بازدید 21337
سناريوي جديد انگليسي ها؛

تشكيل نيروي ويژه براي زمان جنگ با ايران!

اين طرح مشترك بين امارات و انگلستان در نيمه سال 2011، هنگامی كه كامرون از اين كشور ديدار مي كند، امضا خواهد شد و انگلستان نیز متعهد می شود، در هنگام جنگ، نگهداري كامل از تأسيسات زيربنايي امارات، از جمله سيستم برق و آبرساني اين كشور را بر عهده داشته باشد.
کد خبر: ۱۳۹۰۴۸
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۸۹ - ۰۹:۴۵ 29 December 2010
سرويس بين الملل ـ نيروهاي نظامي انگلیسی، طرحي آماده كرده اند تا در صورت بروز جنگ عليه ايران، بتوانند شهروندان خود را كه در كشورهاي منطقه ساكن هستند، به فوريت از منطقه بیرون آورند.

به گزارش «تابناک»، نشريه انگليسي «ديلي تلگراف»، در گزارشی نوشت: اين طرح كه پس از به قدرت رسيدن دولت ائتلافي ديويد كامرون در سال گذشته ارایه شده است، در همكاري با كشورهاي منطقه و از جمله در همكاري تنگاتنگ با امارات متحده عربي اجرا خواهد شد.

بنا بر اين گزارش، اين طرح كه نخستین بار در دهه 90 بررسي شده بود، حاكي از آن است كه شهروندان انگليسي مقيم در منطقه، تنها در امارات متحده عربي، نزديك به يك صد هزار نفر هستند كه با افزودن توريست ها و دیگر افراد انگليسي، شمار آنان به بیش از یک ميليون نفر در منطقه هم خواهد رسيد.

تلگراف همچنين اشاره كرده است: اين طرح مشترك بين امارات و انگلستان در نيمه سال 2011، هنگامي كه كامرون از اين كشور ديدار مي كند، امضا خواهد شد و انگلستان نیز متعهد می شود، در هنگام جنگ، نگهداري كامل از تأسيسات زيربنايي امارات از جمله سيستم برق و آبرساني اين كشور را بر عهده داشته باشد.

ديپلمات هاي انگليسي بر این باورند که سفارتخانه های انگليس، باید در همه نقاط دنيا، چنين طرح هاي فوريتی براي بیرون آوردن شهروندان انگليسي ـ در صورت وقوع يك حادثه ـ فراهم كنند؛ به وي‍ژه درباره امارات كه نزدیک به يكصد هزار انگيسي را در خود جاي داده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۵۸
مردم ایران، مردم افغانستان و عراق نیستند واجازه نگاه چپ به کشورشون رو نمی دهند(فقط کاش مردم از اوضاع مملکت یک کم بیشتر راضی بودند)
یعنی اینها کمتر از چند دقیقه میتوانند اینکار را بکنند خیلی احمقانه و خنده آور است جنگهای امروزی دقیقه ای است و شاید به یک روز هم نرسد مگر اینکه قبل از جنگ آنها فرار کنند.....
اینها دارند بخاطر ایران از عربها به عنوان گاو شیرده استفاده میکنند گاو هم که عقلی ندارد ، میگم اگه کشورهای غربی با ایران ارتباط داشته بودند چطوری از عربها نون میخوردند......
انگليس بايد در اين طرح تعداد زيادي پوشک نيز براي سربازانش آماده کند تا مثل دفعه قبل که سربازانش در آبهاي ايران دستگير شدند و خود را خيس کرده بودند باعث نجس شدن جاهاي ديگر نشوند.
که ایران چو باغی است خرّم بهار
شکفته همیشه گل کامکار
نگر تا تو دیوار او نفکنی
دل و پشت ایرانیان نشکنی
کز آن پس بود غارت و تاختن
خروش سواران و کین آختن
فردوسی
دقیقاً مثل دوران پهلوی تو ایران، قرارداد و این حرفا کشکه...
همین انگلیس نبود که ملوان هاش رو ایران گرفته بود التماس می کرد آزادشون کنید؟!

راستی یادم رفت: وای وای چقدر ترسیدم!!!
بابا اینها هم خودشان را مسخره کردند.
کدوم حمله کدوم جابجایی؟
برید دنبال کارتان، شما را چه به حمله.
در نيمه سال 2011،
نیمه اول یا دوم؟!
باید به استمار گفت زکی
شاسکول خود لندن در تیر رس موشکهای برد بلند ایران است. کجا میخواهی ببری ملتت رو؟
اين يك فرصت طلايي براي ايرانيان است.بهتر است انگليسي ها همه توان نظامي خود را وارد منطقه نكنند و در لندن خاكريزهاي دفاعي خود را محكمتر سازند.در ايران همه تشنه لحظه انتقام هستند.انتقام 200 سال خيانت و جنايت انگليسي ها در ايران ويرانگر ودر هم شكننده همه مرزها خواهد بود.خدا را شاكريم كه تكليف اين انتقام بزرگ بر دوش تربيت شدگان مكتب حسيني خميني كبير وفرماندهي آقا ومولاي دلها وسلاحهاي ما خامنه اي عزيز وشجاع است
اگر جنگی اتفاق افتاد و اگر انگلیسی ها زنده ماندند ، آنوقت اگر توانستند از تأسیسات زیربنائی امارات محافظت کنند!
اگر جنگی اتفاق بیفته اونوقت انگلیس از همه جا نا امن تره شهرونداشو کجا میخاد ببره
دلم برای امارات میسوزه!
این همه ساخت و ساز کرده و حالا داره به سمت نابود کردنشون قدم برمیداره!
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۱۴:۲۵ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۹
هیچیزی زیبا تر از جنگ با عربها مخصوصا دوبی نیست. بریم براشون حماسه بیافرینیم بلکه به خودشون اومدن، بلکه فهمیدن زندگی‌ در خط مقدم یا بهتر بگم ، در لبنن و نوار غزه یعنی‌ چی‌.
غلط می کنن
امیدوارم بتوانیم هرچه زودتر مناطق از دست رفته را که در اثر بی عرضگی رژیم سابق از دست داده بودیم، دوباره به آغوش ایران جاودان برگردانیم. انشاءالله
بالاخره انگلسی ها یا امریکایی ها؟!
بهترین یگان ویژه دنیا نیروی ویژه هوا دریا انگلیسه که دیدید چطور سربازهای سپاه به گریه انداختنشون

این چرت و پرت ها هم ماله همین مجلات زرد انگلیسی "بشنو و باور نکن"
این هم موج جدیدی از ایران هراسی است .....ادامه عملیات روانی....

آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.

امام خمینی(ره)
بالاخره آمريكا يا انگليس؟ تابناك تكليفو روشن كن
ای بابا
اینا شکر زیاد میخورن شما باور نکنین !!!؟
با ارتش بيست ميليوني نتونستند بجنگند باارتش هشتاد ميليوني مي خواهند وارد جنگ شوند (واي خامنه اي اگر حكم جهادم دهد ارتش دنيا نتواند كه جوابم دهد)
باباانگلیس باخودشم درگیره ولش کنید به حال خودش باشه
سیاست های نادرست کشور را به سمت جنگ می برد !
ایران باید مواظب قطر باشد و همه اطلاعات سری خود را در اختیار انان قرار ندهد .قطر جاسوس دوجانبه است و همه را در اختیار کشورهای عربی و امریکا میگذارد.
فقط یک کلام : مرگ بر انگلیس
نحن منتصرون
یالله فوق ایدیهم
چه بکشیم و چه کشته شویم ما پیروزیم
واي بر شما نامردمان نامرد شما سگ كي باشيد كه چپ به ايران اسلامي نگاه كنيد؟
چه عجب اینجا رای منفی به مقاومت ایران کم هست

مثل اینکه او کسی که نظر ساری میکرده اینجا رو نیده
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل