بازدید 24879
خطرناکترین تبهکار ژاپن

جزییات دستگیری محمود کدخدایی

ماموران فرودگاه امام صبح شنبه سلطان وحشت را بازداشت کردند.
کد خبر: ۱۳۶۷۱۸
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۸۹ - ۲۱:۰۴ 18 December 2010
عضو اسبق تیم ملی کشتی ملقب به سلطان وحشت ژاپن، هنگام ورود به فرودگاه امام با پاسپورت جعلی بدام ماموران افتاده و بازداشت شد.

به گزارش خبرانلاین . بر این اساس کدخدایی 46 ساله با پاسپورت جعلی و تحت نام فردی اروپایی از ژاپن وارد دوبی شده و بعد از ترانزیت با هواپیما به مقصد تهران عازم شد. وی که در ژاپن به خطرناکترین تبهکار این کشور معروف شده پس از آنکه ماموران به هویت وی شک کردند، برای تحقیق بیشتر به واحد نیروی انتظامی مستقر در فرودگاه برده شد که بعد از شناسایی مشخص شد که وی فراری معروف و سلطان وحشت ژاپن است.

شبکه مخوف وی در ژاپن بقدری وحشتناک بوده که ژاپنی های جنایتکار معروف به یاکوزاها از وی بشدت ترسیده و از وی حساب می برده اند. با راه اندازی چندین رستوران دست به توزیع مواد مخدر زده و در بیش از 4 شهر بزرگ ژاپن دست به قتل زده و بعنوان نفر اول فرد فراری تحت تعقیب پلیس ژاپن بوده است. چند سال قبل بعد از آنکه وثیقه 500 میلیون تومانی وی پذیرفته شد، از دست ماموران ایرانی در ایران فرار کرده و به ژاپن بازگشت و به جرم و جنایت خود ادامه داد تا اینکه امروز توسط ماموران ایرانی بازداشت شد.

محمود کدخدایی متولد شده منطقه جوادیه و گمرک تهران است که بعنوان عضو تیم ملی کشتی ایران چند مدال نیز در دو دهه پیش بدست آورد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان