بازدید 6020
۶

کاروان آسیایی غزه از دهلی نو حرکت کرد

حرکتی که کاروان آزادی و کشتی مرمره آغاز کرد، این بار با «كاروان آسيايي غزه» تکمیل خواهد شد و 125 تشکل مردم نهاد از تشکل‏های اسلام‏گرا گرفته تا چپ؛ دانشجویی گرفته تا کارگری و... از کشورهای هند، پاکستان، ژاپن، نپال، ایران، بحرین، ترکیه، استرالیا، آذربایجان، مالزی، اندونزی و سنگاپور از آن حمایت کرده اند.
کد خبر: ۱۳۳۸۸۴
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۸۹ - ۱۱:۲۳ 02 December 2010
نخستین کاروان آسیایی غزه برای کمک رسانی به مردم مظلوم این منطقه، سفر 8200 کیلومتری خود را آغاز کرد.

به گزارش «تابناک»، ستاد خبری کاروان آسیایی غزه در ایران اعلام کرد: در 27 دسامبر دومين سالگرد حمله رژیم صهیونیستی به غزه صدها نفر برای نخستین بار از قاره آسیا به یاد هزاران فلسطینی شهید در جنگ 22 روزه وارد این منطقه شوند.

این ستاد خبری افزود: حرکتی که کاروان آزادی و کشتی مرمره آغاز کرد، این بار با «كاروان آسيايي غزه» تکمیل خواهد شد و 125 تشکل مردم نهاد از تشکل‏های اسلام‏گرا گرفته تا چپ؛ دانشجویی گرفته تا کارگری و... از کشورهای هند، پاکستان، ژاپن، نپال، ایران، بحرین، ترکیه، استرالیا، آذربایجان، مالزی، اندونزی و سنگاپور از آن حمایت کرده اند.

بنا بر این گزارش، مسیر 8200 کیلومتری حرکت «كاروان آسيايي غزه» شامل سه بخش است که در بخش اول فعالان و نمایندگان کشورهای حوزه جنوب شرق آسیا از طریق مسیرهای زمینی به شهر دهلی که نقطه آغاز حرکت کاروان است، عزیمت می کنند و سپس در بخش دوم اعضای کاروان به صورت زمینی از شهرهای دهلی نو، آمریتسار، واگا در هند؛ لاهور، مولتان، کراچی، کویته در پاکستان؛ زاهدان، کرمان، اصفهان، قم، تهران، تبریز در ایران؛ وان، بیتلیس، دیاربکر، ماردین، سانلیارفا، قازیان، کیلیس در ترکیه؛ حلب، حمص و دمشق عبور کرده و در بندر لاذقیه سوریه عازم بندر العریش مصر می شود و سپس از بندر العریش خود را به مرز رفح رسانده و وارد غزه می شود.

گفتنی است، شمار بسیاری خبرنگار از کشورهای آسیایی این کاروان را همراهی کرده و همزمان به تولید خبر، عکس و فیلم برای بازتاب در رسانه های بین المللی اقدام می کنند.

کل زمان برآورد شده برای حرکت کاروان 25 روز است و کاروان در تاریخ نهم دسامبر (هجدهم آذر) وارد ایران شده و سرانجام در 27 دسامبر وارد غزه می شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
راستی از کاروان ایران چه خبر ؟
خیلی عالی خصو صا سایت ارائه شده که با ir ثبت شده
امیدوارم که برای ارسال اخبار و تصاویر بخوصوص در مرز غزه فکر اساسی شده باشه چون آدم کش های صهیونیست قطعا تمام تلاش خود را برای قطع ارتباط خبرنگارن میکنن تا هیتلر رو سفید تر نشه نزد جهانیان .
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی