بازدید 17131

سایت تجدید عهد آنلاین با اهل بیت(ع)+عکس

این سایت که اکنون به حالت روز شمار فعال بوده که زمان دقیق راه اندازی آن را نمایش می دهد، برای 2 الی 3 روز از چهارم تا ششم آذرماه فعال خواهد بود./عبدل‌زاده با اشاره به زبان‌های هفتگانه سایت شامل فارسی، عربی، تركی، انگلیسی، آلمانی، اسپانیایی و فرانسوی متذكر شد: این سایت فقط در سه روز 18 تا 20 ذیحجه همانند واقعه غدیر سال 10 هجری اقدام به تجدید عهد می‌كند.
کد خبر: ۱۳۲۵۰۰
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۸۹ - ۱۳:۵۲ 24 November 2010
همرمان با عید سعید غدیر، سایتی برای «تجدید عهد با اهل بیت در روز عیدالله اکبر» راه اندازی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار «تابناک اجتماعی»، این سایت که اکنون به حالت روز شمار فعال بوده که زمان دقیق راه اندازی آن را نمایش می دهد، برای 2 الی 3 روز از چهارم تا ششم آذرماه فعال خواهد بود.

علاقه مندان به تجدید بیعت با اهل بیت می توانند با ورود به این سایت به آدرس الکترونیکی www.beyat.ir هم از مطالب منتشره در این سایت استفاده کرده و هم به صورت آنلاین با اهل بیت و ائمه اطهار(ع) تجدید بیعت نمایند.

در این خصوص مدیر كانون فرهنگی تبلیغی برهان گفت: برای نخستین بار در فضای مجازی به صورت نمادین در سراسر كشور شیعیان و محبان اهل ‌بیت می‌توانند تجدید عهد و پیمان دوباره داشته باشند.

جواد عبدل‌زاده در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: كانون فرهنگی تبلیغی برهان با همكاری سازمان تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی و شرکت فناوری پیشرفته پارس داده اقدام به طراحی سایت بیعت كرده است.

مدیر كانون فرهنگی تبلیغی برهان با اشاره به زمان فعالیت این سایت گفت: سایت بیعت در روزهای 18 تا 20 ذی‌الحجه (چهارم تا ششم آذر ماه 1389) اقدام به اخذ تجدید عهد از مومنان مراجعه كننده به سایت كرده و گستره فعالیت آن در سراسر كشور است.

عبدل‌زاده افزود: این سایت كه به صورت چند زبانه طراحی شده است، می‌تواند مرزهای مملكت اسلامی را در نوردیده و پیام غدیر را به همه مومنان جهان برساند.

مدیر كانون برهان ضمن اشاره به شیوه بهره‌گیری از این سایت توسط مخاطبان گفت: مخاطبان این سایت دقیقاً با همان متنی كه پیامبر در 18 ذیحجه سال 10 هجری قمری اقدام به اخذ بیعت از مردم كرده است در صورت تمایل دكمه تجدید عهد را كلیك كرده و موفق به تجدید عهد می‌شوند.

وی افزود: پس از تجدید عهد برای مخاطبان هدایای الكترونیكی نیز در نظر گرفته شده است.

عبدل‌زاده با اشاره به زبان‌های هفتگانه سایت شامل فارسی، عربی، تركی، انگلیسی، آلمانی، اسپانیایی و فرانسوی متذكر شد: این سایت فقط در سه روز 18 تا 20 ذیحجه همانند واقعه غدیر سال 10 هجری اقدام به تجدید عهد می‌كند.

وی در ادامه اظهار امیدواری كرد این سایت گامی در راه شناساندن معارف عظیم واقعه غدیر به عنوان عظیم‌ترین عیدالهی محسوب شده و موفق به جذب مخاطبان علاقه‌مند از اقصی نقاط دنیا شود.

آخرین اخبار اجتماعی و حوادث ایران و جهان را در تابناک اجتماعی بخوانید.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۷
چه خوب بود كه هم اكنون اين سايت راه اندازي شده بود.
این +عکس شده یه چیزی جزو علایم نگارشی سایت وزین تابناک. آخر عنوان همه خبرها هست. ولی عکس در کار نیست.
آفرين چه كار جالبي
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل