بازدید 60442
در حاشیه اظهارات نماينده اراك درباره نود؛

بر فرض که فردوسی پور نمی فهمد، آیا مردم هم نمی فهمند؟!

چرا بايد هزينه انتقاد از عملكرد دولت يا يك نماينده مجلس در كشور به اين مقدار بالا و نفس گير باشد، به گونه اي كه هيچ كس جرأت نكند برای اصلاح روندي به انتقاد از برخي عملكرد ها بپردازند؟ / گویا برخي از مقامات، از رسانه و به ویژه تلويزيون انتظار دارند كه تنها به پخش رپرتاژ آگهي از فعاليت هاي آنان بپردازند...
کد خبر: ۱۳۶۸۷۷
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۸۹ - ۱۵:۲۱ 19 December 2010
مازيار ناظمي، از مجريان ورزشي تلويزيون در مصاحبه با عباس رجايي نماينده اراك، کميجان و خنداب، از وي درباره مشاجرات مربوط به انتقال تيم نفت تهران به استان مركزي، پرسش هایی را مطرح کرده كه با پاسخ عجيب اين نماينده مجلس روبه رو شده است.

به گزارش «تابناك»، رجايي در اين مصاحبه اظهار داشته است: اگر فردوسي پور در برنامه اش باز هم بحث واگذاری تیم نفت تهران به استان مرکزی را مطرح کند و نظرسنجی راه بیندازد، این بار شخصا از فردوسی پور به دادگاه کارکنان دولت شکایت می کنم تا برود آنجا پاسخ دهد.

نماینده مردم اراک افزود: این آقا با لحن تمسخرآمیزی به شعور مردم اراک توهین کرد و با پخش تصاویر جعلی، امکانات فوتبال استان را تحریف کرده تا جو عمومی را بر هم بزند، در حالی که آدم های فوتبالی از سابقه و امکانات خوب این شهر آگاهند؛ وانگهی ایشان چه حقی دارد که تصمیمات دولت را زیر سوال ببرد؟ دولت دلش خواسته امتیاز تیمش را بدهد؛ استان ما چه اشکالی دارد؟ به چه دلیل اینکار را یک شو تبلیغاتی برای رأی جمع کردن نمایندگان می داند؟ اصلا فرض کن این نظر هم درست باشد، به این مجری چه ربطی دارد؟

مهندس رجایی درباره درخواست ممنوع التصویر شدن فردوسی پور هم گفته است: بله این موضوع را مطرح کرده ایم و ایشان صلاحیت اجرای برنامه زنده را ندارد! مگر اینکه از مردم اراک و نمایندگان استان، رسما در همان برنامه نود عذرخواهی کند.

همه اين اظهارات جالب، در حالي است كه برنامه نود، اصالتا برنامه اي انتقادي است كه در آن، پیرامون مسائل ورزشي بحث و تبادل نظر مي شود و اتفاقا به دليل حضور چنين برنامه اي است كه بخش هاي ورزشي رسانه هايي همچون «بي بي سي» در ايران مخاطب چنداني ندارد و مردم به آن برنامه ها توجهي نمی کنند.

در واقع برنامه نود، نشان داده است كه ظرفيت انتقاد پذيري مديران ورزشي بسيار بالاتر از مديران سياسي است، چرا كه در مورد اخير، تنها به خاطر انتقاد يك برنامه تلويزيوني آن هم در رسانه ملي، تهيه كننده و مجري برنامه را محكوم به ممنوع التصوير كردن، به دادگاه كشاندن و دیگر تهديدات مي كنند.

بنابراین و بدون اینکه بخواهیم درباره خوب و بد بودن این برنامه اظهارنظر کنیم، بايد گفت چرا بايد هزينه انتقاد از عملكرد دولت يا يك نماينده مجلس در كشور به اين مقدار بالا و نفس گير باشد، به گونه اي كه هيچ كس جرأت نكند برای اصلاح روندي به انتقاد از برخي از عملكردها بپردازند؟!

گویا برخي از مقامات، از رسانه و به ویژه تلويزيون انتظار دارند كه تنها به پخش رپرتاژ آگهي از فعاليت هاي آنان بپردازند!

امروزه گويي براي همه مسئولان عادت شده است كه وقتی به مقامي می رسند، خود را دور از هر گونه انتقاد بدانند و در صورت هر گونه انتقادي از ايشان، با بهره از قدرت خود، منتقد را تهديد و وي را بترسانند.

در پايان خطاب به نماينده اراك بايد گفت: شما كه می پندارید، تصميم شما و دولت حق و درست است، شما كه فكر مي كنيد فردوسي پور نمي فهمد، شما كه مي پنداريد بازيكنان حق اظهار نظر در اين مورد را ندارند، آيا درباره مردم هم اينگونه مي انديشيد و گمان مي كنيد آنان نيز حق ندارند نظر خود را بگويند؟ آيا برگزاري نظرسنجي در رسانه ملي جرم است كه فردوسي پور بايد بابت آن به دادگاه برود؟!

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳۱۳
احنست. بخدا بغض گلوم رو گرفت که دیدم اینقدر بد با فردوسی پور صحبت کرد و بهش گفت دین و ایمان نداری.
این چه تیتریه؟ اگه هرکی نفهمه فروسی پور خیلی میفهمه.
چون میدونه نظر مردم چیه از نظر سنجی می ترسه. دمت گرم تابناک بعضی وقتا خیلی تو دل برو می شیا
تابناک تو دیگه خفه شو مردم خودشون می دونند. این تیم باید به اراکی ها برسه
پاسخ ها
reza
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۹ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۸
تیم نفت تهران به اراک برسه ، فردوسی پور ممنوع التصویر بشه ، آقای رجایی هم مجری برنامه نود بشه،اینجوری همه چی به حالت عادی برمیگرده.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۶ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۸
بی ادب لطفا بجای مردم حرف نزن
mehdi
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۳ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۸
به جای اینکه دهانت را باز کنی و دور و گوهر بیرون بریزی از مغزت کمک بگیر و برای حرفت دلیل و منطق بیار
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۸ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۸
مثل اینکه اصلا متوجه نشدین بحث سر رفتن یا نرفتن یک تیم به اراک نیست موضوع سر این است که ایا مردم حق نظر دادن دارند یا نه
ناشناس
| United States of America |
۱۹:۵۲ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۸
بهتر نظر مردم رو در 120 امتياز منفي به همين نظرت ببيني!!!
آذرترک
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۵ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۸
ای بی تربیت تو اینجا داری اصالت اراکی خودت رو نشون میدی
امیدوارم همیشه و با همه اینطور برخورد کنید. متشکرم.
با سلام،
از صدا و سیما می خواهیم در همان برنامه نود یک نظر سنجی در مورد اظهارات این آقایان بگذارند تا معلوم شود مردم با چه کسی هستند.
عادل شیره اگه یه نظر سنجی راه بندازه همتون سوسک می شین. طرف همچین می گه دولت انگار داره از جیبش داره خرج می کنه. هی یارو اونا پول ملته . حق الناس که می گفتین همینه . فقط واسه همسایه نیست.
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۱۹:۰۰ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۸
احسنت
سرو
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۸ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۸
دمت گرم
فعلا که فردوسی پور قوی تر از همه است
الحق که متن زیبایی بود . چطور این آقا به خود اجازه می دهد تا انتقاد از نمایندگان را نشات گرفته از دیانت کم آنان بداند . آن وقت ما باید متن ایم مصاحبه را از بخش پارازیت صدای آمریکا ببینیم و کلی به صاحبان افکار مرتجع بخندیم.
بر فرض فردوسی پور نمی فهمد آیا مردم هم نمی فهمند؟!خدا پدر و مادرتو بیامرزه که حق گقتی
با فردوسی پور موافقم
عادل دوست داریم
مرحبا به این همه شجاعت
شما از کجا می دانید مردم به آن برنامه ها توجهی ندارند.!!!!
عزیزان من در یک جامعه متمدن و رشد کرده از لحاظ عقلی و شعوری و فکری و معنوی، همه انسانها با هم برابرند. کسی که میرود نماینده می شود یا رییس جمهور، وظیفه اش هست به ملت خدمت کند و باید در عمل کوچکترین فرد باشد نه فقط حرف. ملت حتی ارزش بالاتر از شخص وزیر و رییس جمهور و نماینده دارند بطوریکه به راحتی و ازادنه حق اظهارنظر و نقد دارند و کسی جرات ندارد خلاف ان عمل کند و غیرقانونی است. پس باید دید ایا قانون ما مشکل دارد یا نه خودمان مشکل داریم و بت پرستی را رایج کردیم. وظیفه تان است به مردم و کشور خدمت کنید و انتقاد را پذیرا باشید نه فقط لفظی بلکه عملی! نمیخواهید این همه امتیاز اتوماتیک بهتون تعلق گرفته، بذارید فرد بهتری بیاد در این مقام بلکه مملکت را به پیش ببرد. چرا فکر میکنید شما بهترین هستید؟؟؟ نهج البلاغه و چگونگی فرماندار شدن سلمان و ... را خواندید؟ چطور باید به مردم خدمت کرد را خواندید؟
آقای نماینده مجلس از میزان محبوبیت عادل در میان مردم بی خبر است لطفا یک نفر ایشان را آگاه کنه.
احسنت. آفرين. واقعا جاي بسي تاسف است كه اين افراد خود را نماينده ملت مي دانند و حق اظهار نظر براي همين مردم قايل نيستند!
اگه امكانات اراك خوبه چرا توي ليگ برتر يه تيم واقعا اراكي وجود نداره؟ پس امكانات و استعدادهاي فوتبال اين استان از برخي استانها مثل خوزستان اصفهان فارس و غيره خيلي كمتره. من خودم اراكيم و ميگم كه اين كار نمايندگان استان نه براي مردم بلكه براي تجديد اعتبار خودشان و در راستاي منافع برخي اشخاص و گروهها بوده است. اگه راست ميگن واقعا به وظايف نمايندگيشان بپردازند نه به كارهايي كه در حيطه وظايفشان نيست.
حقا كه راست گفتي...
با اين طرز برخورد بعضي به اصطلاح مسئول و نماينده مردم ياد مظلوميت ملت در 40 سال پيش زنده مي شود.

اي كاش مسئولين شجاعت يك عذرخواهي در رسانه ملي را بدست آورند....
زیاد تند نرو بابا فردوسی پور برای مردم شناخته شده است کلک نکنه می خوای با اسم عادل خان معروف بشی اگه خیلی مردی برو مشکلات مردم شهرتو حل کن فوتبال واسشون آب و نون نمی شه.
آقای رجایی انتقاد پذیر باش. لطف کن ظرفیت خود را آنقدر بالا ببری تا تاب تحمل شنیدن واقعیت رو داشته باشی. برگرد و قسمت های گذشته برنامه نود رو ببین تا اینکه متوجه بشی این برنامه در قسمت های پیشین چه کسایی رو نقد کرده است. آقای رجایی ما مردم می فهمیم. تابناک این بار دیگه نظر من رو نشان بده.
معلومه که نظر سنجی جرمه آقا!! مردم فقط میان رای میدن و می رن دیگه نظر چیه!!!!
امام جمعه کازرون در همین سایت مطلیی گفته که متنسب با موضوع است :شعار به جاي عمل، تملق به جاي واقعيت. كسي انتقاد بكند، تخريبش مي‌كنند. خردش مي‌كنند. كسي تملق بگويد بالا مي‌رود. شعارها خيلي زيبا اما عملكردها ناصواب!
اتفاقا نماينده متدين و مردمي اراک بايد پيشنهاد بدهد که در برنامه نود نظر سنجي بگذارند تا حکم ملت شريف ايران باشنددددددددد.
جانا سخن از زبان ما(مردم) میگویی ؛ زنده باشی و پایدار ؛ عادل جان دوستت داریم
من یک اراکی هستم و به نظر کارشناسی آقای فردوسی پور این مجری توانا با میلیونها نفر مخاطب افتخار می کنم. همه مخالفتها با آقای فردوسی پور از بی تقوایی ناشی می شود. جا دارد بجای خودبینی به نظر مردم که این همه مدعی خدمتگزاری به آنها هستیم احترام بگذاریم.ع ب
خدمت آقای مهندس رجائی عرض میکنیم جناب مهندس فکر میکنم حضرتعالی با همین رای مردم به این سمت منصوب شده اید پس اگر خیلی به تصمیمات مردم احترام میگذاری و رای مردم را قبول داری اجازه بده در همان برنامه نود یک نظر سنجی صورت گیرد آن وقت متوجه میشوید که جایگاه شما کجاست و نظر مردم چه چیز.پس لطفاً آرام تر و متین تر شما به اصطلاح یک نماینده هستین حضرت آقا.حرفی هم با عادل فردوسی پور:عادل جان صراحت بیان و گفتار بدون ترست را پسندیدیم.
تا چند وقت دیگه فقط از تلوزیون فقط آگهی پخش میشه چرا باید به راحتی هر کسی را متهم کرد فردوسی پور فقط حقیقت را گفت
مرسی مطلب آخر عالی بود .
البته اگه از اقای نماینده همین سوال بپرسی می گوید: آری مردم هم
نمی فهمند
آقاي فردوسي‌پور واقعاً حرف حق را زد و درست عمل كرد. بالاخره يك حرف راست در خصوص دين و ايمان كه حرف دل مردم بود توسط اين مرد بزرگ از صداوسيما پخش شد. سلامت و موفق باشند.
اين آقا كه نظرسنجي را قبول ندارد و فعلا فقط از دولت حمايت نابجاميكند آيا مي داند فردوسي پور محبوب تر است يا خودش؟! نماينده بايد با سعه صدر از حق دفاع كند و اسي هواهاي نفساني و اتهام زني نشود
این هم نشانه ای از ضعف دموکراسی در کشور است.
به اعتقاد بنده نمایندگان محترم مجلس باید از این هاله کاذب قداست بیرون آیندوپذیرش انتقادات به حق را سرلوحه عمل خویش قرار دهند.فردوسی پور شجاع توانست ذره ای از این هاله را بشکند.باید به او از ته دل درود فرستاد.
مردم وقتی صاحب عقل و درایت هستند که مطابق نظر برخی تازه به دوران رسیده ها باشند . یحتمل همچین افرادی بزودی حکم ارتداد کسایی رو که 90 میبینن هم صادر میکنن.
جواب پاراگراف اخر شما بلی است.
این اقایون فکر می کنند دیگه چون بهشون می گن نماینده دیگه حرفشون ایه هست در حالیکه بازتاب این حوادث در رسانه ها ونظرات مردم نشون می دهه خیلی فاصله دارن تا مردم و در قدرت خودشون غرق و ازمردم فرسنگها دور شده اند
تابناك چرا نظرها رو چاپ نميــــــــــكني؟؟؟
اين پاراگراف آخرو خيلي دمت گرم...
اين اولين بار نيست مردم رو بيشعور فرض ميكنند و ميگند حق اظهار نظر و حتي نظر سنجي در برنامه هاي صدا و سيما رو ندارند!!!
پاسخ ها
reza
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۳ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۸
نمونه اش نظرسنجی صداوسیما تو سایتش در مورد برنامه ها و فیلم های خودشه که به جای نظرسنجی ،چند تا سوال خاصو پرسیده و جوابش هم باید یا بله ، خیر ، خوب ، عالی و بد و... باشه ، اسمشو هم گذاشته نظرسنجی.
آقای نماینده محترم، شما که نظر مردم را مهم نمی دانید باید به خاطر داشته باشید که همین مردم فهیم به شما رای داده اند تا وکیل آنها باشید نه وکیل دولت ، حضرت امام (ره) به این دلیل مجلس را در راس امور خواند که نمایندگانش را مردم انتخاب می کنند و مردم را درک می کنند نه اینکه بیایند بنا بر هر دلیلی از یک سمت و سو بطور نا آگاهانه دفاع کنند.خواهشمندم کمی هم به فکر مردم و زیر دستانتان باشید.
چه ظرفیت نقد پذیری عمیقی نهفته تو این سیاست
اقای نماینده یکی حرف حق زده...اره حق, ولی تو هر چی میتونی بهش تهمت بزن فحش بده. عادل تا اخر با تو و هرکسی که حق بگه هستیم
نماینده اراک فکر کرده از برابری بیشتری نسبت به بقیه برخورداره که هر چی دلش خواست بگوید . فردوسی پور دوست داریم
چه عجب ! يكي پيدا شد بگه حق با فردوسي پوره
بعدشم ، اين جمله"اصلا فرض کن این نظر هم درست باشد، به این مجری چه ربطی دارد؟"يعني چي؟
پس به كي مربوطه؟
چه كسي بايد از اين آقا جواب بخاد؟
در ثاني مگه دل بخاهيه كه دولت دلش خاسته امتیاز تیمش را بده؟
واقعا تمام كاراي اين آقايون هم دل بخاهيه؟
اينم منطقه كه اين داره؟
تابناک اگه راست میگی یه نظر سنجی ببین نظر مردم چیه؟
با سلام فردوسی پور کارش درسته و منطقیه اینو همه اذعان دارند. تابناک اینو میدونه
تابناك عزيز اي مقوله دير بازي است كه جريان دارد معني مردم به مفهوم عام و براي پوشش مورد توجه آقايان است ولي اگر به نظرات واقعي مردم توجه مي شد اين موارد و مسائل ديگر را در كشور كمتر مي ديديم
دم تابناك گرم و همچنين عادل جان
واقعا که .جالبه نه؟یک نیست به ایشون بگه اصلا شما صلاحیت تصمیم گیری درباره یک چهره فرهنگی و تحصیل کرده و نخبه رو دارید.فرض که نفت رو بردید اراک .چه تضمینی است که سال دیگه این تیم رو در دسته پایین نبینیم.آیا واقعا شما همین رو می خواهید؟
بابا ممنوع التصویر کن!!!
کاش مردم نازنین اراک به خوشون بیان و نماینده هاشون رو بهتر ببینن.
چرا سعی می کنید همه چیز را گردن رییس جمهور بیاندازید؟ استقلال اهواز و برق شیراز و ابو مسلم و این همه تیم بزرگ که الان در اوج فلاکت هستند هم منتقل شده بودند؟ کمی انصاف داشته باشید؟ چرا یک تیم بدون هیچ هویتی باید فقط وابسته به سلیقه ی یک مدیر باشد؟ تیم دولتی در تهران یعنی همین.
تابناک نظرات مردمو منعکس کن تا شاید بخوانند وبدانند
در مورد سوالی که مطرح کرده اید:
"چرا هيچ كس جرأت نكند برای اصلاح روندي به انتقاد از برخي از عملكردها بپردازند؟"

پاسخ را در خبر بالایی با عنوان زیر پیدا خواهید کرد:
"مهرداد بذرپاش برکنار شد "
خیلی سادس این آقایون از اینکه 90 براشون نظر سنجی بذاره می ترسن چون خودشون نتیجه نظر سنجی رو می دونند و برای همین تهدید و ارعاب می کنند
یعنی شما تازه فهمیدین که مسئولان ما تحمل هیچ انتقادی رو ندارن؟؟؟
باریکلا تابناک
واقعا باید به حال اون نماینده افسوس خورد
شما علی الحساب در سایت خودتون یک نظر سنجی بگذارید تا حال این آقا گرفته بشه
مگر شما در جریان نیستید؟ کسی که یک تصمیم این آقا را زیر مورد پرسش قرار داده، به کل نظام و نهضت انقلاب اسلامی از سال چهل و دو توهین کرده!
اين نماينده چون نظر مردم را در مورد اين كار دولت در مورد واگذاري اين تيم به اراك ميداند از اين نظر سنجي ميترسد و پيشاپيش فردوسي پور رو تهديد داره ميكنه.
آفرین تابناک از این چیزام پس میتونی بنویسی. خوشم امد.
تابناك دمت گرم!ميخوامت واسه پاراگراف آخرت ...
در تیتر نباید میزدید بر فرض فردوسی پور نمیفهمد..این خود یک توهین به اقای عادل فوتبال است
خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااچی بگیم تو کشور اسلامی
خوب بود آقاي آقا تهراني يك دوره درس اخلاق براي نمايندگان مجلس برگزار مي نمودند
مگر آقايان معصوم هستند كه چنين اظهار نظر مي كنند؟
در پايان خطاب به نماينده اراك بايد گفت: شما كه می پندارید، تصميم شما و دولت حق و درست است، شما كه فكر مي كنيد فردوسي پور نمي فهمد، شما كه مي پنداريد بازيكنان حق اظهار نظر در اين مورد را ندارند، آيا درباره مردم هم اينگونه مي انديشيد و گمان مي كنيد آنان نيز حق ندارند نظر خود را بگويند؟ آيا برگزاري نظرسنجي در رسانه ملي جرم است كه فردوسي پور بايد بابت آن به دادگاه برود؟!

دقیقا با شما موافقم اگر اینجا مملکت اسلامی است پس آزادی بیان حق مسلم هر ایرانی است چرا که فلسفه انقلاب جز آزادی چیز دیگری نبوده ولی گویا مردم خیلی آهسته و نرم شاهد دیکتاتوری جدیدیست که خاموش و بیصدا در حال رخنه کردن در سرنوشت مردم و جامعه است آقای رجایی بهتر است ظرفیت خود را بالا ببرید نه اینکه سوء استفاده از قدرت نمایید که این کرسی و عمارت دنیا به هیچکس وقا نکرده و فردای قیامتی هم هست بجای دینداری و تظاهر به آن و استفاده ابزاری از آن برای پیشبرد مقاصد خود از خدا بترسید نه اینکه با تکیه بر کرسیتان مردم را بترسانید امیدوارم تابناک شهامت درج کامنتم را داشته باشد
به نظر خیلی از دوستان ورزشی نظر آقای فردوسی پور کاملآ کارشناسی میباشد . و دلیلی برای تحدید کردن ایشان نیست .
احسنت
مسولین ما طاقت کمترین انتقاد را ندارند
جناب آقای نماینده!!!
بر فرض که ما (مردم) نمی فهمیم که صد البته اینطور نیست، شما که نماینده ما هستید چه گلی به سر ما زدید که حالا مدعی ورزش ما شدید؟
تهدید بهر نحو ی جرم است بایسته است حقوق شهروندی بطور عام اموزش داده شود.
دست مریزاد حرف حساب زدید
اقایان گمان میکنند وقتی به صدارت جایی رسیدند نعوذ بالله به مقام معصومیت رسیدن
شعار مرگ بر بدیم کافیه!؟ بابا بذارین ورزش بره جلو. همش تهدید همش سانسور. ای بابا.
اگر مجري برنامه نود نتونه از انتقال تيم يك شهر به شهر ديگر انتقاد كنه پس كي مي تونه از چي انتقاد كنه؟ اگر آقاي رجايي خيلي براي مردم اراك و ورزش اين شهر دلش مي سوزه امكانات لازم رو براي تيم فوتبال فعلي اراك مهيا كنه . فكر كنم اين بهتر از بدبخت كردن تيم نفت باشه. در ضمن بر اساس قوانين فيفا دولتها حق دخالت در امور فدراسيون ها و تيمها را ندارند.
حق در اين ماجرا كاملاً با فردوسي پور است. اين آقاي نماينده كه تاب شنيدن يك انتقاد كوچك را هم ندارد اصلاًماندنش در مجلس صلاح نيست و شوراي نگهبان بايد صلحيت خدشان را مجدداً بررسي كند.
وانگهي مگر تصميمات دولت آيه قرآن است كه قابل نقد نباشد آن هميك تصميم ورزشي؟؟!!!!
تابناک عزیز!
خواهش می کنم آمار مربوط به تعداد آرای کسب شده توسط این نماینده در انتخابات مجلس را منتشر کنید.
خواهش می کنم!
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۵ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۸
سلام.
من رفتم آمار انتخابات مجلس رو درآوردم. آقای عباس رجایی با ۶۲ هزار و ۷۹۷ رای وارد مجلس شده. با فرض اینکه تمام کسانی که به ایشون رای دادن هنوز سر انتخابشون مونده باشن که من بعید میدونم!!! و با آمار sms هایی که به نود ارسال میشه (با علم به اینکه تمام بیننده های برنامه نود در مسابقه sms شرکت نمی کنند) میشه گفت از میانگین 3 ساعتی که نود روی آنتن میره فقط 6 دقیقه به طرفداران ایشون تعلق میگیره (آمار میانگین هر دقیقه sms ارسالی به نود رو 10 هزار تا حساب کردم) و 174 دقیقه به طرفداران عادل همیشه عادل.
زنده باد حرف حق
دولت دلش خواسته امتیاز تیمش را بدهد؟تیمش؟کی گفته تیم نفت تهران مال دولته؟بودجش داره از بیت المال پرداخت میشه بیت المال مال کیه؟مردم , دولت فقط وظیفه اجرایی و مدیریتی دارد والسلام
فردوسی پور دمت گرم
دمت گردمت گرم
گل گفتی
هم فردوسی پور می فهمد هم مردم.بعضی خودشان را به آن راه زدند این وسط فقط.
هر ایرانی(نه مجری) به اندازه ای حق دارد که می تواند بالاترین مقام های نظام را هم به چالش بکشد.
ولی متاسفانه این حق سال هاست که فراموش شده...
بهتر است یک نظر سنجی از طرف یک برنامه بی طرف برگزار شود و همچنین امکانات ورزشی تیم همیاری اراک برای نمایش به برنامه 90 یا برنامه های دیگر ارائه گردد.
اگر حق با شماست چرا از رای و نظر مردم هراس دارید؟
اتفاقا حتما باید در برنامه بعدی نود نظرسنجی گذاشته شود تا مشخص شود این نماینده واقعا چقدر نظرش مطابق ملت است. من موافق برگزاری نظر سنجی ام
بابا یه نظرسنجی بزارین ببینین که حرف مردم چیه حقیقت را از دهان مردم باید شنید
آقای نماینده شما دور بعد ممکنه در مجلس حضور نداشته باشید اما آقای فردوسی پور و نود سالها باقی خواهند ماند.
تقریبا یکسالی است که انتقاد در جامعه ما رخت بر بسته و به پستوها و رسانه های خارجی محدود شده است.این نتیجه اش می شود همان کاری که اتش زیر حاکستر می کند.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۸:۱۶ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۸
فقط یک ساله؟؟
ديكتاتوري از نوع نماينده دولت حق اظهار نظر نداري نظرسنجي نداريم
عادل دوست داریم
زنده باد فردوسی پور..........و افرین تابناک
وقتی ایشون یک تیم تهرانی رو با اینهمه پیشینه دارن از تهزانیها میگیرن؛ از تهرانیها اجازه گرفتند؟ ایشون چرا از تهرانیها و کل مردم ایران به خاطره لحن بد صحبتشون معذرت خواهی نمی کنند؟ جای سوال چطور خودشون رو نماینده مردم می دونن در حالیکه نظر سنجی90 رو(نظر مردم رو) خلاف شرع می دونن؟
درود بر عادل و تابناك
بابا تابناک بی خیال بالخره یه حرکت زدی ها
به نظر من نمايندگان اراك غير اصولي وبا غرض برخورد مي كنند . ومواضع فردوسي پور كاملا بجا ودرست مي باشد.
بابا این نود رو هم تعطیل کنید خیال همه رو راحت کنید جاش هی از خودتون تعریف کنید
آقای نماینده اگر شما شکایت کنی ماهم از تو شکایت می کنیم واز تابناک می خوایم یک نظرسنجی بذاره

یا حق
متاسفانه عادت کرده ایم که ادبیات مسئولین اینگونه باشد.همه باید از مسئولین بترسند تا نداشتن علم و آگاهی ایشان به چشم نیاید.
آیا تمام تصمیماتی که برای مردم اراک میگیرید هم به این اندازه کارشناسانه می باشد؟
خوب اين نماينده يا امثال ايشان که قدرتي در دست دارند مي دانند اگر کسي بخواهد انتقادي کند مي توانند به راحتي فرد مورد نظر خود را به چالشي بکشانند که تا آخر عمر نتواند به روي پاي خود بايستند. و اين رفتار کاملا نشان مي دهد که ايمان و ترس از خدا واقعا کم رنگ شده است که بسي جاي تفکر و تاسف دارد.
انگار تو اين مملكت فقط مسئولان ميفهند. يعني ميگي مردم توي نماينده را هم از روي نفهمي انتخاب كرده اند در غير اينصورت اگر ميفهميدند چنين انتخابي نمي كردند
احسنت تابناک. خدا یار و یاور نویسنده این متن.
واقعا این نماینده ها منتخب مردم اراک هستند؟
یعنی منتخبین مجلس ما اینطور نسبت به انتقاد درست کم ظرفیت هستند؟
از قدیم گفتن : ماشه رو بکشی، گناهکار فرار می کنه...
بابا همین کارها میکنید که توشبکه های خارجی میگن( ........) ایا فقط شما مسئولین میفهمید؟.اقای نماینده خداوکیلی اگه میتونستی اقای فردوسی پور رابه جرم اهانت به مسئولان نظام اعدام نمیکردی ؟به خداکه خیلی دلش میخواست .ان شب مردم بهترین قاضی بودند.
انتقاد کنید تا جامعه اصلاح شود .
اصلا یه نظر سنجی توی سایتهای خبری مثلا همین تابناک بذارید ، سایتها رو که نمیشه ممنوع التصویر کرد ، البته اگه تهدید به فیلتر نشوند
سلام من دیروز در دلم از نماینده شهرمون انتقاد کردم و الان مطمئنم کافر شده ام برای این که دوباره بتوانم توبه کنم و به صراط مستقیم برگردم ایا دستورالعملی هست؟لطفا از نماینده اراک بپرسید.تابناک اگر برایت مشکل ایجاد میشود نگذار
آقای نماینده تا کی باید به جای فکر معقول و منطقی از تهدید و زور استفاده کرد و جواب حرف حساب را با زور داد؟!!!!!
مثله اینکه حواستان نیست نماینده ی مردمید یا ...!!!! واقعا صندلی نمایندگی ارزش اینهمه نادیده گرفتن وجدان را دارد برادر نماینده؟!!!!
حق را بگویید هرچند به ضرر شما باشد.(آقا مرتضی علی علیه السلام)
درود بر حقگویان عادل
خیلی عجیبه! چرا وقتی صبا به قم و پاس و پیکان به همدان و قزوبن منتقل شدند هیچ نظرسنجی انجام نشد؟
پاسخ ها
نادر
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۹:۴۰ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۸
چون حالا با مشاهده وضعیت بحرانی این تیم ها به همه ثابت شده که کار اشتباهی بوده است و اصرار برتکرار اشتباهات ، اشتباه بزرگتری است!
من كه منتظر اين نظر سنجي مردمي هستم
تابی جون حداقل شما به این آقای فردوسی پور بگین این هفته نظرسنجی در مورد همین انتقال بذارن،که هفته ی بعد همین نماینده بیان بگن مگه مردم چکاره اند دولت تصمیم گرفته....
اراکیها اگر توانایی تیم داری داشتند همان تیم آلومینیوم اراک را به لیگ برتر بالا میکشیدند .دوباره یکی؟! یه سنگ تو چاه انداخت!
با سلام
تلویزیون یه برنامه زنده انتقادی داره! اونم در باره موضوعات ورزشی خب حذفش کنند تا خیال وکیل الرعایاها راحت بشه.آقایون فراموش کردند نوکر ملتند نه ارباب !
یک پیشنهاد آشنا هست که می گه آبو برزید همونجاتون که سوخته ......
امیدوارم نظرم را منعکس کنید. شاید کمکی کرده باشم به آقای نماینده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۵ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۸
خوب امدی ایول
دوستان عزیز فوتبال دوست واقعاً بهتر نیست به جای احساسی برخورد کردن با این موضوع کمی منطقی باشیم بنابر این پیشنهاد می دهم همه عزیزانی که در بالا اظهار نظر نموده اند به چند سوال زیر پاسخ دهند:
1- چرا هنگام انتقال سایر تیمها به شهرستانهای دیگر هیچ بزرگواری مدعی نبود و عادل خان عزیز نظر سنجی راه نداخت؟
2- بهتر نیست همه هموطنان را یک تن واحده بدانیم که همگی متعلق به پهنه زیبای ایران هستیم و ایران فقط تهران نیست؟
3-این نماینده محترم از خانواده معزز شهدا و برادر 3 شهید گرانقدر بوده که مانند آبروی شهر اراک می ماند، پس لطفا جنگ طایفه ای و قومی راه نیاندازید.
با سپاس فراوان
ما بیننده های قدیمی برنامه نود یادمونه که عادل زمانی که تیم پاس رو میخواستن منتقل کنن به همدان، کلی از این جریان انتقاد کرد و برای سایر تیم ها هم توی برنامه اش همین موضوع رو پیش کشید. این موضوع مختص مردم اراک نیست. در نتیجه اون انتقادها الان مشخص شده که حق با عادل بوده و اون واقعا یک کارشناس زبده فوتباله. حرف عادل، توهین نبود انتقاد به یک رویه غلط بود. امیدوارم که همه ما در زمینه انتقادپذیری امیرالمومنین رو الگوی خودمون قرار بدیم.
اقا لطفا این نظریه ان ممه را لولو برد را منتشر کنید
تابناک به خدا حرف نداره کارت
درود بر اراک
مرگ بر 90
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۳ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۸
واقعا فکر میکنی که 90 دشمن اراکه!!! برای شما بی بصیرتها متاسفم
به نماینده یتان بگید تیمی که الان تولیگ 1 داریدو تقویت کنه نه اینکه دنبال لقمه ی چرب و نرم بگرده
آقای فردوسی پور خدا قوت
حقیقت همیشه تلخه
تابناک این چن روزه نظرمو در موردت عوض کردی !! امید وارم از این به بد هم همین جور که از ورزش در مقابل سیاست دفاع میکنی‌ از مردم هم در مقابل سیاست دفاع کنی‌ !
احسنت ممنونم ازت حرف دل ما رو زدی
باسلام مسئولین محترم اگرازاینچنین مجری های حمایت نشود تابه نوعی یقه ....بگیرندکی باید انتقاد کندکی بایددرددل مردم رابگویددرپناه حق سایه مقام معظم رهبری مستدام باد
توصیه میکنم این نماینده واطرافی هایش این صفحه را تا اخر نخوانند وگرنه سکته را زدن
جالب بود.حق همیشه تنهاست
من خودم منتقد انتقال تیم ها هستم ولی فردوسی پور هم به نماینده های اراک توهین کرد. حالا اگر یکی دیگه گفته بود که نماینده ها می خوان رای جمع کنن، خود شما فریاد وا مصیبتا سر نمی دادین که ب مجلس که در راس اموره توهین شد ؟؟
به جای این مقالاتو این طرز فکر یکم فک کنین از جاهایی که واقعا انتقاد داره بنویسین مثل وزارت ارشاد و وضع فیلم ها و مشکلات فرهنگی.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۰:۲۵ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۸
بیان واقعیت توهین نیست بزرگوار. آیا آن نماینده محترم حاضراست سر سوزنی از جوش وخروش خود در نود را در جایی که به کمترین مطالبات مردمش مربوط میشود هزینه کند. من میگویم هرگز.هرکسی فقط به فکر منافع شخص خودش است.
دیگه تمام شد آن زمان که دین و مذهب را ابزار قرار می دادند . اگر هم باشد از سر عادت یا موقعیت شغلی یا خود شیرینی و یا هر چیز دیگر است....
خدا خیر بده فردوسی پور را. منتها اگر مردم بگویند فلانی خوب یک شبه طرف را سرنگون می سازند ان شا الله که فردوسی پور بماند. ان شا الله....
کاش در زمینه های سیاست و اقتصاد هم 90 سیاسی و اقتصادی داشتیم تا دست این آقایان بر ملا میشد ولی افسوس .........
سلام انا لله وانا اليه راجعون مطمئن باشيد كه بادآورده را باد ميبرد ونابرده رنج گنج ميسر نميشوددرودبر عادل جان
آقای فردوسی پور حق ندارد در مورد انگیزه ها به قضاوت بنشیند
امیدوارم تابناک در "همه زمینه ها" حرف حق رو بزنه نه فقط تو ورزش.
100 ایول به عادل و تابناک و بقیه مردمی که ...
خاک بر سرت تابی جون! مگه چی گفتم که منتشر نکردی؟ گفتم اگه می فهمیدیم وضعمون این نبود!
چگونه است که همه از طرف مردم حرف میزنند و به دیگری ایراد میگیرند که از طرف مردم حرف نزنید من به عنوان یک اراکی پیامم را انشااله در دیدارهایی که نفت در اراک انجام خواهد داد به گوش فردوسی پور خواهم رساند
احسنت عادل احسنت تابناك
احسنت عادل احسنت تابناك
با سلام خدمت نمایندگان اراکی مجلس :
انتقال تیمهای پاس ، صبا ، پیکان و راه آهن هم با پارتی بازی و مخفیانه و همراه با رایزنی های سیاسی انجام شد . زمانی مردم و رسانه ها فهمیدند که کار از کار گذشته بود. شما هم باید این کار را مخفیانه انجام می دادید و این مساله را رسانه ای نمی کردید . پیش بینی می کنم این انتقال صورت نگیرد .
صحبتی با عادل : خوشحالم در مملکتم جوان شایسته ، کارشناس و جسوری همچون شما الگوی جوانان ایرانی می باشد .
ایول . دمت سشوار عادل جون . یه دونه ائی به خدا
زنده باد عادل فردوسی پور
رجایی جان داداش من، دفعه دیگه واسه ممنوع کردن تصویر ملت حتما مشورت کن..چون همین ملت اگه نبودن که عزیزم شما نماینده مجلس نمیشدی..مث ما باید بستنی فروش میشدی...الان همون حقوق مادام العمری حضرت عالی از حق امثال همین عادل و عادلهاس که به شما میرسه...چرا میرسه؟چون تحمل شنیدن درد مردم رو داشته باشی عزیز من....خب؟آفرین داداشی گل
" آدم های فوتبالی از سابقه و امکانات خوب این شهر آگاهند" یادتون میاد که تیم اراک در لیگ قهرمانان اروپا قهرمان شده بود!؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار