بازدید 43844

تصاویری از معترضین به قبض‌های گاز

برخی مشترکان خانگی نسبت به قبوض گاز خود معترض هستند، یا سوالاتی در این زمینه دارند که با حضور در ادارات گاز به بیان مشکلات خود می پردازند.
کد خبر: ۱۵۸۰۷۶
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۵:۰۸ 12 April 2011







































تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۵
مشکل اصلی مربوط به مجموعه هائی است که متشکل از چند واحد آپارتمانی است ولی فقط یک کنتور دارند. یعنی تک تک واحد ها باید پول گاز تصاعدی مورد مصرف کل واحد ها را بدهند. این چه نوع عدالتی است؟
اقا وجدانا برای من 54 هزار تومان امده ندارم بدم شاید دو ماه دیگر پرداخت کنم یارانه بعدی رو دادن با اون پول میدم راستی یارانه نان رو کی میدن همان یکبار بود؟
بالاخره باید با تحمل فشارها سوبسید را از اقتصاد بیمارمان برداریم ومردم با بدست آوردن راهکارها از انرژی درست استفاده کنند الان در روسیه که 9 برابر ایران مساحت دارد و زمستانهای سیبری را دارد مصرف گاز انها از ما کمتر است .
اصلاح درب وپنجره وحرارت اندک شوفاژها وپوشیدن لباس گرم در داخل منزل در زمستان یک فرهنگ شده است.
ولی در کشورمان بعد از لوله کشی گاز در بعاز انقلاب فراموش کردیم که زمستانها را چکونه میکذراندیم وبا اصراف در مصرف گاز و برق وکلا انرژی آینده کشورمان را به تباهی میکشیم.
شما نیز سایت عزیز تابناک سعی نمایید فرهنگ سازی نمایید.
متشکرم
دردو دل یک شهروند ما یک خانواده 7 نفره هستیم
سه طبقه و سه بخاری داریم
و دو آبگرمکن
در واقع دو واحد حساب می شویم
برای ما قبض گازمان 40000 هزار تومان آمده بود یعنی خانواده ای 20 هزار تومان
خوب زیاد بود ولی وقتی ارقام سایر قبوض رو برای بعضی از بستگان دیدم به این فکر افتادم که ببینم مصرف آنها چقدر است که این ارقام زیاد برای آنها صادر شده
متاسفانه دیدم که اصلا برای صرفه جوی کاری نمی کنند .
مثلا برای یک واحد 80 متری 2 بخاری - و سماور روی اجاق گاز از وقتی بیدار می شوند تا وقتی می خوابند ساعت 1 الی 2 شب روشن است و غیره ..
خوب این کار یعنی چه همش هم اعتراض دارند که گران شده خوب مصرفتان را پایین بیاورید چی می شه بخاطر خدا بخاطر مملکت بخاطر آینده بچه هامون هیچ اتفاقی نمی افته اگه با لباس مناسب یک بخاری روشن باشه
یا وقتی کتری جوش می یاد بزاریدش رو بخاری
انشاءالله خداوند به همه ما انصاف بده
یه سوال دارم
مائی که فقط 405 هزار تومن یارانه میگیریم
و الان قبض گاز 300 هزارتومنی واسمون اومده (قبض آب و برق و هزینه بنزین ماشین به کنار)
چجوری باید پرداخت کنیم؟
این قبض های نجومی گاز در کشوری که رتبه دوم را در جهان دارد جای تعجب است هدیه خدادادی را برای مردم کشور خود به این گرانی بفروشند و صادر کنند انشا اله که تجدید نظر خواهند کر.
هیچ چیز استاندارد نیست چرا باید مصرف سوخت یک شبه استاندارد باشد؟
اینا همش میشه خاطره قیمت بسیار کمه کم بسوزون همیشه اشپزی کن
خوب یارانه دادنند که پول گاز را بدید نه باهاش برید لباس بخرید پولشو گرفتی رفتی عشق و حال یا بهتره بگیم چیک چیک مستونت بود فکر زمستونت نبود
کاز از زمین استخراج میشود مال مردم است نباید به قیمتی که به خارج فروخته میشود با مردم ایران محاسبه کرد
من خودم موافق هدفمندی یارانه ها هستم ولی در زمستان باید خصوصا در مناطق سردسیر تخفیفات بیشتری بدهند من در اراک زندگی می کنم در هوای سرد چطور صرفه جوی کنیم آیا صرفی جویی یعنی سرما خوردن بچه ها امن در زمستان 2 تا بخاری و یک آبگرمکن و یه اجاق گاز داشتم پول گاز 2 ماه برایم آمده 000/100/2 ریال درصورتی که با همین مصرف سال گذشته 195000ریال پرداخت کرده بودم
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار