحب کرده و آنها را از شهر اهواز خارج می کند.

این گروه برای ایجاد شکاف میان مردم و جمهوری اسلامی و تحریک مردم با دروغ  ادعا می کند که جمهوری اسلامی ایران نیز مانند رژیم شاهنشاهی ایران قصد دارد که اقوام عرب را در منطقه خوزستان جدا نماید.

از عناصر این فرقه جدایی طلب می توان به «شیخ محمد الکاظم الخاقانی» اشاره کرد که در ماه مارس سال 2007 میلادی در جلسه ای که در مجلس اعیان انگلیس با همکاری انجمن "هنری جکسون" برگزار گردید شرکت کرد و در آن جلسه ادعا می کند که برای طرح توسعه نیشکر در خوزستان بیش از دویست هزار هکتار از اراضی متعلق به مردم خریداری شده است و در توسعه صنعت بکار رفته است.

او مدعی می شود این  از پروژه هایی است که برای نابودی زندگی مردم اهواز و نابودی برادران عرب زبان درنظر گرفته شده است.!

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر