بازدید 23899
فرقه رجوی سر بر آستان بیت العدل!

لابی بهایی ها برای خروج گروهک منافقین از لیست سیاه آمریکا

از این سو، با رصد تحرکات رجوی و اطلاعاتی که از سوی جدا شدگان این فرقه به دست می آید، به عمق فساد رهبر این فرقه پی خواهیم برد؛ اعمالی همچون ازدواج تشکیلاتی در گروهک را می توان به سادگی مشابه فرمولی دانست که فرقه ضاله بهائیت برای ازدواج ابداع کرده و هیچ گونه محدودیتی برای ازدواج قایل نشده حتی با محارم!
کد خبر: ۱۳۲۷۱۳
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۸۹ - ۱۴:۳۶ 26 November 2010
تاریخ بهاییت پر است از خیانت به هر شکل ممکن. با نگاهی به تاریخ این فرقه ضاله، به خوبی می توان به تشابهاتی بین این فرقه ضاله و گروهک منافقین آگاه شد.

به گزارش «تابناک»، در حالی که شبکه تلویزیونی «بی بی سی» خبری را با این مضمون که «پارلمان اروپا، خواستار حذف گروهک منافقین از فهرست تروریستی آمریکا شد»، در صدر اخبار خود گذارده، وزارت خارجه آمریکا تأکید دارد گروهک منافقین را همچنان یک سازمان تروریستی می داند.

بنا بر این گزارش، قانونگذاران اروپایی در این قطعنامه ـ که روز پنجشنبه به تصویب بیش از نیمی از 736 نماینده رسید ـ از «کاترین اشتون»، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا خواستند در این زمینه با دولت باراک اوباما گفت وگو و رایزنی کند.

این در حالی است که گروهک منافقین در سال 2002 در فهرست گروه های تروریستی اتحادیه اروپا قرار گرفت، ولی هفت سال پس از این لیست خارج و محدودیت های آن رفع شد.

از سویی، دولت بیل کلینتون، رئیس جمهور اسبق آمریکا نیز در سال 1997 گروهک منافقین را در فهرست سازمان های تروریستی وزارت خارجه خود قرار داد.

پارلمان اروپا در این قطعنامه ـ که البته لازم الاجرا نیست ـ از سازمان ملل متحد خواست برای ساکنان اردوگاه اشرف در عراق امنیت لازم را تأمین کند.

به هر روی، با نگاهی به پوشش گسترده رسانه ای این مسأله در شبکه تلویزیونی «بی بی سی» درباره درخواست پارلمان اروپا از آمریکا برای خروج گروهک تروریستی رجوی از لیست سیاه به خوبی رد پای استعمار پیر انگلیس را می توان در مسیر رخدادها دید؛ استعمار پیری که روزی لقب «سر» به عبدالبهاء می دهد و امروز به دنبال ماله کشی بر جنایات گروهکی است که بیش از دوازده هزار نفر از مردم عزیز ایران را به شهادت رسانده اند و البته جنایات بی شمار آنها درباره مردم عراق نیز نباید از یادها برود.

البته از بنگاه خبری «بی بی سی» که موسس آن بهایی و بخش عمده کارکنان آن نیز از اعضای این فرقه ضاله هستند، نباید چیزی جز این توقع داشت، زیرا این گونه حرکت ها همه در راستای قول و قرارهایی است که رابطین این فرقه ضاله با گروهک رجوی گذاشته اند و از سوی دیگر، خاصیت این بنگاه های خبری استعماری است.

با بازخوانی تاریخ فرق ضاله بهاییت، به سادگی می توان به تشابهاتی رسید که نشان دهنده ویژگی های هر دسته ای است که دست به اعمال فرقه گرایانه می زند.

فرقه ضاله بهاییت نیز تشابهات فراوانی با فرقه رجوی دارد، به گونه ای که در رویدادهای تلخی كه توسط رهبران بابيت و بهایيت در ايران عصر قاجار رخ داد، دیده شد که در اثر مبارزات علماي اسلام و همراهي مردم مسلمان ايران و مقابله نيروهاي دولتي، فتنه باب خاموش شد و رهبران اين فرقه ضاله به عراق رانده شدند.

در عراق تضاد و درگيري و تشتت بين رهبران بهایيت، از یک سو و فساد و دزدي و آدمكشي توسط اعضاي اين فرقه شدت يافت و مردم مسلمان عراق در رنج و مشقت ناشي از عملكردهاي خيانت بار بهایيان گرفتار آمدند.

اعضای این فرقه از سويي به دزدي نقدينه و لباس و كالاي مردم عراق می پرداختند و از طرفي ديگر، به فساد و بي بند و باري روي مي آوردند.

با بررسی آنچه در اردوگاه های گروهک نفاق در عراق می گذرد نیز به خوبی می توان به دامنه فراگیر تشتت میان اعضای این گروهک پی برد، که خود باعث آشکار شدن اسرار نهان این فرقه می شود.

از سوی دیگر، اعمال ددمنشانه گروهک نفاق علیه مردم مظلوم عراق چیزی نیست که به سادگی از خاطر مردم آن زدوده شود. از قتل عام اکراد تا حضور در کشتار شیعیان در انتفاضه جنوب عراق علیه صدام کافر و... .

دامنه اختلافات بين بهاءالله و صبح ازل آنچنان شدت گرفت كه برخي از اسرار نهاني اين فرقه ضاله در فساد و بي بند و باري بين محارم خود نيز افشا و آشكار شد؛ از جمله آن كه بهاءالله حرامزادگي برادرش صبح ازل را اعلام نمود و فاش ساخت كه در بغداد، همسر دوم باب مورد تجاوز و كامگيري صبح ازل واقع شده و چون به طور كافي مورد پسند اين شخص قرار نگرفته است، او را وقف مريدان خود کرده است!

ازليان نيز اسرار پشت پرده اي را افشا نمودند كه از آن جمله اعلام داشتند: همسر باب كه سهل است، جناب بهاء دختر خودش را هم در ايام رياست ازل به وي تقديم نموده است.

از این سو با رصد تحرکات رجوی و اطلاعاتی که از سوی جدا شدگان این فرقه به دست می آید، به عمق فساد رهبر این فرقه پی خواهیم برد، اعمالی همچون ازدواج تشکیلاتی در گروهک را می توان به سادگی مشابه فرمولی دانست که فرقه ضاله بهاییت برای ازدواج ابداع کرده و هیچ گونه محدودیتی برای ازدواج قائل نشده حتی با محارم!

سرنوشت و ماهیت به شدت مشابه دو فرقه بهاییت و رجوی، به ویژه اعتقادات بدعت آمیز و ضد شیعی این دو فرقه، باعث شده تا در این دوران نیز علیه ایران به اتحاد برسند.

بر پایه اطلاعات به دست آمده، چندی است که عوامل فرقه رجوی به تعدادی از سرشاخه های فرقه بهاییت وصل شده و به پیشبرد طرح ها و برنامه های ضدایرانی که مهمترین آن تشویق آمریکا و اسرائیل به حمله نظامی به ایران و تحریم همه جانبه و شدید مردم ایران است، با هماهنگی یکدیگر مشغولند.

بنا بر این اطلاعات، وظیفه تشنج آفرینی در مناسبات خارجی ایران و تشدید سیاست ایران هراسی که از مهمترین برنامه های وزارت خارجه رژیم صهیونیستی است، بر عهده این دو فرقه گذاشته شده است.

همچنین فرقه بهاییت در پاسخ به درخواست فرقه رجوی وعده کرده است، به برنامه های لابی مجاهدین ـ منافقین ـ برای بیرون شدن از لیست گروه های تروریستی در آمریکا کمک کرده و درباره امکان انتقال آنها به اسرائیل رایزنی کند.

یکی از موارد همکاری مشترک این دو فرقه، جوسازی در برخی اجلاس ها برای تضعیف موضع ایران و خرید رأی ضد ایران است.

از جمله وظایفی که بر عهده فرقه رجوی گذاشته شده، یکی این است که اطلاعات مورد نیاز موساد را از طریق رابطین بهایی به صهیونیست ها برساند.

اقداماتی هم که فرقه رجوی در جریان انتخابات عراق علیه لیست مالکی و به سود باند بعثی انجام داد، یکی دیگر از وظایف این فرقه و به عنوان بخشی از طرح مشترک اقدام ضد شیعی در عراق بود که به همراهی و پشتیبانی فرقه منحوس بهاییت انجام گرفت.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۸۴
منافقین از یک گروه سیاسی در زمان شاه . سپس یک تمامیت خواه پس از انقلاب و از سال 60 بعنوان قاتلین ملت ایران پس از ان بعنوان جاسوس دول خارجی در 67 حمله به خاک مادریشان با توسل به پشتیبانی دشمنان کشور امروزه بعنوان یک فرقه مذهبی بسیار خطرناک که درک التقاطی خاصی از اسلام پادگانی دارند مطرح هستند این فقره همانند باب خلفش بهائیت
از این تاریخ به بعد کارش انحراف ذهنی و عملی جوانان ایران است پس بر هر مسلمان ازاده واجب است تا ضمن تحقیق در خصوص این فرقه خبیثه انها شناخته و به دیگران معرفی و از انان تبری نمایند
کی بشه رجوی حرومی هم مثل ریگی ملعون تو همین میدان آزادی تهران اعدام بشه خدا .
پاسخ ها
علی
| United States of America |
۱۹:۴۸ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۵
درست است که این فرد جنایت زیادی کرده است اما درست نیست به او خانواده اش نسبتی بدهید که نسبت به آن اطمینان ندارید.

لطفا سعی کنید از بزرگان دینمان توهین نکردن را فرا بگیرید.
مازيار
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۴:۳۲ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۶
در پاسخ به آقا علي گرامي بگم پسر نوح با بدان بنشست خاندان نبوتش گم شد چه برسه به مسعود رجوي حرومزاده.
حرومزاده فقط به كسي نميگن كه مادر يا پدرش واقعا" حرامكار باشند حرومزاده به كسي ميگن كه خصوصيات فرد حرومزاده رو داشته باشه حتي اگر حلال زائيده شده باشه
حالا که ایران روابط خوبی با عراق داره بهتر هست از این فرصت استفاده کرده و اعضای این اردوگاه را یا دست گیر کند یا انها را به کشور دیگری براند اگر چه هیچ کشوری این افراد را نمیپذیرد
لعنت به هر 4 تاشون
احزاب حاکمه اروپا اگر چه بظاهر اسم سوسیالیت را به دنبال خود به یدک میکشند ولی همیشه متحدین اسرائیل بوده اند اگر نگوئیم که منافع اسرائیل را بر اوضاع ملی خود حتی ترجیح میدهند و این نیست مگر نفوذ آهسته آهسته اسرائیل در اروپا بعد از جنگ جهانی.
خوب منافقین و بهایی ها هردو سرشون در یک آخور است پس طبیعی است که از هم حمایت کنند. هردوشون از اسراییل دستور می گیرند.
مرگ بر منافقین مزدور پست .
علت تشابه رجوی و فرقه اش با بهائیت به ماهیت اصلی آنها که هر دو زیر مجموعه "فراماسونری " میباشند باز میگردد.
این رجوی و آدم هاش یک سری آدم ورشکسته سیاسی هستند که دیگه هیچ جایگاهی در بین مردم ندارند. آدم هایی که قبلا هوادار اینها بودند از اینها بریدند و حالا اینها می خواهند جوانان نسل جدید را فریب بدهند. و دور خود جمع کنند.!!
مانند دستگیری ریگی در یک عملیات ضربتی باید رجوی ودار و دسته اش را مثل سگ سقط کرد این عیدی را انشاا لله هر چه زودتر به ما بدهند
آیا دولتهای استعماری این مزدوران را می رقصانند یا برعکس؟ اگر الان دولت مستقلی در عراق بر سر کار باشد، انتظار این است که این جرثومه های پلیدی و مزدوری را پس از سالها جنایت بر علیه مردم ایران تحویل ایران بدهند
ریشه اینها رو باید از بیخ زد.این دو طایفه از کثیف ترین موجودات هستند
تابناک هر احد و الناسی خوب میدونه که این حرومیها نزد مردم ایران هیچ جایی ندارند و مثل یه غوده ی سرطانینی به خدا و دیگه نیاز به رای گیری نیست...اما تعجب من به عنوان یه دانشجوی مهندسی برق از اینه که نمیدونی این نظری که تو در این سایت قرار دادی فرصتی برای اینا پیش میاد تا با خبر کردن و اطلاع رسانی بین اعضای خودشان و رای دادن به نظرات ی به نفع خودشون از این صفحه به نفع خود استفاده ببرند و تبلیغ خودشون کنند....در کوچه و برزن کسیرو ندیدم که از این کثافت ها ذره ای خوشش بیاد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۳ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۶
این حرف با در نظر گرفتن فعالیت اینترنتی این گروهک کاملا منطقی و بجاست چون تمام امیدشون به فضای مجازیه و عجیبه که همین چند تا رو بیشتر نتونستند خبر کنند...بابا ناسلامتی ما هم یه چیزایی حالیمونه کم دیدن ما رو ....ما یه گروپی اسم نویسی کردیم به اسم گروه کامپیوتری بود بعد که ایمیلاش اومد فهمیدیم در قالب گروه علمی فعالیت میکنند...هی ایمیل میومد کجا نظر بده کجا نظر نده..کجا فیلم های فلان حرومی رو ببین...دهنمون سرویس شد تا اخرش از شر این ایمیل ها راحت شدیم
به خدا عکسشون که میبینم حالم به هم میخوره...به مرگ مادرم قسم با اینکه حامی تظاهرات مصالمت امیز و بدون اغتشاش انتخابات بودم ولی بعد دیدم که این گروهک خودش رو قاطی ادم ها کرده...خندم گرفته بود جوری میگفت که انگار ما برای اهداف و مقاصد این حروم زاده ها اعتراض داشتیم...میبینم که نظرات منفی نظر شماره ی دو 10 عدد در مقابل 47 تا بود یه ساعت بعد برگشتم دیدم 10 تا از نظرات موافق بیشتره...تعجب کردم که مسعود حرومی همین تعداد بیشتر نتونست ادم جمع کنه تا خودی نشون بده....
Marg bar Rajavi kasif va khaen
با نگاه کردن به پاسخ نظراتی که چند هموطن عزیزم دادن جای تأسف داره این همه نظرات مخالف دادن اونم به نفع اون رجبی ملعون.
یعنی این حرومزاده ها این قدر وقیح اند و ...!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۶ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۶
داش جون یعنی نبفهمی اینا هموطن نبیدن .........اینا همون حرومی ها بیدن که به این صفحه حمله کرده بیدن....افتااااااااااااااد
این موضوع را تازه حا لا شما کشف کرده اید- زنده یا استاد شهریار در سالهای اول انقلاب در شعری که در مجله سروش بچاپ رسید . از رجوی بنام یک حرام زاده از او یاد کدهاست
تو خوابش مریم رجوی رعیس جمهور ایرانه زنیکه اجوزه
با توجه به تلاش پیروان این فرقه جهت گسترش پیروان خود، پیشنهاد می شود که بجای پرداختن به چنین موضوعاتی، با استفاده از بحثهای کارشناسی پایه های اعتقادی این فرقه به چالش کشیده شودو روی آن بحث شود. چون طرح مسائل تاریخی و سیاسی مانند مطلب فوق، با وجود حقیقت داشتن، براحتی مورد تردید وتکذیب قرار خواهد گرفت. مظلوم نمایی یکی از شگردهای این فرقه است. متاسفانه تا کنون در هیچ رسانه ای این مسأله مورد توجه قرار نگرفته است.
غربیها خیلی خیلی احمقند که فکر می کنند در این گور مرده ای وجود دارد!!
مطمئن باشید حتی سرکردگان ملعون خود منافقین هم می دانند سالهاست در معادلات ریز سیاسی ایران هم هیچ جایگاهی ندارند و هرگز هیچ ایرانی از جنایات و خیانتهای بزرگ آنها نمی گذرد.
منافقین ازتمام فرصتهابرای مردمی نشان دادن خودبه مردم استفاده میکنند
این کشوری که به اینهاامکانات رادیو وتلویزیونی داده؟ چه مملکتی است ؟موضع جمهوری اسلامی بااین کشورچیست متاسفم ازاینکه تمام قدرتهاازمبارزه باتروریسم صحبت میکنندولی درخصوص این گروه خائن که برای چندصباحی زنده ماندن به هرکاری دست میزنندوهمیشه ازراههای غیرانسانی میخواهندبه نتیجه برسندبانظام مشکل دارندمردم بیگناه کوچه وبازارراترورمیکنندبه قاچاق دست میزنند ودرزمان جنگ جانب دشمن مردم ایرا ن راگرفته وباصدام همکاری میکنندودستشان رابه خون مردم وهموطنانشان آلوده میکنندومثل زنان هرزه خودرابه هرکس وناکسی میفروشندتابلکه چندصباحی به حیات ننگینشان ادامه دهندافرادی که باخیانت وجاسوسی درزمان جنگ به نفع دشمن کارمیکردندحال ازفرصت باصطلاح بدست آمده میخواهند استفاده کرده ورهبریت مخالفان نظام رابدست بگیرندوازوسایل مسموم خوددردزیدن فرزندان مردم دریغ نمیکنندای مردم آزاده وای نسل جدیدمیهن عزیزایران بدانید این گروه اخیرا بدلیل ضعفهای مختلف سازمانی چهره عوض کرده وبااین همه خیانت به ملت ایران درصدداست که خودراخدمتگزارملت معرفی کندآگاه باشیدترفندجدیدحیله دنیای زروزورشرق وغرب است ودنیاچشم دیدن ایرانی متحدوآبادومترقی رانداردوهرازچندسالی درصدداست بابهره گیری ازخائنین داخلی وخارجی به امکانات ملت ایران ضربه بزندای مردم عزیز وای دولتمردان وای سیاسیون مواظب باشیدوای فریب خوردگان جوان این گروه به خودآییدولعنت تاریخ رابه جان نخریدوهرچه زودترخودراازورشکستگان خائن سیاسی منافق جداسازیدوباخفت وخواری درآوارگی درکشوری بیگانه زندگی خودرا سپری نکنید وگول این رجوی خودفروخته رانخوریدحداقل اگرنمی خواهیدبه ایران بیاییدبه یک کشوردیگررفته خودراازننگ ونفرین وخیانت به مملکت خوددورسازیدوآزاده باشید
واقعا حيرت مي كنم از گروه ورشكسته مجاهدين خلق! كه دنبال چي هستند. آنها سزاوار نفرين كردن هم نيستند.
بهتره سپاه داخل بشه و براي يك بار اين اردوگاه رو با خاك بكسان كنه
خداوند فتنه آنها را به خودشان بر گرداند و ملت ایران را از شرشان محفوظ بدارد
مرگ بر خشونت طلبان ! مرگ بر قاتل انسانها!مرگ بر تماميت خواهان! مرگ بر ديكتاتور ها!‌ مرگ بر مخلين امنيت و آزادي ملت! مرگ بر استبداد!‌و... مرگ بر رجوي و هر آنكه مثل رجوي مي انديشد و مثل او عمل مي كند به هر شكل و به هر عنوان و در هرلباسي !
آنچه بيش ازهمه به اين گروه ضربه زده اقدامات خلاف شرع وعرف جامعه وانتشار اخبار آنهاست پس بهترين كار مبارزه فرهنگي است . وقتي نمونه دسته گل هاي آقايان ازجمله همكاري با ارتش صدام يزيد وبازجويي سربازان مدافع وطن ويا ازدواج خارج از دين همسر رجوي وازهمه مهمتر اينها همان راديكال هايي هستند كه اولين برخوردهاي خياباني را پس از انقلاب راه انداختند من به عنوان يك شاهد زنده مي ديدم كه تمامي رهبران انقلاب و مسئولين دولتي را از لحظه انتخاب به باد تهمت مي گرفتند . وحتي به شريك آينده خود نيز رحم نكردند . به عنوان مدرك به ديوار نوشته آنان در منطقه كوي زهرا شيراز اشاره ميكنم كه درست يك هفته پس از انتخاب بني صدر با خط درشت روي ديوار ها نوشتند "راه بني صدر راه بازرگان است "اين ها از ابتداي انقلاب قصدشان گرفتن حكومت بود آن هم به هر قيمتي ودر اين مسير البته استفاده از هر وسيله اي نيز مجاز بود و خواهد بود مثل امروز كه بهائيت است وصد البته در آينده احتمال سجده آنها بر شيطان نيز بعير نخواهد بود .
ديگه اظهر من الشمس مشخص شده كه اين گروهچه جيره خور صهيونيستا هستن . هر كس يك دونه از فيلمهاي سينمائي پخش شده از تلويزيون منافقان رو ببينه ميفهمه كه صرفا تبليغ صهيونيسم و مظلوميت يهوديها رو ميكنن. پدر سوخته ها
بهائیت که همان داستان گوساله سامری است با این تفاوت که سامری امروز گوساله هم ندارد. رجوی و ... در حال گوساله سازی برای سامری در دست استعمار هستند.
البته تا گوساله گاوشه دل رجوی آب شه.
تا امام زمان صاحب این مملکته، نه سامری نه گوساله و نه هیچ کس نمی تواند کاری انجام دهد. حال هر چقدر می خواهید گوساله بسازید تا صدای انا المسجون الفرید در آورد و بگوید: ولد من لم یلد و لم یولد
نحوه ارتباط گروهك منافقين و بهايي ها در اين خبر واضح و مشخص نيست . آيا چون در شبكه فارسي بي بي سي تعدادي بهائي مشغول به كار هستند و اين شبكه خبر مصوبه پارلمان اروپا را منتشر كرده به معني لابي گري بهائي ها براي منافقين است؟! درست مثل اينكه بگوييم چون مسئولين صدا و سيماي ما شيعه هستند پس اگر خبر انفجار انتحاري در مسجد اهل سنت در پاكستان يا عراق را مخابره كردند اين اقدام آنها به معني جانبداري از كشتار اهل سنت است!!
مدیر پایگاه نه محسن جان درست مثل اون نیست، یه کم فرق داره. نکته اش اینه که معمولا روابط پشت پرده اینها با هم خبری و رسانه ای نمی شه و لذا پذیرش این مطلب از روی شواهد و قرائن شاید یه کم دور از ذهن بیاد ولی آنچه که مسلمه اینه که بنابر اسناد بدست آمده تمام این اتفاقات با هم ربط منطقی دارند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۹ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۶
مشکل شما با بهائیان چیست؟
چه هیزم تری به شما فروخته اند؟
باور کنیم در داخل کسانی در راس برخی کارها نشسته اند که به معنای واقعی منافقند...
مریم رجوی! تو مصداق کامل شیطانی. با ایجاد بلوا و سو استفاده از مردم فقط و فقط در پی کسب قدرتی و برایت مهم نیست که قدرت کثیفت بر چه پایه هایی استوار باشد. از نظر ملت ایران گروه شما تروریست و خائن به مردم ایران است. شما برای کسب قدرت با دشمن ما پای میز مذاکره نشستید و به ایران قشون کشی کردید. ما هنوز عملیات مرصاد را فراموش نکرده ایم/
تاريخ همواره تكرار ميشه حدود 2000 سال پيش ماني با بوجود آوردن ديني دروغين سعي داشت ريشه خداپرستي زرتشتي را در ايران خوشكانده و زمينه نفوذ سياسي روميان را در ايران آسان كند تا به كمك آنها قدرت از دست رفته اشكاني را برگردانند و در زمان ساساني حتي به دربار هم نفوذ پيدا كردند و برادر شاهپور يكم را فريفتند ولي در زمان بهرام دوم ماني و بسياري از يارانش كشته شدند تا اينكه دو باره مزدك كه ريشه هاي مانوي داشت نوعي كومونيست رو برپايه عقايد ماني بنا كرد و دوباره سعي در ضعيف كردن ايران در مقابل روميان كرد ماني و پدرش پيرو ديني دو خدايه در بين النهرين بنان گنوسي بودند و بعدها ماني كه اصالتن سامي نبود و از پدر و مادري غير سامي بدنيا نيامده بود خد را از فرزندان نوح و ابراهيم و بر پايه داستان ديني مسيح عبري و سوشيانت زرتشتي خود را موعود خواند و ديني را بوجود آورد كه تمام و كمال شباهت بسيار به دين دروغين بهائيته قصد ندارم كل ماجرا رو تعريف كنم چون در يك كامنت كوچك نميگنجه ولي لطفا" تحقيق كنيد خواهيد ديد اينگونه اديان از ديرباز مدافعان بيگانه داشته و براي ضعيف كردن و نفوذ كردن به ايرانيان پايه گذاري شده و هميشه نوعي تروريست مذهبي رو هم در كنار خودش تقويت ميكرده تا به شاهان ايراني مغان و مردمان يكتاپرست ايران صدمه بزنند و دينشان رو تحريف كنند در گذشته با اين دروغگويان راحتتر ميشد مبارزه كرد چون چيزي بنام حقوق بشر وجود نداشت. مثلا" انوشروان دادگر كليه مزدكيان را در باغي سر ته كاشت.
امروزه در سازمان ملل چيزي به نام حقوق بشر وجود دارد كه هنگام كشته شدن زن و بچه هاي بيگناه فلسطيني،افغاني،عراقي و غيره سكوت ميكنه يا فقط به بيانيه هاي بي قدرت و پشتوانه بسنده ميكنه ولي وقتي نام گروههاي تروريستي اينچنيني به ميون مياد با قدرت هرچه تمام از اونها دفاع ميكنه
من نميگم پيروان بهائيت رو بكشيم ولي بايد با نوشتارهاي بسيار قوي در قالب كتاب و تبليغات بسيار بسيار صحيح در قالب فيلمهاي مستند و داستاني و غيره ناجي پيروان ندانسته پيرو شده آنها شد و رهبران اين گروهك ها رو با همان قانون حقوق بشر به چالش انداخت.همونطور كه غرب با ساخت فيلم با ارائه مقالات و كتابهاي گوناگون سعي در تبليغ داره ما هم بايد هزينه كنيم.كودكي كه از مادر و پدري مجاهد بدنيا اومده گناهي نداره ولي حق بشريت او وقتي از او گرفته ميشه كه در حالتي همچون نوانخانه بزرگ ميشه تا مادر و پدرش با آسودگي خيال به كارهاي تروريستي بپردازند و در او از بچگي نفرت رو آموزش ميدهند
در مورد بهائيت ميشه رسم انتخاب دين در 15 سالگي رو كه مثلا" براي آزادي نمائي دروغين بوجود آمده رو با به چالش كشيدن چرا اگر آزادند دين ديگري رو اختيار كنند و اگر مثلا" دين ديگري را اختيار كردند از حق ارث محرومشان ميسازيد به چالش كشيد و چهره زشت پشت پرده بهائيت را آشكار ساخت
با شمشير به جنگ شمشير بريم با قلم به جنگ قلم با فيلم به جنگ فيلم و با تبليغ به جنگ تبليغ بريم و نبايد اشتباه كنيم كه با شمشير به جنگ قلم بريم با هر سلاحي بايد سلاح متناسب با خودش رو انتخاب كنيم.
منافقین همان کمونیست های کثیف هستند که لباس اسلام پوشیده اند واز ایات قران برای اهداف کثیف خود استفاده میکنند/بیخود نیست که قبل از انقلاب این جرثومه های فساد را مارکسیستهای اسلامی نامگذاری کرده بودند /مرگ بر منافقین کوردل
تابناک یه نظر میدم نظرم رو نمایش میدی؟؟؟!

خبر
http://www.tabnak.ir/fa/news/132694/شهادت-مظلومانه-یک-پلیس-در-جریان-نجات-یک-گروگان

امار بازدیدش تا این ساعت 35000 تا هست که تقریبا همزمان با اختلاف 2 ساعتی با این خبر منتشر شده و هر دو اخبار دیروز جمعه ظهر نمایش داده شده...امار بازدید این صفحه 13000 تا هست نتیجه میگیریم که 22000 نفر بازدید کننده ی سایتت اصلا اینا رو ادم حساب نمیکنن(نمیخام بگم امار سایتت همین مقداره ها)...از بین تعداد 13000 نفر حداکثر 240 نفر اینا رو شایسته ی نظر دادن میدونن و در نظر سنجی شرکت کردن ...و از بین این تعداد 120 نفر به نفع این گروه رای دادن که بازدید پیاپی من به این صفحه نشون داد که در طول روز جمعه 11 رای موافق در مقابل 50 رای مخالف داشتن اما به یکباره بین ساعت نه و نیم شب تا ده و ربع 50 رای به تعداد موافقینشون اضافه شد...این نشون میده که اولا عقل درست حسابی ندارند و نمیتونن حداقل تابلو کاری نکنند ....تابناک حالا که مشخص شد که مردم ایران از این جماعت خوششون نمیاد تو هم دیگه مطلب یا عکسی از این حیوان صفتان در سایتت قرار نده و جمعه ی ما رو خراب نکن...حالمون با ریختشون بد میشه....

جون مادرت نظر رو بزاری هان...2 ساعت دارم تایپ میکنم...کلی هم حساب کرده بیدم جوجو
از چهره ها شون شرارت میباره
خدايا يعني روزي ميرسه كه ما اعدام اين رجوي كثيف رو ببينيم.من نميدونم اين انگل كثيف از جون اين كشور چي ميخواد بدبختي و نحوست از سروروش ميريزه
راستی از آقای قاب عکس(رجوی ملعون) چه خبر؟ یعنی اوضاعش خیلی خرابه که حتی یه تصویر از آن چهره کریه اش پخش نمیکنه؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار