تأکید مطهري بر محاکمه فتنه گران در نامه به آيت الله جنتي؛
به نظر مي رسد، خواست مردم مبني بر محاكمه موثرين در فتنه، منطقي تر و قانوني تر از درخواست جناب عالي است، زيرا همه احكامي كه صادر فرموده ايد، فرع بر محاكمه اين افراد است و بدون رسيدگي اتهامات آنها در دادگاه صالح و صدور حكم قانوني اجراشدنی نيست. علت پافشاری مردم بر محاكمه اين افراد اين است كه...
کد خبر: ۱۴۹۱۱۶
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۲:۳۴ 19 February 2011
پس از ایراد خطبه های نماز جمعه دیروز تهران توسط آیت الله جنتی و تحلیل مسائل مرتبط با فتنه و غایله اسراییلی 25 بهمن توسط ایشان، دکتر علی مطهری، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی نامه ای خطاب به ایشان نگاشته است.

به گزارش «تابناک» متن این نامه به شرح زیر است:

بسمه تعالي

جناب آقاي جنتي دامت بركاته

با اهدای سلام و آرزوي توفيق براي جناب عالي، در خطبه اخير نماز جمعه تهران فرموديد: «كاري كه قوه قضاييه مي تواند با سران فتنه انجام دهد، اين است كه ارتباط اينها را به كلي از مردم قطع كند، درب خانه آنها بسته شود، رفت و آمد هايشان محدود شود، نتوانند پيام بگيرند و تلفن و اينترنت آنها بايد قطع شود و در خانه بايد زنداني شوند.»

به نظر مي رسد، خواست مردم مبني بر محاكمه موثرين در فتنه، منطقي تر و قانوني تر از درخواست جناب عالي است، زيرا همه احكامي كه صادر فرموده ايد فرع بر محاكمه اين افراد است و بدون رسيدگي اتهامات آنها در دادگاه صالح و صدور حكم قانوني قابل اجرا نيست. علت پافشاری مردم بر محاكمه اين افراد اين است كه مادام كه متهم تبديل به مجرم نشده و مجازات براي او معين نگرديده است نمي توان به او تعرض كرد و محدوديت براي وي ايجاد نمود و او را از حقوق شهروندي محروم كرد، والا مجازات مستقيم اين افراد توسط مردم كار آساني است و تا كنون رشد اسلامي مردم ما مانع اين كار بوده است.

البته عدالت حكم مي كند كه همه موثرين در فتنه، چه آنها كه ادعاي تقلب كردند و به جاي پيمودن راه قانوني، مردم را به حضور در خيابانها دعوت نمودند و چه كساني كه با اتهام زني هاي خود در مناظره ها و دريدن پرده حرمت ميان مردم و حكومت زمينه فتنه را ايجاد كردند، به طور همزمان محاكمه شوند گر چه اتهاماتشان هم وزن نيست. در اين صورت وجدان جامعه چون شميم خوش عدالت و انصاف به مشامش مي خورد آرام مي گيرد و ريشه فتنه خشك مي شود. اگر اين كار در همان روزها و لااقل ماههاي اول فتنه انجام مي شد غائله 25 بهمن كه ناشي از بي تدبيري و ابزار واقع شدن عاملان آن براي آمريكا و اسرائيل بود پديد نمي آمد. هنوز دير نشده است. هيچ وقت براي اجراي عدالت دير نيست.

با تقديم احترام
علي مطهري
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۲ - ۱۳۸۹/۱۱/۳۰
افرین. حرف دل مردم همین است. عدالت برای همه.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۹ - ۱۳۸۹/۱۱/۳۰
اینم شد تیتر آخه ای تابناک ...
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۹ - ۱۳۸۹/۱۱/۳۰
خواص بی بصیرت که شاخ و دم ندارن که.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۶ - ۱۳۸۹/۱۱/۳۰
اینقدر با کلمات بازی نکن! آقا حسین با بصیرت شما بگو اجرای عدالت برای همه چیز بدیه؟ هر کسی به اندازه گناهی که کرده باید مجازات بشه.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۶ - ۱۳۸۹/۱۱/۳۰
اقای مطهری واقعا منطقی صجبت کردند.
احسنت بر فرزند خلف شهید
خسروي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۸ - ۱۳۸۹/۱۱/۳۰
با قسمت اول صحبت آقاي مطهري موافقم ولي متاسفانه با قسمت دوم صحبت آقاي مطهري موافق نيستم چون اصلا در كلام او بصيرت نيست بلكه بيشتر كينه جاي گرفته است.آقاي م ط ه ر ي هنوز فكر مي كنيد اين يك دعواي داخلي است آقا اين نقشه دشمنان اسلام است كه دارد بر داخل ديكته مي كند. كي از خواب مي خواهي بيدار شوي چرا متوجه نيستي اين حرف قسمت دوم را زماني كه خودتان در يك جايي هستيد و حرف به بيرون درز نكند بيان كنيد. حالا مي فهمم حضرت علي (ع) از دست خوارج چه رنجي مي كشيدند.
پاسخ ها
بوشهري
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۶ - ۱۳۸۹/۱۱/۳۰
آقاي خسروي شما منطق را بزار جلوت بعد ببين چه ميگه آقاي مطهري دقيقا درستش همينه عدالت براي همه مگر علي ع در دادگاه حاضر نشد مثل يك فرد معمولي در ضمن ايشان معني كلمه بصيرت را از شما بهتر ميداند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۸ - ۱۳۸۹/۱۱/۳۰
نامه بسيار هوشمندانه اي است كه نمي توان به آن برچسب فتنه گري چسباند. احسنت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۳ - ۱۳۸۹/۱۱/۳۰
دنبال چه هستید ؟ آگر دو یا سه نفر با هم غرض شخصی داشته یا پیدا کردند باید مردم را به خیابان ریخت ؟سال 88 کی آلان کجا ؟مردم دیگر گول این حرفهای عوام فریب را نمی خورند باید همان موقع که حضرت آقا گفتند قطع می کردند تا خونی ریخته نمی شد ؟ضمناً مردم از عملکرد دولت راضی هستند که در 22 بهمن شور آفریدند پس آقایان دنبال منافع شخصی هستند یا منافع ملی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۱ - ۱۳۸۹/۱۱/۳۰
22 بهمن چه ربطی به دولت داره؟ ما زمان خاتمی هم می رفتیم راهپیمایی.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۱۸ - ۱۳۸۹/۱۱/۳۰
22 بهمن برای نظام است نه دولت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۵ - ۱۳۸۹/۱۱/۳۰
اگر همبستگی با مردم منطقه مهمه ، باید به سبز ها یاد آوری کنم شما که می گفتید نه غزه نه لبنان .
مردم تونس میگن اسلام شما که می گفتید جمهوری ایرانی.
اونا خواهان رفتن دست امریکا از سرشونن ، شما دم از سازش و .... می دید.
اونا می خوان کسی چادر از سر زناشون نکشه ، شما که اوضاع زناتون مشخصه.
اونا می خوان از مسجد اذان پخش بشه ، شما که مسجد اتش زدید (نکنه دروغ میگم)

حداقل پیش خودتون یه 2 دودواتایی بکنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۰ - ۱۳۸۹/۱۱/۳۰
وای بر تعصب و متعصبینی که فکر کنند فقط خودشان درست میگویند.
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۶ - ۱۳۸۹/۱۱/۳۰
اقای مطهری این دلیلی نمیشود که کسی ادعا کند چون در تلوزیون نامزد رقیب انتخاباتی گفته شده زن من در حین فوق لیسانس گرفتن کارمند هم بوده و ماموریت هم میگرفته واز بیت المال هم حقوق گرفته باید کینه شتری داشته باشیم و جامعه را به اشوب بکشیم و خون مردم بیگناه را بر زمین بریزیم.این چه منطق مسخره ای است.در خارج عکس های لخت همسر رقیب را در روزنامه چاپ میکنند.اقای مطهری قضیه عمیق تر از این حرفها است.تازه اثبات حرفهای ریس جمهور خیلی راحت قابل اثبات است.حالا تو بیا ثابت کن در انتخابات تقلب شده. موسوی ثابت کرد دروغگویی بیش نیست که دست خود را پیش گرفته تا پس نیفتد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۴۹ - ۱۳۸۹/۱۱/۳۰
برادر یا خیلی خامی یا خیلی دگم.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۰۹ - ۱۳۸۹/۱۱/۳۰
آقا رضا(مجيد جان)، آقاي مطهري نگفته كه اين حرف راست يا دروغ است؛ بلكه تاكيد كرده كه اين مطلب اصلا" نبايد در مناظره گفته مي‌شد كه باعث دريدن پرده حرمت ميان مردم و حكومت شود.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۸ - ۱۳۸۹/۱۱/۳۰
تفرقه انگيزان را پيدا كنيد
gh
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۸ - ۱۳۸۹/۱۱/۳۰
همین طور است که فرموده اند عدالت برای همه.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۵ - ۱۳۸۹/۱۱/۳۰
تا زمانی که در جامعه به جای پذیرش و تحمل نظر مخالف، توهین، تحقیر، تهدید، تهمت و سرزنش، باشد، جامعه روی آرامش به خود نخواهد دید و همه افراد حساس و ذی ربط دچار تنش و آسیب روانی خواهند شد، و مسائل و مشکلات حل نخواهد شد. باید قلب و ذهن ملت از احساسات و هیجانات منفی پاک شود تا آرام گیرند، و این جز با گفتگو و مذاکره در چارچوی قانونی و انسانی (گفتگوی همراه با احترام به نظر و دیدگاه طرف مقابل نه تأیید آن) میسر نمی شود. با سرکوب مخالف او را جری تر ، قوی تر و عصبی تر می کنیم و دودش به چشم نظام و ملت خواهد رفت.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۷ - ۱۳۸۹/۱۱/۳۰
فکر نمی کردم مطهری اینقدر بی بصیرت باشد؛ خدایا به ما رحم کن
کمال
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۸ - ۱۳۸۹/۱۱/۳۰
جناب مطهری بالا غیرتاً دست از این حرفهای تکراری و مسخره بردار آخه مرد حسابی وقتی در مناظرات تلویزیونی چهره زشت کسانی که پشت نقاب انقلابی بودن مخفی شدند رسوا شد و امروز مردم از ماهیت آنان مطلع شدند شما هنوز میگی اینها در کدام محکمه محکوم شده اند؟ مگر موسوی و کروبی را محکمه ای محکوم کرده؟ برو آقا دست بردار از اینهمه کینه توزی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۹ - ۱۳۸۹/۱۱/۳۰
کار از گریه گذشته بدان می خندم .حیف نام ایران و ایرانی که بازیچه این و آن شده است.
هدا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۹ - ۱۳۸۹/۱۱/۳۰
اللهم عجل لولیک الفرج.
نمی دانم چرا شیعیان از علی صبر و سکوت برای حفظ اسلام را نیاموختند. ادبیات نظرات ارائه شده در شان یک شیعه واقعی نیست.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۳ - ۱۳۸۹/۱۱/۳۰
آقای مطهری حرف شما برای روزهای اولیه بعد از انتخابات درست است ولی الان دیگر بی معنی است.
آیا گناه احمدی نژاد را با این رفتار غیر دینی و منافق گونه این دو نفر یکی میدانید .مطمئنا این طور نیست .
ضرری که این دو فتنه گر موسوی و کروبی به اسلام زدند را با یک خطای کوچک احمدی نژاد یکی میدانید .
آیا قرار دادن جمله "چه آنها كه ادعاي تقلب كردند و به جاي پيمودن راه قانوني، مردم را به حضور در خيابانها دعوت نمودند و چه كساني كه با اتهام زني هاي خود در مناظره ها و دريدن پرده حرمت ميان مردم و حكومت زمينه فتنه را ايجاد كردند، به طور همزمان محاكمه شوند" کنار گذاشتن خطاه ها و فتنگری های بعد از انتخابات موسوی و کروبی نیست.
واقعا برای شما متاسفم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۴ - ۱۳۸۹/۱۱/۳۰
من همیشه گفتم آقای مطهری قدم در جای پا پدر بزرگوارشان می گذارند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۷ - ۱۳۸۹/۱۱/۳۰
در جواب رضا باید گفت مگر خوداحمدی نژاد چگونه دکترا گرفت مگر کارمند نبود و حقوق نمی گرفت ؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۷ - ۱۳۸۹/۱۱/۳۰
آقاي مطهري هميشه منصفانه اعلام نظر نموده اما متاسفانه به مذاق عده اي كه احتمالاً منافعشان در خطر بوده و هست خوش نمي آيد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۰ - ۱۳۸۹/۱۱/۳۰
ماشاالله به بینش دقیق ایشان .
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۹ - ۱۳۸۹/۱۱/۳۰
جناب مطهري!
خداوند استاد عزيزمان آقاي مطهري (رض) را رحمت كند. اما در مورد نامه شما . صرفنظر از بخش اول نامه تان خطاب به آقاي جنتي بايستي از شما پرسيد كه واقعا شما را چه مي شود؟ اصرار بر محاكمه رييس جمهور عدالت طلب و مورد تاييد آهاد مردم و خار چشم دشمنان خارجي و زياده طلبان و خواص بي بصيرت داخلي چه لذتي دارد كه شما دائم به طرح آن مي پردازيد. واقعا شما را چه مي شود؟ خب همان اتهاماتي كه از آن در نامه تان مطرح نموديد الان هم مطرح است. فرزندان آقاي فلان در اين كشور چه مي كنند؟ به اين سئوال پاسخ دهيد؟ اگر بي گناه هستند چرا فرار كرده و برنتمي گردند؟ اگر من و امثال من هم اين كار را مي كرديم با ما همان طور برخورد مي كردند يا كه ....؟! از داماد شما دو دانشجوي بخت برگشته در هفته گذشته دو سئوال كردند و تا همكنون نيز به غير از خدا كسي از آنها اطلاع ندارد؟
من نگران از آن روزي هستم كه زواياي مخفي شما و افكارتان بر همه عيان شود. راستي پدر شما را افرادي همچون شما به شهادت رساندند.
و الله اعلم
به شما نصيحت مي كنم كه دست از خدعه و نيرنگ و دشمني برداريد و در ظاهري آراسته و كلماتي عوام فريبانه، به گمراه نمودن مردم نپردازيد.
خداوند بر همه امور آگاه است.
MAHDI
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۴ - ۱۳۸۹/۱۱/۳۰
به نظرم در کنار فتنه گران باید صلاحیت دهندگان آنان نیز محاکمه و ازکار برکنار شوند که با آنهمه سابقه بد کاندیداها نتوانستند دلایل کافی برای رد صلاحیت آنان پیدا کنند و متاسفانه این کار را در انتخاباتها تکرار می کنند و پای افراد بی صلاحیت را به مراکز اجرایی و قنون گذاری باز میکنند . چون تمامی شهرها شاهد تایید افراد بی صلاحیت صاحب نفوذ یا مسئول و یا پولداران و رابطه داران با افراد متنفذ در انتخابات بوده اند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۷ - ۱۳۸۹/۱۱/۳۰
آقای مطهری کینه هم حدی داره!!! این صدمین باره که میخوای گناه سران فتنه رو با رئیس جمهور تقسیم کنی...
چرا شما موضع دقیق خودتون رو درمورد سران فتنه مشخص نمیکنید؟؟؟؟
جعفر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۳ - ۱۳۸۹/۱۱/۳۰
همه ما در همه سطوح باید بیاموزیم که قانون پذیر باشیم.
عباس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۴ - ۱۳۸۹/۱۱/۳۰
آقاي مطهري خوشحالم كه درست تشخيص داديد و فهميديد كه اغتشاشگراني كه به خون 300000 شهيد عزيز اين وطن خيانت كردند و آرمانهاي انقلاب اسلامي را به بازي گرفتند، بايد در دادگاه ذي صلاح محاكمه بشوند.
اما خوشحال نيستم كه مي بينم هنوز هم نفهميديد كه گله و گلايه احمدي نژاد زخم خورده از برخي آقايان با گناهي كه خيانتكاران و محاربان عليه اسلام و انقلاب اسلامي انجام دادند، اصلا قابل مقايسه نيست.
ژست روشنفكري و بي طرفي گرفتن در سالهاي 76 تا همين اواخر مُد بازار بود، ولي آقاي مطهري الاآن ديگر زمان اين ژست گذشته است. كدامين گناه احمدي نژاد با يكي از كوچكترين خيانتهاي اين سران فتنه برابري مي كند و چرا اسرائيلي ها براي موسوي و كروبي و ... سوت و كف مي زنند، نه براي احمدي نژاد و اصولگرايان مجلس. آقاي مطهري حيف است يك دور به انديشه ها و انگيزه هاي نهفته در درون خود توجه و بازنگري نكنيد.
براي انديشيدن و اصلاح و جبران گذشته هيچ وقت دير نيست!
مشهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۷ - ۱۳۸۹/۱۱/۳۰
حقا که فرزند دلیرشهید مطهری هستی ترا به خدا شما به داد مردم برسید تا به هر بهانه و مناسبتی به جان مردم نیفتند و به اسم اسلام و آزادی خدمت به اربابشان اسرائیل و امریکا کنند ما مردم فقط و فقط می خواهیم تعلل نشود و سران فتنه کروبی و موسوی محاکمه علنی شوند همین وبس والا خود مردم وارد صحنه می شوند درود برمطهری ها .
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۶ - ۱۳۸۹/۱۱/۳۰
امیدوارم روزی آقای مطهری از دست این کینه هائی که در دلش انبار کرده جدا شود و بجای حرفهائی که هیچ فایده ای برای کسی ندارد چون از روی خیرخواهی نیست. وقت خودش را برای پیگیری مشکلاتی که اکثریت مردم با آن در گیر هستند بگذارد مثل تبرئه شدن مردی که به 30 زن تجاوز کرده و توانسته مشمول حمایت قوه قضائیه قرار گیرد آقا وقتت را برای اینها بذار نه حرفهای فلان شخص در 18 ماه پیش
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۷ - ۱۳۸۹/۱۱/۳۰
اقای مطهری عزیز یادگارشهید بزرگوار کوگوش شنوا
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۴ - ۱۳۸۹/۱۱/۳۰
حضور مردم ربطی به رضایت از دولت ندارد چون در این 32 سال همواره مردم با انقلاب بودهاند بنابراین حضور مردم را برای بی لیاقتان مصادره نکنید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۷ - ۱۳۸۹/۱۱/۳۰
حرف های قسمت دوم آقای مطهری ناشی از حسادت و کینه های شخصی است.بهتر است ایشان با یک حقوقدان مشورت نمایند تا برایشان تفهیم شود هیچ گونه رابطه علیتی بین مناظره ها و آشوب های بعد از آن مخصوصا در 25 بهمن وجود ندارد.اتفاقا همین قضاوت های نابجا است که موجب جری شدن حامیان فتنه و سران آنها گردیده است.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۷ - ۱۳۸۹/۱۱/۳۰
آقای مطهری فتنه سابقه 20 ساله دارد و شما آنرا نتیجه مناظره ها می دانید واقعا از شما بعید است. فتنه از آن زمانی شروع شد که افرادی در مقابل امام ایستادند و طی سالهای گذشته رشد و نمو یافت و در انتخابات به حد انفجار رسید.
دقت کنید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۰ - ۱۳۸۹/۱۱/۳۰
خواست مردم " محاکمه سران فتنه " است که نویسنده نامه عمدا آن را تفسیر به رای نموده و با عبارت "محاكمه موثرين در فتنه،"
جایگزین کرده است!!!!!
امین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۹ - ۱۳۸۹/۱۱/۳۰
استدلال منطقی و متقنی است و کاملا موافقم.
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۴ - ۱۳۸۹/۱۱/۳۰
جای تعجب است که موضوع برخی مناظره های انتخاباتی همسنگ این همه خیانت و فتنه توسط موسوی و کروبی گرفته شده است!!! من الان معنی خواص بی بصیرت را بهتر فهیمدم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۵ - ۱۳۸۹/۱۱/۳۰
واقعا فرمایش آقای مطهری منطقی به نظر میرسد: حد همان قانون است؛ چرا با جنجال یکی را متهم بعد محکوم میکنیم؟ چرا فقط یک طرفه به قاضی میرویم؟ مگر دولت بعد از انتخابات تخلفی نداشت؟ اتهامی نداشت؟ اعدلوا هو اقرب للتقوی...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۵ - ۱۳۸۹/۱۱/۳۰
احسنت حرف حساب هيچگونه جوابي ندارد
حسانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۷ - ۱۳۸۹/۱۱/۳۰
آقای مطهری با سلام مردم دوستت دارند شما خود را قاطی ریاست طلبان وخود فروختگان نکن مردم می فهمند کی شبانه روز با 2ساعت استراحت کار می کند اگر ضعفی هم وجود دارد مطئما حل خواهد شد شما به ملتی فکر کن که هنوز یک مسافرت داخلی هم نرفته اینها همه دنبال مقام وپست هستند ومر دان حق دنبال ولایت فتنه گران اگر هم آن حرفها را رئیس جمهور محترم در مناظره نمی گفت دنبال فساد بودند به قول شهید دیالمه 30سال دیگر خیانت های موسوی برای مردم روشن می شود که بعد 30سال خیانت او برای مردم روشن شد نفرین ملت شریف ایران به خائنین به اسلام ایران ومردم شریف
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۲ - ۱۳۸۹/۱۱/۳۰
کاش اقای مطهری حرف مردم را درست نقل کرده بودند . ظاهر از حرف مردم خبر ندارند چونکه همه مردم میگویند موسوی وکروبی اعدام باید شوند
کاظم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۸ - ۱۳۸۹/۱۱/۳۰
آقای مطهری! فکر نمی کنید بیش از یک سال نیم زمان زیادی برای درک یک واقعیت بدیهی و روشن است؟! آیا سخنان مقام معظم رهبری در این مدت گویا و شفاف نبوده؟ آیا خواسته های مردم مشخص نیست؟ یا شما خود را به خواب زده اید؟!
بعد از گذشت یکسال و نیم از انتخابات و روشن شدن زوایای تاریک فتنه و اینکه پشت همه این قضایا آمریکا و اسرائیل است، باز هم حرفهای ناپخته یکسال و نیم قبل را تکرار می کنید؟! جای بسی تعجب و شگفت است که شما به عنوان نماینده این ملت که عنوان خواص و نخبه را یدک می کشید هنوز نتوانسته اید به اندازه یک عوام این جامعه این موضوع بدیهی را درک کنید که: فتنه سال گذشته یک برنامه از پیش طراحی شده برای براندازی نظام و نوک حمله آن ولایت فقیه، این رکن رکین نظام مقدس جمهوری اسلامی نه آقای احمدی نژاد. خداوند به همه ما بصیرت کامل و معرفت و درک صحیح وقایع را عنایت فرماید.
فتنه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۲ - ۱۳۸۹/۱۱/۳۰
محاكمه علني و عادلانه تنها راه نجات است.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۴ - ۱۳۸۹/۱۱/۳۰
این بهترین پیشنهاده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۴ - ۱۳۸۹/۱۱/۳۰
علی مطهری هم یکی از فتنه گران است و باید محاکمه شود.فرزند ناخلف استاد مطهری
حمید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۴ - ۱۳۸۹/۱۱/۳۰
کاملا متین و منطقی فرموده اند. عدالت برای همه. در ضمن این از کجا امده که (منتقد دولت =فتنه کر)
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۹ - ۱۳۸۹/۱۱/۳۰
هر چند میدونم جراتشو ندارید پیاممو بذارین ولی میگم
این آقا از عنصر اصلی فتنه هستش که نه بی بصیرت بلکه غرض شخصی دارد
لعن الله لجاج
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۴ - ۱۳۸۹/۱۱/۳۰
این جمله منطقی ، متین ، حقوقی و در جهت اجرای عدالت و مصالح نظام مقدس جمهوری اسلامی اس "به نظر مي رسد، خواست مردم مبني بر محاكمه موثرين در فتنه، منطقي تر و قانوني تر از درخواست جناب عالي است، زيرا همه احكامي كه صادر فرموده ايد فرع بر محاكمه اين افراد است و بدون رسيدگي اتهامات آنها در دادگاه صالح و صدور حكم قانوني قابل اجرا نيست.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۹ - ۱۳۸۹/۱۱/۳۰
درود فراوان به آقای مطهری فرزند خلف ایران و پدر مرحومشان؛ مطمئن باشید این نامه در چنین زمانی و چنین قلمی جزو افتخارات شما ثبت خواهد شد (البته در ذهن مردم) و این منطقی ترین راه عادلانه در این مورد خواهد بود.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۳ - ۱۳۸۹/۱۱/۳۰
تابناک چرا فقط نظر یه جناح و چاپ می کنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۶ - ۱۳۸۹/۱۱/۳۰
بایستی به حال اینکه که نظر میدهند گریست جون نمیخواهند حرف نزدیک به حقیقت جناب آقای مطهری را بشنوند مردم به خاطر علاقه به رئیس جمهور در تظاهرات 22 بهمن شرکت نکرده اند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۹ - ۱۳۸۹/۱۱/۳۰
خوب که در پنج شنبه شب در برنامه ی دیروز امروز فردا یکی از نماینده ها به کروبی اشاره کرد که از ساعت 8شب تا 2 خونه ی اون بوده تا براش پرونده سازی نکنند حالا اینکه سندی هست برای حرفها ی احمدی نژاد چند وقت قبل هم که سند هایی از حق خوری اقا زاده ها منتشر شد .........................من نمی دونم این چه دلیلی است که میارن چون در مناظرها حرفهای راستی زده شده بس به مذاق اقایون خوش نیومده حالا باید اشوب کنند..............
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۱ - ۱۳۸۹/۱۱/۳۰
من با مطهری مخالفم اما به عنوان یک مخالف منصف قبولش دارم و افتخار می کنم مخالف چنین شخصی هستم . (ادم باید با کسی موافق یا مخالف باشه که ارزش ادم بودنو داشته باشه )حداقل به اصول خودش پابنده .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۲ - ۱۳۸۹/۱۱/۳۰
این بهترین پیشنهاده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۶ - ۱۳۸۹/۱۱/۳۰
محاكمه در دادگاه عادلانه ترين روش است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۸ - ۱۳۸۹/۱۱/۳۰
شما هنوز بعد 1.5 سال دست از اين نامه نوشتن ها بر نداشتيد؟
حرفي داريد نمي تونيد به خود آقاي جنتي بگيد؟
حتما بايد نامه بنويسيد بزنيد تو رسانه ها؟
از دوحال خارج نيست:
1يا در حد و اندازه ايشون نيستيد که خب حق نداشتيد اين نامه رو بزنيد
يا هستيد پس بيخود نامه رو علني کرديد...
خاطر شريفتون باشه ما از همين بيانيه ها و نامه ها لطمه خورديم...
چرا شما بايد نسبت به مواضع همه اظهار نظر کنيد؟
موضع خودتون رو بيان کنيد بدون حرف زدن راجع به ديگران
ممنون
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۹ - ۱۳۸۹/۱۱/۳۰
جناب آقای مطهری فاین تذهبون ؟
یک ایرانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۱ - ۱۳۸۹/۱۱/۳۰
باید اقای مطهری بداند عملکرد خوداو دراین مدت همسنگ اصحاب فتنه بوداین قدر کینه ای نباش
نظر شما

سایت تابناک از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
برچسب منتخب
اس 400 دریای عمان اس 300 هلگا اشمید اجلاس سیکا تابعیت مادرانه طرح ترافیک ۹۸ علی پروین