بازدید 2485
۱

زلزله در یک ربع؛ پرسپولیس دقیقه۹۵ صدر را قاپید

در دقایق پایانی بازیکنان استقلال خوزستان نایی برای بازی نداشتند و زیر فشار پرسپولیس چندین گل دیگر را دریافت نکردند.
کد خبر: ۱۲۳۹۰۵۳
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۲ 24 May 2024

زلزله در یک ربع؛ پرسپولیس دقیقه۹۵ صدر را قاپید

بدون تردید ، بازی امشب ورزشگاه آزادی یکی از تاریخی ترین مسابقات ادوار لیگ برتر فوتبال ایران بود.

به گزارش تابناک ورزشی؛ در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته بیست و هشتم لیگ برتر، تیم‌های پرسپولیس و استقلال خوزستان در حالی به مصاف هم رفتند که سرخپوشان با حضور ۶۰ هزار نفری تماشاگران خود انگیزه زیادی برای پیروزی در این بازی و صعود به صدر جدول داشتند اما بازی برای آنها به شکلی عجیب آغاز شد.

شاگردان سیروس پورموسوی روی اشتباه دانیال و کنعانی در همان شروع بازی موفق شدند دروازه را باز کنند. در ادامه نیمه اول تیم استقلال خوزستان دو گل دیگر نیز به ثمر رساند تا وضعیت ورزشگاه ملتهب و پرتنش شود. بازیکنان پرسپولیس مورد حمله شدید سکوها قرار گرفتند و استادیوم یکصدا آنها را بی غیرت خطاب کردند!

نکته جالب اینکه گل سوم پس از آن به ثمر رسید که شوت عبدالکریم حسن به دلیل دخالت عیسی آل‌کثیر آفساید گرفته شد تا به این ترتیب سرخپوشان به امیرمحمد داوودزاده کمک داور مسابقه نیز معترض شوند. بلافاصله بعد از سوت پایان نیمه اول نیز این اعتراضات بیشتر شد.

در شروع نیمه دوم اوسمار ویه‌را سه تعویض در تیمش انجام داد و با ورود خدابنده‌لو، امیری و نعمتی پرسپولیس انرژی بیشتری برای ادامه بازی گرفت. با این حال قرمزها تا 15 دقیقه پایانی این مسابقه نتوانستند دروازه حریف را باز کنند.

اخراج اندونگ شروع همه وقایع بود. پرسپولیس با پنالتی کنعانی یک گل را دقیقه ۷۷ جبران کرد و یک دقیقه بعد کنعانی پاس گل را به دانیال داد تا این زوج ، جبران اشتباه کرده باشند. 

پرسپولیس برای گل بعدی تا دقیقه ۸۶ صبر کرد و این بار عیسی با توپربایی از مدافع حریف موفق شد ضربه نهایی را در شرایط تک به تک بزند تا پرسپولیس با بازگشتی تاریخی و باورنکردنی، نتیجه را مساوی کند‌.

دقایق پنجم از وقت تلف شده، نوبت به اوستون اورونوف رسید تا روی حرکت امید عالیشاه و پاس عرضی او در دهانه دروازه به گل برسد. عالیشاه پاس خود را به دانیال داد و او با یک پاس کات بک، کنعانی را صاحب توپ کرد اما ضربه او را گروسیان گرفت تا اورونوف در ریباند گل چهارم را بزند و کار را تمام کند.

در دقایق پایانی بازیکنان استقلال خوزستان نایی برای بازی نداشتند و زیر فشار پرسپولیس چندین گل دیگر را دریافت نکردند.

با این نتیجه پرسپولیس موفق شد از توقف استقلال بیشترین استفاده را ببرد و به شکلی تاریخی راهی صدر جدول شود و در فاصله دو هفته تا پایان لیگ برتر ایران، سرنوشت قهرمانی را در اختیار بگیرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
نه پنالتی درست بود نه اخراج بازیکن حریف درست بود و نه نیمه دوم بازی اینقدر وقت اضافه داشت بازی رو درآوردن درست هم درآوردن
برچسب منتخب
# انتخابات # محمدباقر قالیباف # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری